Tak for festen, Nordea!
-
Eistorp - BW#1830
Tak for festen, Nordea!
For fanden da. Sådan en oplevelse man havde igår kan man sgu leve længe på. Et FC Midtjylland mandksab der fighter en vis del ud af bukserne, og to tribuner der leverer det ypperste jeg endnu har hørt på SAS Arena. Og så var vi kun 7.000 mennesker
Et par fjolser ødelægger det lidt til sidst ved at smide øl på banen, men det ødelægger ikke helheden i den vokale indsats som Nordea og fantastisk nok også Faxe, leverede den aften.
Tak, det var smukt!
Et par fjolser ødelægger det lidt til sidst ved at smide øl på banen, men det ødelægger ikke helheden i den vokale indsats som Nordea og fantastisk nok også Faxe, leverede den aften.
Tak, det var smukt!
Senest rettet af Eistorp - BW#1830 1. okt 2005, 12:33, rettet i alt 1 gang.
-
BW#3340
Re: Tak for festen, Nordea!
Fra Faxe-siden skal lyde en stor ros til Nordea! I var forrygende, og vi var flere der prøvede at få gang i Faxe også, da I sang "op og stå, op og stå......" Og det lykkedes sgu', det meste af langsiden rejste sig, så i al beskedenhed synes jeg også, at Faxe fortjener din ros Eistorp.
Måske var det fordi der var flere af de normale Nordea'er, der havde været "nødt" til at købe ovre hos os. Vi takker for besøget og håber I kommer igen en anden gang.
Hilsen Evo.
Måske var det fordi der var flere af de normale Nordea'er, der havde været "nødt" til at købe ovre hos os. Vi takker for besøget og håber I kommer igen en anden gang.
Hilsen Evo.
-
checkmates
På Steff blev der sunget godt med, men en fantastisk nordea tribune, det var bare alle pengene værd.
-
kopien
Jeg har gået og tænkt på hvordan det kan være at Nordea var så god igår??
Har det noget at gøre med at vi stod helt nede foran? eller er det simpelthen fordi det var en torsdag aften og kva de øl der blev kørt ned sang de folk med der normalt føler de er pinlige når de synger med??
nogle der har en ide, for det er da helt sikkert de tilstande som igår vi skal arbejde hen ad...
mvh kopi..
Har det noget at gøre med at vi stod helt nede foran? eller er det simpelthen fordi det var en torsdag aften og kva de øl der blev kørt ned sang de folk med der normalt føler de er pinlige når de synger med??
nogle der har en ide, for det er da helt sikkert de tilstande som igår vi skal arbejde hen ad...
mvh kopi..
-
Ravnen
Ja fed stemning! - jeg tror faktisk godt det kan have en del at sige at I stod nede foran (også selvom den øverste del var lukket af)
Normalt er det kun den øverste halvdel af tribunen der kan se capoerne (udtagen dem som har øjne i nakken hehe). Synes capotårnet skulle flyttes helt ned så hele Nordea kan se dem, og man kan få en fornemmelse af at BW styrer HELE Nordea, og ikke kun et mindre afsnit i midten foroven
Så Stuttgart i TV, der sad Capoen oppe på det hegn de har rundt om banen
Normalt er det kun den øverste halvdel af tribunen der kan se capoerne (udtagen dem som har øjne i nakken hehe). Synes capotårnet skulle flyttes helt ned så hele Nordea kan se dem, og man kan få en fornemmelse af at BW styrer HELE Nordea, og ikke kun et mindre afsnit i midten foroven
Så Stuttgart i TV, der sad Capoen oppe på det hegn de har rundt om banen
-
bobar
hej
jeg er ganske sikker på at det ville være en god ide at rykke længere ned. da taget dermed ikke "stjæler lyden" - lad det i det mindste være på forsøgsstadiet... for det lød fedt igår
jeg er ganske sikker på at det ville være en god ide at rykke længere ned. da taget dermed ikke "stjæler lyden" - lad det i det mindste være på forsøgsstadiet... for det lød fedt igår
-
Poulsgaard
Det er da helt klart fordi folk var mere tændte i går, vi kunne sku have råbt parken op i går med den stemning. Jeg tror intet det har med placeringen at gøre.
