Transfer vinter 19/20

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Diebesten

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af Diebesten »

På Evander's Instagram har han lagt et billede op, hvor han viser, at han er i London? Er det ikke lidt mærkeligt i forhold til opstart? Eller er det et kommende salg?

mmgala

Indlæg af mmgala »

Hmm har du et link

CasperA

Indlæg af CasperA »

Truppen har vist bødekassetur derover, da de har fri de næste to dage, så derfor tager de afsted nu.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Kan se at han har "tagget" "Gustavo Santana" på billedet... Ved ikke om det er hans agent, men på hans instagram står der "consulting agency" :-)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Diebesten skrev:
10. jan 2020, 21:14
På Evander's Instagram har han lagt et billede op, hvor han viser, at han er i London? Er det ikke lidt mærkeligt i forhold til opstart? Eller er det et kommende salg?
Priske var også lige blevet spottet i London forleden. Hmm. Forhåbentlig ikke et salg.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Acebone skrev:
10. jan 2020, 22:21
Diebesten skrev:
Priske var også lige blevet spottet i London forleden. Hmm. Forhåbentlig ikke et salg.
Priske skulle eftersigende blot have været over at snakke omkring noget Smartodds. Truppen er lige nu på bødekassetur, hvor de unge er klædt ud i pigetøj - meget god humor :D

Billede

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

CasperA skrev:
10. jan 2020, 22:27
Acebone skrev:
10. jan 2020, 22:21
Diebesten skrev:
Priske skulle eftersigende blot have været over at snakke omkring noget Smartodds. Truppen er lige nu på bødekassetur, hvor de unge er klædt ud i pigetøj - meget god humor :D

Billede
Det forklarer det jo :-)

CasperA

Indlæg af CasperA »

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

CasperA skrev:
11. jan 2020, 21:47
Ibrahima Conté fra Beroe i Bulgarien rygtes til FCM: https://twitter.com/SSlawslow/status/12 ... 6113577986

https://en.wikipedia.org/wiki/Ibrahima_ ... born_1991)
Ser ud til at være en fin spiller der kan noget på egen hånd, og er teknisk dygtig og fremadrettet i sit spil. Ham tror jeg godt vi kunne bruge.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Vijen

Indlæg af Vijen »

tatoo skrev:
11. jan 2020, 22:02
CasperA skrev:
11. jan 2020, 21:47
Ibrahima Conté fra Beroe i Bulgarien rygtes til FCM: https://twitter.com/SSlawslow/status/12 ... 6113577986

https://en.wikipedia.org/wiki/Ibrahima_ ... born_1991)
Ser ud til at være en fin spiller der kan noget på egen hånd, og er teknisk dygtig og fremadrettet i sit spil. Ham tror jeg godt vi kunne bruge.
Kender absolut intet til ham. Men han er 28 år, snart 29, og må altså være en peak spiller som skal ind og løfte de unge. Umiddelbart ville jeg ikke forvente at vores peak spillere skal hentes fra en bulgarsk midterklub. Samtidig er hans stats ikke særlig imponerende og er ofte blevet brugt som indskifter eller blevet udskiftet. Han var også ofte udeladt af truppen eller på bænken i de sidste år i belgien. Desuden ser det ikke ud til at han har haft en klub i 18/19 ifølge transfermarkt.

Jeg tror det er en polsk and, ellers så har smart odds overrasket mig meget.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Vijen skrev:
11. jan 2020, 22:49
Kender absolut intet til ham. Men han er 28 år, snart 29, og må altså være en peak spiller som skal ind og løfte de unge. Umiddelbart ville jeg ikke forvente at vores peak spillere skal hentes fra en bulgarsk midterklub. Samtidig er hans stats ikke særlig imponerende og er ofte blevet brugt som indskifter eller blevet udskiftet. Han var også ofte udeladt af truppen eller på bænken i de sidste år i belgien. Desuden ser det ikke ud til at han har haft en klub i 18/19 ifølge transfermarkt.

Ligner jo lidt en "legekammerat" til Sory Kaba. Til 250.000 euro er risikoen til at overse.

Det kunne være meget godt at vide lidt om, hvad der er foregået i de seneste par år. Han har haft et dyk, hvor han røg af landsholdet fra 2017 til 2019, og hans klubdata ser ganske rigtigt lidt... funky ud. Fik han mon en grim skade i Belgien, der holdt ham ude i en sæson? Han ser så ud til at have genstartet karrieren i Bulgarien, og det kan snildt være, Smartodds ser ham som undervurderet til prisen. Kunne også sagtens være en spiller til lejeland.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Acebone skrev:
Vijen skrev:
11. jan 2020, 22:49

Ligner jo lidt en "legekammerat" til Sory Kaba. Til 250.000 euro er risikoen til at overse.

Det kunne være meget godt at vide lidt om, hvad der er foregået i de seneste par år. Han har haft et dyk, hvor han røg af landsholdet fra 2017 til 2019, og hans klubdata ser ganske rigtigt lidt... funky ud. Fik han mon en grim skade i Belgien, der holdt ham ude i en sæson? Han ser så ud til at have genstartet karrieren i Bulgarien, og det kan snildt være, Smartodds ser ham som undervurderet til prisen. Kunne også sagtens være en spiller til lejeland.
Han er næppe interessant til lejeland, hvis han er 28/29 år. Der er vel næppe mulighed for, at tjene på ham den vej igennem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

PH1978 skrev:
12. jan 2020, 22:51
Han er næppe interessant til lejeland, hvis han er 28/29 år. Der er vel næppe mulighed for, at tjene på ham den vej igennem.
Et halvt år, hvor han fører Fredericia i Superligaen og derefter kan sælges for 3-4 mio. kr.? Profit er profit. Hvis computeren siger, han er meget mere værd end prissætningen allerede, men vi alligevel ikke helt selv kan bruge ham, så er det vel ikke komplet utænkeligt, at man kan finde på sådan en gimmick. Men det vil bestemt være atypisk.

Husk, at vi gerne vil vinde ved at udfordre den gængse tankegang. ;)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Acebone skrev:
12. jan 2020, 23:29
PH1978 skrev:
12. jan 2020, 22:51
Et halvt år, hvor han fører Fredericia i Superligaen og derefter kan sælges for 3-4 mio. kr.? Profit er profit. Hvis computeren siger, han er meget mere værd end prissætningen allerede, men vi alligevel ikke helt selv kan bruge ham, så er det vel ikke komplet utænkeligt, at man kan finde på sådan en gimmick. Men det vil bestemt være atypisk.

Husk, at vi gerne vil vinde ved at udfordre den gængse tankegang. ;)
Der er også noget der hedder risk/reward. Hvis manden er 28/29 år og skal bruge et år eller to på at vise sit værd i 1. div, så er 3-4 mio en vanvittig høj pris. Hvis købsprisen er ca 1,5 mio så skal det altså gå godt ca hver anden tredje gang. Den tror jeg simpelthen ikke på - så er det bedre at bruge energi på spillere med en højere risk/reward ratio.

Desuden kan Fredericia nok ikke overkomme at betale hele hans løn og så er RR ratio yderligere forringet

Den handel - som i fremlægger den - tror jeg simpelthen ikke på. Giver ikke mening at signe spillere til 1 division i den aldersgruppe. Det skal være såkaldte peakspillere der kan forbedre vores egen start 11
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Låst