SL R20 Midtjylland vs Agf.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: SL R20 Midtjylland vs Agf.

Indlæg af mousebreaker »

Paulinho på højre back kan næsten kun gå galt defensivt. Han er i forvejen skidt i forsvaret og nu skal han forsvare ude af position. Han kommer heller ikke til at kunne slå indlæg på overlap, til gengæld ville han kunne trække ind i banen og skyde på mål. Det vil give Mabil lidt flere muligheder og dermed AGF mere at forholde sig til defensivt.

Vores chancer for sejr faldt lige med flere prc.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Det virker lidt underligt ja. Jeg tænker Priske ønsker at blæse til angreb, ellers havde Sparv og Cajuste været en mere sikker løsning.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Erik skøjter rundt

Han skal have de lange knopper på

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Kaba har godt nok et par murbrokker af nogle fødder - bolden springer fra ham konstant. Ydermere synes jeg tit han fejlpositionerer sig inden duellerne på de lange bolde. For anden uge i streg vinder han nul og niks. Ret så bekymrende, da han ikke har nogen berettigelse i startopstillingen i min verden, før han bliver markant bedre på især disse to områder.
/ ABT

Billede

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Kaba KAN ikke time noget som helst om det så gjaldt hans liv. Det er godt nok vildt.
Og nu pisser Mabil en gigant chance væk. Hvorfor fanden skal han trække på ydersiden, når de er tre mod to. Mangler ord.
Michael Anderson pisser en stor mulighed efter to minutter...

Det er sandt for dyden ikke offensiven der skal gøre os til mestre
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Kæft et indlæg af Kaba!!

Han er tilgivet

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Det hjælper åbenbart komme med et rant.

Super timet indlæg af Kaba og klasse afslutning af Mabil

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Ser fint ud for Kaba, når han er retvendt - Bravo! :lol:
/ ABT

Billede

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Hvor er jeg træt af de kommentatorer..

I starten af kampen blev Erik skubbet i rykken ved en duel hvor de mener den er tynd.

Nu mener de sågar at noget lignende skulle give straffe

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Matjavsen skrev:
15. dec 2019, 18:41
Hvor er jeg træt af de kommentatorer..

I starten af kampen blev Erik skubbet i rykken ved en duel hvor de mener den er tynd.

Nu mener de sågar at noget lignende skulle give straffe
Jeg er ret sikker på at Patrick Mortensen først blev ramt i ryggen EFTER han havde ramt bolden med hovedet

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Jeg kan kun fastholde min pointe fra sidste kamp: Nuij, hvor er Marcondes ubrugelig. Tilbage til Brentford med ham.

Mabil er klasse og ryger senest til sommer.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Har en lille mistanke om at Marcondes mentalt har været i London ikke bare i dag, men i et par uger. Synes han har været alt for usynlig i hans ophold hos os, og hans touch er slet ikke på højde med Evanders eller sidst han var i Suppen. Hans output på statsheet har også været relativt skuffende.

Flere boldtab i dag som næsten må skyldes en mental uparathed, da vi jo alle ved hvad han indeholder i topform.
/ ABT

Billede

ben2han

Indlæg af ben2han »

mousebreaker skrev:
15. dec 2019, 17:17
Paulinho på højre back kan næsten kun gå galt defensivt. Han er i forvejen skidt i forsvaret og nu skal han forsvare ude af position. Han kommer heller ikke til at kunne slå indlæg på overlap, til gengæld ville han kunne trække ind i banen og skyde på mål. Det vil give Mabil lidt flere muligheder og dermed AGF mere at forholde sig til defensivt.

Paulinho's første halvleg er godkendt, bund solid indsats.

JBT

Indlæg af JBT »

Emiliano mangler touch, bolden suger ikke til fødderne som hos Evander. Det har været sådan hele halvsæsonen med ham, og det er skuffende. Så hellere få en midtbane ind til vinter i stedet, og Evander op. Eller en Sabbi

Kaba og M Andersson har også store problemer med boldkontrollen/teknikken, men da EM burde være en bedre spiller, er kontrasten lidt større.

Mabil bedst efter 45 min. Erik lige efter, men det har ikke været overbevisende i omstillingsspillet, begge veje.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

ben2han skrev:
15. dec 2019, 18:53
mousebreaker skrev:
15. dec 2019, 17:17

Paulinho's første halvleg er godkendt, bund solid indsats.
Enig, men synes han spiller med for høj risiko

Besvar