Men F*** en god stemning, jeg var helt færdig allerede i pausen, og min stemme har godt nok været noget rusten i dag.....
Poulsgaard
Men F*** en god stemning, jeg var helt færdig allerede i pausen, og min stemme har godt nok været noget rusten i dag.....
Poulsgaard
-
Due
Stemningen igår var fremragende 
Langtid siden jeg har oplevet sådan en stemning på fortet
Det var en sand fornøjelse, og en skam det ikke rakte til sejr.
Ku være fedt med sådan en stemning HVER gang
Due
Langtid siden jeg har oplevet sådan en stemning på fortet
Det var en sand fornøjelse, og en skam det ikke rakte til sejr.
Ku være fedt med sådan en stemning HVER gang
Due
-
El Corsa
HSV's capo stod også næsten helt i bunden igår , og for jävelan der var gang i deres gutter. Ikke at jeg aner om det har en fløjtende fis at sige!
-
Altoriso
Jeg må også sige at stemningen for mig næsten overstråler kampen... næsten da 
Det var helt vildt med den stemning, og jeg tror lige som Poulsgaard, at det meget skyldes, at folk var topgearede til netop denne kamp, fordi den var så speciel !
Det var helt vildt med den stemning, og jeg tror lige som Poulsgaard, at det meget skyldes, at folk var topgearede til netop denne kamp, fordi den var så speciel !
-
Skov
Uha... Sikke en kamp!!!!
Med hensyn til capo-tårnet! Jeg tror også at man skal flytte det ned bag målet. Effekten er fed, og nu hvor det alligevel er pillet væk ; )
Med hensyn til capo-tårnet! Jeg tror også at man skal flytte det ned bag målet. Effekten er fed, og nu hvor det alligevel er pillet væk ; )
-
Rasmus
ja, sys surprise
at det var en kanon kamp/stemning
ginial ide' at flytte Capo tårnet, tror vi kan få mange flere med på at synge..
tårnet op foran, og børnene over på stefholberg
ginial ide' at flytte Capo tårnet, tror vi kan få mange flere med på at synge..
tårnet op foran, og børnene over på stefholberg
-
Ravnen
Rasmus skrev:
-------------------------------------------------------
> ja, sys surprise
at det var en kanon
> kamp/stemning
>
> ginial ide' at flytte Capo tårnet, tror vi kan få
> mange flere med på at synge..
>
> tårnet op foran, og børnene over på stefholberg
>
Børnene kan vel bare sprede sig lidt ud til siderne, tror sagtens der er plads til alle. Men synes det var værd at prøve om effekten af capoerne kunne øges ved en mere synlig placering for hele tribunen.
-------------------------------------------------------
> ja, sys surprise
> kamp/stemning
>
> ginial ide' at flytte Capo tårnet, tror vi kan få
> mange flere med på at synge..
>
> tårnet op foran, og børnene over på stefholberg
>
Børnene kan vel bare sprede sig lidt ud til siderne, tror sagtens der er plads til alle. Men synes det var værd at prøve om effekten af capoerne kunne øges ved en mere synlig placering for hele tribunen.
-
YahooSeeker [Bot]
Det var for vildt.
Det spillede MAX på Nordea.
God ide med capotårnet længere nede. Vi må håbe Hekler og drengene ikke har noget imod regn og sne. Men hvem tænker også på det når det går der udaf og vi fører med 2 mål.
Det spillede MAX på Nordea.
God ide med capotårnet længere nede. Vi må håbe Hekler og drengene ikke har noget imod regn og sne. Men hvem tænker også på det når det går der udaf og vi fører med 2 mål.
-
Søren Ross
Alt for FCM... så fuck vejret?
Jeg vil arbejde på at vi flytter tårnet længere ned foran.
Tror ikke der vil være nogen problemer i det..
Men tak folkens, Klasse stemning igår
/ Ross
Jeg vil arbejde på at vi flytter tårnet længere ned foran.
Tror ikke der vil være nogen problemer i det..
Men tak folkens, Klasse stemning igår
/ Ross