Husk Topbraget på Ikast Stadion i aften!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Martin J

Husk Topbraget på Ikast Stadion i aften!

Indlæg af Martin J »

Jeg har hørt mange positive meldinger omkring kampen i aften, altså med at der skulle komme en del mennesker og se kampen og støtte os.
Men jeg ville da lige smide et indlæg ind alligevel, for eventuelt lige og få de sidste folk på stadion i aften. :-)
Vi håber selvf. på en sejr så vi kan komme alene på førstepladsen. Så derfor har vi brug for alt den støtte vi kan få. Så mød endelig op på Ikast stadion i aften kl.19.00 når vi tager imod Middelfart...

- Elgen
Senest rettet af Martin J 1. okt 2005, 09:46, rettet i alt 1 gang.

kenny

Re: Husk Topbraget på Ikast Stadion i aften!

Indlæg af kenny »

I stiller vel lidt svækket op,nu hvor Pim og MH er skadet??

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

kampen sluttede 1-1

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Svenne Poulsen udlignede midt i 2. halvleg, efter vi havde været vidne til en kamp der lignede den i går til forveksling.
FCM styrede spillet, hvor Middelfart kun levede på kontrastød, hvor de da også fik deres mål. Målet blev scoret efter en lang flad bold fra forsvaret, der røg forbi Rasmus Hansen og Christian Overby, som ikke kunne blive enige om at få den væk, så fynboerne fik en friløber, der køligt blev sat ind bag Anders Rasmussen.

Efter scoringen havde Jungbloot flere gode indlæg fra højrekanten, men Akeem og Jonas Dal nåede aldrig frem til dem inde foran kassen.
Presset fortsatte i 2. halvleg, der blev indledt med en røgtifo på den åbne langside, så Ikast Stadion for en stund igen blev indhyllet i røg :-)

Efter et godt træk af Akeem, blev bolden spillet fladt ind til Svenne Poulsen, der lidt heldigt scorede på et skud der blev rettet af og total snød keeperen. Efter udligningen var der er par nærgående forsøg, men bolden kom ikke ind igen, så kampen endte lidt ufortjent med en pointdeling.

Igen igen fik Svenne dog vist at der går laaaaaaaaaang tid, inden han igen får spilletid på 1. holdet. Nøøøøj, hvor kan man være dårlig og så samtidig få ca. 30.000 kr./måned for at spille fodbold. Han ville nok have været pillet ud, hvis der havde været reserver på bænken.

Peter Ross - Jungbloot, du skylder, og du ved det ! ;-)

kenny

Indlæg af kenny »

Ross,hvad med en spiller som Rasmus Hansen,hvor tæt på 1´holdet tror du han er??

J. Weinkouff

Indlæg af J. Weinkouff »

Hej!

Jeg tænkte jeg lige ville kommenterer en spiller som Rasmus Hansen.

Rasmus arbejder stenhårdt til træning hver gang, og kommer chancen for 1.holds bold til ham, så griber han den helt sikkert.
Han spiller midterforsvar på DS, men gør det også rigtig godt på den defensive midtbane hvor han ligger og slår nogle fantastiske afleveringer.

Han har klart indstillingen, og viljen til at gå hele vejen.

Rasmus og jeg selvtræner stort set hver søndag hvor vi begge har trænings- og kampfri, og det viser vel også lidt om hans vilje.!

J. Weinkouff...

kenny

Indlæg af kenny »

Tak for det Jesper,vi er mange der sætter stor pris på når du/i kommer med indlæg
(insider viden) (-:

Besvar