Superligaen 19/20

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Superligaen 19/20

Indlæg af Steffen am »

Benzo skrev:
22. jan 2020, 15:45
Steffen am skrev:
22. jan 2020, 13:50
Ravnen skrev:
21. jan 2020, 21:52
Brøndby får 10 millioner for Wilczek, av av hvem skal nu score deres mål :-)
De skrev faktisk i underkanten af 10 millioner, og har nu hørt at det var 8.
Så Kaiser, Wilcek, Pukki og Rønnow til sammen, bliver cirka 11,8 ;)

Så kan være Mukthar også skal med, der vel solgt for 13-14 stykker, men ikke nogen vanvittige salg må man sige.
Rønnow? Han blev da vidst solgt for noget i omegnen af 3 millioner €.
Mukthar røg for i omegnen af 20 millioner kr.
Men nej, ingen vanvidssalg som nogle af dem har haft :)
Tjekkede op på det nu, og har du selvfølgelig ret i, beklager.
Rønnow for 3 millioner euro, faktisk fin salg af en målmand.

Men deres markspillere, er godt nok ikke imponerende.
Synes nu ikke det er decideret dårligere salg de har lavet af Wilcek og Kaiser, som jo var dyre at have, samtidig med at de blev ældre.

Men med alt det der sker, og med Brøndbys selvforståelse, er det godt nok lidt sjovt at betragte udefra.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nu skal Brøndby IF vel snart hedde RB Brondby og spille i hvidt og rødt ;-) Apropos selvforståelsen ;-)

Vijen

Indlæg af Vijen »

Esbjerg har lejet kurzawa, de for da virkelig hentet nogle nye spillere i vinduet.

Spændende om se om han kan spille bedre end han gjorde for os.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Vijen skrev:
26. jan 2020, 13:16
Esbjerg har lejet kurzawa, de for da virkelig hentet nogle nye spillere i vinduet.

Spille bedre? Synes nu ikke han var så skidt igen, som det lyder til at du synes. Han gjorde det ganske pænt taget i betragtning af den korte indkøringsperiode, manglende sprogkundskaber og en introvert personlighed. Han har hvert fald en heftig fod, som vel kun Evander har bedre i vores trup. På træningsbanen slog han nogle vanvittige server. Tror det vil gavne ham at blive skubbet op på en kant, så hans svagheder defensivt ikke i lige så høj grad bliver udstillet. Det var i det defensive han havde sine største udfordringer hos os, i min optik.

Stærk signing af fiskerne.
/ ABT

Billede

Vijen

Indlæg af Vijen »

ABT skrev:
26. jan 2020, 14:08
Vijen skrev:
26. jan 2020, 13:16

Spille bedre? Synes nu ikke han var så skidt igen, som det lyder til at du synes. Han gjorde det ganske pænt taget i betragtning af den korte indkøringsperiode, manglende sprogkundskaber og en introvert personlighed. Han har hvert fald en heftig fod, som vel kun Evander har bedre i vores trup. På træningsbanen slog han nogle vanvittige server. Tror det vil gavne ham at blive skubbet op på en kant, så hans svagheder defensivt ikke i lige så høj grad bliver udstillet. Det var i det defensive han havde sine største udfordringer hos os, i min optik.

Stærk signing af fiskerne.
Jeg mener at han ofte blev udstillet defensivt og var let at spille udenom. Offensivt ja, der var han god.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Så er vi igang!!
Hold da fast en gave at starte ud med - så gik den ikke længere for the comeback kids

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Superfedt. Det må give ekstra motivation til på mandag. Fuld opbakning med mange på tribunerne...og bliv nu til slutfløjt gennem hele foråret.

JBT

Indlæg af JBT »

Gave er måske lige stort nok at sige. Havde vi vundet mod agf ville det have været. Men nu giver det i det mindste muligheden for at rette op på, og udligne det nederlag.

Eponaj

Indlæg af Eponaj »

Uagtet om vi vinder eller taber i runden inden, så er det da altid en gave når FCK taber til et bundhold? [emoji851]

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Eponaj skrev:
15. feb 2020, 10:02
Uagtet om vi vinder eller taber i runden inden, så er det da altid en gave når FCK taber til et bundhold? [emoji851]
Enig. Mit ønske for foråret, er at vi rykker os endnu mere på tribunerne og giver den endnu mere gas. Derudover at vi får flere til at komme på stadion i år. Fcm skal køre Lyngby ud at stadion på Mandag. Sejr.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Psykologisk kan det få stor betydning, hvis vi atter kommer syv point foran, nu havde de jo lige en følelse af at være kommet tættere på. Men det bliver i slutspillet det bliver afgjort, og der skal vi klare os bedre end sidste år..

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det at Fck taber, må være benzin på bålet for vores spillere, det kan kun gøre dem endnu mere tændte og derudover at få første sejr på hjemmebanen det må betyyde alt.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

FCK sælger deres topscorer...! Tror I det bliver problematisk for dem?

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Ravnen skrev:
18. feb 2020, 14:15
Ja, det tror jeg. Jeg tror faktisk, at det var deres sidste håb om guld, som de solgte der - og udefra set, synes jeg beslutningen skriger til himlen. De har jo ingen muligheder for at handle før til sommer.
Damen virker et stykke fra topformen, og holder formentlig ikke til at spille alle kampe. Kaufmann er ny i systemet og meget ung i en ny klub. Daramy er vel ikke spidsangriber. Fisher er skadet og det samme er Vind.
Så hvis man er nødt til at prioritere, hvad vælger man så? Europa, pokal eller liga?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

UlveLars skrev:
18. feb 2020, 14:30
Ravnen skrev:
18. feb 2020, 14:15
Ja, det tror jeg. Jeg tror faktisk, at det var deres sidste håb om guld, som de solgte der - og udefra set, synes jeg beslutningen skriger til himlen. De har jo ingen muligheder for at handle før til sommer.
Damen virker et stykke fra topformen, og holder formentlig ikke til at spille alle kampe. Kaufmann er ny i systemet og meget ung i en ny klub. Daramy er vel ikke spidsangriber. Fisher er skadet og det samme er Vind.
Så hvis man er nødt til at prioritere, hvad vælger man så? Europa, pokal eller liga?
Altså umiddelbart må man jo sige en flot pris for en spiller der ikke var starter.
Men ja, man må også overveje om det betyder FCK i år går efter 2. pladsen og så forbereder sig til næste år.

Der er jo så også en ubekendt med Wind, om hvornår han bliver klar igen. Hvis han er klar til mesterskabsslutspillet, giver det lidt mening for FCK.

Når de er 7 point efter, skal de da gå efter at komme så langt i Europa som muligt, om det bliver 2 eller 4 kampe bør heller ikke betyder det store, i det samlede billlede.

Men godt nok vildt, at top 4 på topscorelisten er blevet handlet i vinduet, men giver da mulighed for at plaffeministeren, kan tage titlen.

Besvar