Transfer vinter 19/20
Re: Transfer vinter 19/20
Kommer Mayron George og Kraev ikke tilbage i januar?
Jeg synes at der faktisk er gode perspektiver i begge og især George har lavet flere mål end Brumado.
Jeg synes at der faktisk er gode perspektiver i begge og især George har lavet flere mål end Brumado.
-
Steffen am
Kunne da bestemt være sjovt at se Bendter scorer for os mod FCK, men ser det heller ikke andet end som en mærkelig fantasi.
Både Kraev, George, Dovbyk, Brumado og Jibril vil jeg også hellere satse på, hvis det stod som et valg.
I forhold til at Anderson, Isaksen og måske Kaba og Brumado ikke er helt gode nok, og der mangler lederskab,
jeg er meget spændt på Vibe, om han ville kunne være den her offensive leder, som er med til at gøre de andre bedre. Kunne jeg godt se for mig,
ligesom Erik og Scholz også er med til at gøre Dyhr bedre.
Tænker egentlig med Vibe, og så en offensiv erstatning for Marcondes, måske Sabbi, at så vi godt kørende.
Højreback ved jeg ikke, så mange kampe er der heller ikke i foråret, men måske noget med at indkøre en til at være klar til at kunne supplere i juli/august? Hvis det er fra akademi, er det så Oliver Olsen, eller en af vores udlejningsspillere, som folk vurdere er tættest på?
Både Kraev, George, Dovbyk, Brumado og Jibril vil jeg også hellere satse på, hvis det stod som et valg.
I forhold til at Anderson, Isaksen og måske Kaba og Brumado ikke er helt gode nok, og der mangler lederskab,
jeg er meget spændt på Vibe, om han ville kunne være den her offensive leder, som er med til at gøre de andre bedre. Kunne jeg godt se for mig,
ligesom Erik og Scholz også er med til at gøre Dyhr bedre.
Tænker egentlig med Vibe, og så en offensiv erstatning for Marcondes, måske Sabbi, at så vi godt kørende.
Højreback ved jeg ikke, så mange kampe er der heller ikke i foråret, men måske noget med at indkøre en til at være klar til at kunne supplere i juli/august? Hvis det er fra akademi, er det så Oliver Olsen, eller en af vores udlejningsspillere, som folk vurdere er tættest på?
-
Steffen am
Hvis vi har Mabil, Anderson, Isaksen og så Paulinho og Vibe der alle kan spille pladserne, ja og måske med Brumado i parantes.
Man kan sagtens argumentere for at der kunne bruges en mere til øget konkurrence, også når Marcondes forsvinder, og ved ikke hvilken position Vibe primært er tiltænkt, men synes godt man kan forsvare og sige der er dobbeltgardering.
-
mousebreaker
Det kan godt være dem du nævner der kan sættes ud på en kant de sidste tre minutter i en kamp, men kun een af dem har den fornødne kvalitet. Det er Mabil - og han har endda en del unoder jeg gerne ville have pillet af ham, men det meste af vores offensiv kommer gennem ham.Steffen am skrev: ↑19. dec 2019, 00:32Hvis vi har Mabil, Anderson, Isaksen og så Paulinho og Vibe der alle kan spille pladserne, ja og måske med Brumado i parantes.
Man kan sagtens argumentere for at der kunne bruges en mere til øget konkurrence, også når Marcondes forsvinder, og ved ikke hvilken position Vibe primært er tiltænkt, men synes godt man kan forsvare og sige der er dobbeltgardering.
Anderson har været ok, startede godt med kampafgørende aktioner, men er kommet ned på jorden igen. Gennem hele sæsonen har det været svært at se hvad han skaber for andre.
Paulinho. Kunne ikke komme på de fleste hold i suppen.
Isaksen. Dumpede totalt. Talentet er der, men mangler tilsyneladende noget mentalt. Overgearet og vil for meget på een gang. Lej ham ud.
Lasse Vibe: en aldrende spiller på en kant der skal op og ned langs en side gennem en hel kamp. Glem det!
Brumado: gider jeg ikke engang kommentere
Vi mangler to kanter med kvalitet. Som mindste krav 1.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
CanadianPL skriver på reddit, at James har fået lov til at finde en ny klub.
-
RandomHero
Vi kan under ingen omstændigheder gå ind i et mesterskabs-ræs med Nico og evigt skadet Zsolt, som de eneste alternativer til vores dynamit forsvar. Erstat Erik og Scholz med de 2 andre, og vi ville indkassere 10 gange så mange mål.
Jeg tror ikke på Zsolt spillere flere kampe for os, fingers crossed. Lad os få skippet de 3 afsted, og hent en ny backup sammen med Nico.
Hvis Reese og James sælges, skal der købes en ny backup.
Hvis man lader både Reese og James smutte, må det næsten betyde, at der bliver hente en ny ind. Det vil være selvmål at gå ind i et afgørende forår kun med Erik, Scholz og Nicolaisen til de to pladser, da jeg tvivler stærkt på, at vi får Korcsmár at se i en FCM-trøje igen.
HF skrev for et par dage siden, at Reese og James har fået grønt lys til at søge andre muligheder. Jeg tror vi kører foråret med Erik, Scholz, Nico og Korcsmar som 4. valg. Patrick må være 5. valg, hvis han når at blive klar.
-
Steffen am
Der er egentlig ikke nogen der ved omkring langtidsskaderne?
Oliver Olsen og Patrick skulle blive klar igen i midten af foråret, eller slutningen af foråret?
