Indtryk fra 10’erne - top 5

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Indtryk fra 10’erne - top 5

Indlæg af mousebreaker »

Hej Alle
Hvilke øjeblikke har gjort mest indtryk på jer i 10’erne. Selvlfg FCM relaterede ting jeg spørger til :)
Du bestemmer selv om det er de positive eller negative. Hvad har fyldt mest?

Her er mine bud

1) Første mesterskab
2) Benhams overtagelse
3) Sejren hjemme over United
4) Sørloth salget m.fl som gav os det økonomiske boost, men som jeg var overbevist om ville koste mesterskabet
5) Andet mesterskab

Boblere: Skuffelsen i 13/14 sæsonen, pokaltitlen, indsatsen i Europa efter andet mesterskab.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Indtryk fra 10’erne - top 5

Indlæg af TrueWolfMidt »

1. Det må være det første mesterskab.
2. Uden tvivl Benhans indtræden i Fcm som sikre klubben økonomisk.
3. Absolut Sørloth salget som sikre os fremadrettet og giver plus på bundlinien.
4. Det må være pokal triumfen som vi i så mange år har hungret efter og som endelig kom til Fcm.
5. Kampene mod Southampton og United og stemningen på Mch Arena og især turen til United, sikken en oplevelse, selv om det blev til nederlag.
6. Det andet mesterskab. Måske skulle den være nr. 5 - Den er svær.

Cortez

Indlæg af Cortez »

1. Jeg ved det er kontroversielt, men jeg vil sige mesterskab nr. 2. Fordi det var så fuldstændigt uventet. Når jeg tænker tilbage, giver det mig kuldegysninger pga. måden det skete på - Brøndbys kollaps i Horsens, mv.
2. Det første mesterskab. Fordi vi brød igennem muren.
3. Pokaltitlen. Fordi jeg personligt har taget turen derover de foregående 3 gange uden at få den skide pokal med hjem :-).
4. Udebaneturen til Old Trafford. Vi havde en fest før, under og efter kampen. Og i - hvad - 20-30 minutter kunne vi gå på vandet.
5. Hjemmesejren over Man. Utd. Fantastisk stemning.
6. Hjemmesejren over Southhampton.

Og så ved jeg godt, som I andre også skriver, at forudsætningen for at vi kunne få ovenstående oplevelser, hænger sammen med Benhams ankomst, mv., men for mig personligt, hvor jeg registrerede noget i følelsesregisteret (myrekryb), er oplevelse, jeg har haft på stadion.

/Cortez

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

1. Det første mesterskab - det var så tiltrængt, det har boostet vores klub ind i en helt ny æra.
2. Det andet mesterskab - konsoliderede os som topklub, og måden det skete på.
3. Pokaltitlen - det var ekstra stort fordi vi har lidt så meget
4. Da vi var i EL-gruppespil og gik videre - Vi har været der, vi viste hvad der skulle til, det er vigtigt for fremtidens succes der
5. Claus Steinlein, Svend Gravesen og det gode købmandskab - Vi har solgt spillere for et sindsygt beløb

Holder Dempo og Benham ude. FCM har selv vist evnen til at overleve, da vi havde brug for Dempo fandt vi ham, det samme med Benham. De har for mig at de ingen andel i den sportslige succes. Der er rigmænd i mange klubber, men hvis penge alene var nok så havde Brøndby nok også succes ;-)

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

1. Det første mesterskab - Det kan der vist ikke være tvivl om.
2. Pokalen - For mig er det en klar 2er. Når man har været derovre de foregangne 4 gange, og rejst halvgrædende hjem de 3 af gangene, så var det bare en kæmpe forløsning at se os nappe den, og så endda efter straffe.
3. Sørloth mod Arka Gdynia i overtiden - Den følelse da Sørloth hamrer den ind dybt inde i overtiden. Wauw. Får stade kuldegysninger når jeg tænker tilbage.
4. Det andet mesterskab - En sæsonafslutning der vil blive husket maaaange år ud i fremtiden.
5. 5-1 i Parken - Sindsyg kamp. Vi var ikke mange afsted, men hold nu kæft en fest!
Høvdingen af Herning

Besvar