ENDNU en sejr til ynglinge!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
J. Weinkouff

ENDNU en sejr til ynglinge!

Indlæg af J. Weinkouff »

Hej.

Vi er netop hjemvendt fra det nordjyske, hvor det lykkedes os at hente en 3-1 sejr, på udebane mod stærke Aab.

Vi spillede idag en rigtig rigtig flot kamp, hvor vi faktisk har styr på Aab hele kampen igennem.

efter ca. 25min får Nick Ragus tilkæmpet sig en straffespark efter flot forarbejde af Mickey Berg og Nick selv.
Mickey Berg sparkede sikkert bolden i kassen til 1-0.

Efter ca et kvarters spil af anden halvleg får Aab udlignet, og kampen var igen åben.
Vi har dog styr på Aab og de kommer ikke frem til nogle åbne målchancer.

Efter ca. 75min sparker Jeppe Qvist et hjørnespark lige ind i panden på en stærkspillende Magnus Troest der header bolden direkte ind i brystet på Nick Nistelrooy, der sparker bolden i nettet.
Efter føringsmålet spiller vi meget klogt bolden rundt og Aab skaber ingenting. Især Troest og Winston i midterforsvaret spiller virkelig flot.

2min. før tid får Mickey Berg bolden og tager to træk før han sparker bolden flat ind fra feltkanten. Flot mål !

En stor ros til hele holdet for en flot indsats, mod en stærkt kæmpende Aab hold. vi ligger lige nu nr. 2 i Ynglingeligaen. Stærkt !

Nu håber vi at Sas-ligaen kan gøre os kunsten efter imorgen i den svære udekamp på Aalborg Stadion.

Jesper Weinkouff...
Senest rettet af J. Weinkouff 2. okt 2005, 02:23, rettet i alt 1 gang.

kenny

Re: ENDNU en sejr til ynglinge!

Indlæg af kenny »

Hej Jesper,først tillykke med sejren....der er lagt op til en alt eller intet kamp mod OB 29-10.En spiller som Mickey Berg der som jeg har forstået det rykker op som senior efter Nytår,hvad kan vi forvente af ham? Han er ikke på kontrakt vel??

J. Weinkouff

Indlæg af J. Weinkouff »

Mickey har ikke kontrakt nej, men har dog en sportslig aftale med klubben som giver ham nogle fordele. Jeg tror bestemt han bliver i Ikast og forsøger at spille sig på DS. Han er ITU-spiller, så der tages godt af ham. Han er en helt fantastisk afslutter, så lidt er det da tilladt at forvente af ham.

Jesper Weinkouff..

kenny

Indlæg af kenny »

Ok tak for det.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

vi må da håbe vi snart får papir på de største og ældste talenter på ynglinge holdet. Ved de har gjort det samme ude i Agf

weinkouff

Indlæg af weinkouff »

Det var bare en SÅ FLOT sejr i Aalborg idag for ynglingeligaholdet..

Vi var næsten på hjemmebane - altså os der kommer fra Hjørring, men en trofast skare af forældre og ledere fra FCM, g'ør det svært at se hvem der er hjemme eller udehold...

FC Midtjylland stod bare bedre på ALLEEEEEEEEEEEEE pladser idag, og selv om kampen var så spændende idag at undertegnet gik og gik gik og gik rundt i 2. halvvej ja, s¨var det da bare befriende med Nick Ragus' og Mickey's mål til 2-1 og 3-1.. det var enrigtig mandefolkevsejr idag. Tillykke til alle spilllere og trænere/ledere... det går jo rigtig godt..
Det sakl da også siges at baba collins igenidag spillede en stor kamp og skabte mange chancer.. Velkommen tilbage til Lawal som også gjorde det godt..

Besvar