Fitness niveau for Korsmár, har han ellers trænet med?
Riis er stadig total ukendt og potentiel fodboldinvalid?
I tilfælde af at James og Reese ryger uden erstatning, bliver Sparv vel næsten 4. valg i forsvaret, i hvert fald i begyndelsen af foråret?
Oliver Olsen og Patrick skulle blive klar igen i midten af foråret, eller slutningen af foråret?
Fitness niveau for Korsmár, har han ellers trænet med?
Riis er stadig total ukendt og potentiel fodboldinvalid?
I tilfælde af at James og Reese ryger uden erstatning, bliver Sparv vel næsten 4. valg i forsvaret, i hvert fald i begyndelsen af foråret?
Hvis du håber på, at man sælger tre og henter to til en position i løbet af et vintervindue, så tror jeg, at du bliver skuffet.RandomHero skrev: ↑19. dec 2019, 21:06Vi kan under ingen omstændigheder gå ind i et mesterskabs-ræs med Nico og evigt skadet Zsolt, som de eneste alternativer til vores dynamit forsvar. Erstat Erik og Scholz med de 2 andre, og vi ville indkassere 10 gange så mange mål.
Jeg tror ikke på Zsolt spillere flere kampe for os, fingers crossed. Lad os få skippet de 3 afsted, og hent en ny backup sammen med Nico.
Hvis Reese og James sælges, skal der købes en ny backup.
Ingen klub på fcms størrelse kan helgardere sig mod samtlige situationer. - Den nuværende trupsammensætning hviler på et system med 3 back kæde, det gætter jeg på, at man ikke holder fast i. Det er dømt til at skuffe spillere.
Brumado til Portugal er ikke nogen dum idé. Han taler sproget, klimaet er lidt mildere... Umiddelbart fornuftige betingelser for at banke lidt selvtillid ind i gutten?Stoffer skrev: ↑18. dec 2019, 11:44Jeg vil hellere have ham til en toprække. Jeg forstår I er frustreret over ham, men han er altså for god til 1. division. Hvis Mabil og Kraev kan finde spilletid i Portugal så kan Brumado også.Densestar7430 skrev: ↑18. dec 2019, 09:27Jeg har set noget der ligner 15 træninger med Brumado og træningerne viser det samme som kampen. Han går fint med i spillet, dribler fint, men kan ikke score mål.974 skrev: ↑17. dec 2019, 23:46
Jeg bliver bare så glad hver gang jeg kan skrive HELT ENIG med dig FCM2000![]()
Jeg synes faktisk også at "hetzen" mod Brumado tager lidt overhånd, og det er i hvert fald ikke helt rimeligt at han som så ung næsten gøres til syndebuk for manglende angriber-scoringer..
I søndags synes jeg at han trods alt bød med lidt mere end vanligt, og vi hører jo også at han gør det rigtigt godt på træningsbanen!
Er enig i at en god pause kan rykke endnu mere hos de 2 og håber ikke at man eks. udlejer Brumado
Med Vibe's ankomst står Brumado til endnu mindre spilletid, så jeg ser personligt gerne et leje ophold, hvor han kan komme ud og få lov og score nogle mål. Måske han kunne hamre dem ind i 1. division og være med til at spille Fredericia i Superligaen?
-
Densestar7430
Spørgsmålet er bare om niveuaet bliver for højt? Han er kun 20 år, så alfa omega må være spilletid.Acebone skrev: ↑20. dec 2019, 10:22Brumado til Portugal er ikke nogen dum idé. Han taler sproget, klimaet er lidt mildere... Umiddelbart fornuftige betingelser for at banke lidt selvtillid ind i gutten?Stoffer skrev: ↑18. dec 2019, 11:44Jeg vil hellere have ham til en toprække. Jeg forstår I er frustreret over ham, men han er altså for god til 1. division. Hvis Mabil og Kraev kan finde spilletid i Portugal så kan Brumado også.Densestar7430 skrev: ↑18. dec 2019, 09:27
Jeg har set noget der ligner 15 træninger med Brumado og træningerne viser det samme som kampen. Han går fint med i spillet, dribler fint, men kan ikke score mål.
Med Vibe's ankomst står Brumado til endnu mindre spilletid, så jeg ser personligt gerne et leje ophold, hvor han kan komme ud og få lov og score nogle mål. Måske han kunne hamre dem ind i 1. division og være med til at spille Fredericia i Superligaen?
Om det så er Gil Vicente, AC Horsens eller Fredericia er jeg meget i tvivl om, men jeg tror ikke han brug for flere gok i nøden i form af at ende på bænken hos en udlejninsklub.
Normalt vil jeg være bekymret for en for høj hylde, hvis de fysiske forudsætninger mangler. En bekymring med en eventuel leje af Gustav. Men Brumado har de fysiske forudsætninger, selvom han kun er 20 år. Alfa og omega er spilletid, det er vi enige i. - Det sammen med en vurdering af miljøet - som skal være tilstrækkeligt støttende men krævende - i en anden klub må være de centrale parametre, man vurderer på.Densestar7430 skrev: ↑20. dec 2019, 12:41Spørgsmålet er bare om niveuaet bliver for højt? Han er kun 20 år, så alfa omega må være spilletid.
Om det så er Gil Vicente, AC Horsens eller Fredericia er jeg meget i tvivl om, men jeg tror ikke han brug for flere gok i nøden i form af at ende på bænken hos en udlejninsklub.