Transfer vinter 19/20

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af Arff »

mousebreaker skrev:
13. jan 2020, 14:04
Acebone skrev:
12. jan 2020, 23:29
PH1978 skrev:
12. jan 2020, 22:51
Han er næppe interessant til lejeland, hvis han er 28/29 år. Der er vel næppe mulighed for, at tjene på ham den vej igennem.
Et halvt år, hvor han fører Fredericia i Superligaen og derefter kan sælges for 3-4 mio. kr.? Profit er profit. Hvis computeren siger, han er meget mere værd end prissætningen allerede, men vi alligevel ikke helt selv kan bruge ham, så er det vel ikke komplet utænkeligt, at man kan finde på sådan en gimmick. Men det vil bestemt være atypisk.

Husk, at vi gerne vil vinde ved at udfordre den gængse tankegang. ;)
Der er også noget der hedder risk/reward. Hvis manden er 28/29 år og skal bruge et år eller to på at vise sit værd i 1. div, så er 3-4 mio en vanvittig høj pris. Hvis købsprisen er ca 1,5 mio så skal det altså gå godt ca hver anden tredje gang. Den tror jeg simpelthen ikke på - så er det bedre at bruge energi på spillere med en højere risk/reward ratio.

Desuden kan Fredericia nok ikke overkomme at betale hele hans løn og så er RR ratio yderligere forringet

Den handel - som i fremlægger den - tror jeg simpelthen ikke på. Giver ikke mening at signe spillere til 1 division i den aldersgruppe. Det skal være såkaldte peakspillere der kan forbedre vores egen start 11
Havde han været aktuel, var der nok også en dansk transferjournalist som havde opsnappet den.

Men enig, som en del af vores “Lalandia”, giver det absolut ingen mening, og baseret på den info og de stats jeg kan finde på ham, så tror jeg simpelthen ikke på den. Samtidigt har han spillet de fleste af sine kampe som højre kant, hvor vi pt. har Awer, Dreyer og Isaksen.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Afsti afsted med Paulinho! Og tag gerne Brumado i hånden.

Læste tidligere på Twitter at han var på vej til Brasilien, men at skiftet faldt igennem pga. en ny træner i klubben.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... rasilianer

- Velkommen tilbage på graven Arff ;)

madsbs

Indlæg af madsbs »

George på vej til Honved i Ungarn.

Sanneh tæt på lejeaftale med Brøndby.

Midtjylland nærmer sig endnu en spiller og en "stor" udlejning.

Grundet lang søvn, nåede jeg ikke at breake George, inden den lige præcis kom frem.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

madsbs skrev:
15. jan 2020, 11:09

Grundet lang søvn, nåede jeg ikke at breake George, inden den lige præcis kom frem.
George:
Hvis transfermark er korrekt opdateret, så ligner Honved ikke en klub der normalt betaler en transferpris. Så det er nok marginalt, hvad vi kan forvente derfra.

Udlejning:
Paulinho?

Ny spiller:
Pas, men måske en ung højre back.

madsbs

Indlæg af madsbs »

Kort indspark.
Man arbejder og skal arbejde på den højre back, midtbanen (enten 6/8/10). Og angrebet er forudsat at man kommer af med/får udlejet det man skal. Derudover spiller det også ind i det sidste, om Vibe kan bruges helt fremme, uden at lave hele stilen om. Tilbage står i hvert fald, at Kaba ikke kan være eneste mand fremme på sigt

madsbs

Indlæg af madsbs »

Vi kan ikke forvente meget af George, men det er jo vores lod med ham. Desværre.

Paulinho er man meget interesseret i at få ud. Dog ikke den eneste. Det nærmer sig med Paulinho, men det skal være det helt rigtige, for at den case kan blive bedst mulig.

Ny back er i sigte, men midtbanen skulle heller ikke være færdig.

madsbs

Indlæg af madsbs »

Så blev det officielt. Som forventet intet stort køb af George i denne omgang. God til ham med et halvt år i Ungarn.

God tur til Ungarn!

THenry

Indlæg af THenry »

Ganske forventligt med udleje af George. Han har ikke bevist meget de sidste 2 år, så hans markedspris må være meget lav i øjeblikket. Målet må være at få ham placeret i en klub, hvor han kan spille kampe og lave mål (så må vi håbe det går ham bedre end i Vålerenga...), så vi kan få prisen op og sælge ham videre på den baggrund. Jeg tror ikke, at han har en fremtid på vores førstehold. Det handler om at komme af med ham til den højest mulige pris.

6256

Indlæg af 6256 »

madsbs skrev:

Er det ham her, der er på vej ind?

https://twitter.com/SuperligaenF/status ... 3999889408

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

6256 skrev:
15. jan 2020, 15:37
madsbs skrev:

Han ser godt nok ikke særlig spændende ud, tror ikke engang han har spillet en kamp med betydning.

Syntes godt nok der er begyndt at være mange mærkelige spillere rygtet til os.

6256

Indlæg af 6256 »

Matjavsen skrev:
15. jan 2020, 15:39
6256 skrev:
madsbs skrev:

Han ser godt nok ikke særlig spændende ud.

Jeg håber også lidt, at det blot er et løst rygte (omend jeg overhovedet ikke har noget at binde det op på i forhold til hans kvaliteter)
Ifølge oversættelsen, skulle han have været med til at vinde U20 mesterskabet med Mali sidste år

Jeg ved ikke om det er ham, der kommer til at presse Joel til at toppræstere (men det måske heller ikke tanken med den, man henter ind til højre back)

madsbs

Indlæg af madsbs »

Nej, ham tror jeg ikke et sekund på.

TheLegend

Indlæg af TheLegend »

Sådan en gut som David, hvor står han? Har han ikke spillet fremragende i Rosenborg? Hvis man eventuelt beholder ham, skal der i hvert fald ikke købes mere offensivt ind til midtbanen umiddelbart.

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

6256 skrev:
15. jan 2020, 15:44
Matjavsen skrev:
15. jan 2020, 15:39
6256 skrev:

Han ser godt nok ikke særlig spændende ud.

Jeg håber også lidt, at det blot er et løst rygte (omend jeg overhovedet ikke har noget at binde det op på i forhold til hans kvaliteter)
Ifølge oversættelsen, skulle han have været med til at vinde U20 mesterskabet med Mali sidste år

Jeg ved ikke om det er ham, der kommer til at presse Joel til at toppræstere (men det måske heller ikke tanken med den, man henter ind til højre back)
Jeg tænker heller ikke vi behøver én der kan få Joel til at toppræstere - den del klarer han vist helt fint!
Men vi er skrøbelige, hvis han ryger i skader eller karantæne, det så vi mod AGF. Så længe Oliver Olsen ikke er klar, så giver det mening at se efter en backup.

Uniddelbart er jeg enig, det der ligner ikke en case for os. Måske i midt 00'erne, men vi er et andet sted nu.
// Straarup :fcmwolf:

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/f ... -angrebet/

Er det ikke et oplagt sted for Burmado?

Låst