Føj for Frank

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Halkjær

Føj for Frank

Indlæg af Halkjær »

Det kan simpelhen ikke passe at Frank bliver ved med at få så meget spilletid.
Den mand scorer efterhånden aldrig, og selvom man skal vise sine spillere tillid så må der være en gænse.
Jeg ved godt at Frank har gude status, men jeg foreslår at man prøver en ny angriber... måske Poku, det kan godt være, at han ikke er så god en target man som Frank, men bare for at vise Frank at han skal til at tage sig sammen.

Senest rettet af Halkjær 1. okt 2005, 21:15, rettet i alt 1 gang.

Morten_

Re: Føj for Frank

Indlæg af Morten_ »

tja Poku er måske en ide... men ja. der er for lidt kamp om at få "boksspiller" pladsen, nej ikke set over den her kamp! bare generelt...

Tapia

Indlæg af Tapia »

David og Frank passer bare ikke sammen.

JesperK

Indlæg af JesperK »

Problemet er jo, at vi ikke har andre strenge at spille på end Franke og set i lyset af, hvad han immervæk har præsteret, så har vi sgu ikke andet valg end at få ham igang igen! Det får både vi, fcm og Frank selv mest ud af.

Selvom jeg kun har set sammendrag og hørt live radio i denne sæson, virker det på mig som om han bare et blottet for den selvtillid en angriber skal ha. Man kan sammenligne med Søren Larsen for 1½ år siden ang. de dale, en angriber kan komme ind i og forhåbentlig kommer ud af igen.

Franke skal bare ud af den her krise - nu!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Godmorgen Halkjær, jeg er fuldstændig enig med dig i at (knap så farlige Frank) trænger til en pause. Prøv at se hvad en pause har gjort ved David?? Nu ved jeg godt at David var skadet, men alligevel en kanon gejst han sprudler med i dag, og Frank total passiv!!! Syntes ellers at den så meget udskældte Rasmus Daugård også spiller en flot Kamp Forza FCM Forever

Skov

Indlæg af Skov »

Jeg tror egentlig frank laver mere arbejde end man lige går og tror. Han løber rundt på banen, og skaber huller til Thygesen og David. Men i har da ret i at han også skal score!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja... han er meget meget meget uskarp for tiden... (vist været det lige siden 2. eller 3. runde hvor Erik R. udråbte ham som topscorer kandidat pga. 2 mål mod Esbjerg).. Han arbejder meget, men det er satme skidt der ikke er flere kasser i ham.. Mangler selvtillid..

Husker efter Viborg kampen hvor David N. bare skulle ud af holdet og vi skulle købe en ny med det samme.. men men men.. nu er han vist i kridthuset igen.. så det kan gå hurtigt.. og det skal det også snart gøre med Frank..Han skal ha gang i at lave kasser..

Synes egentlig han passer ganske udemærket med Frank.. men svært at dømme efter pt. hvor Frank er rigtig uskarp alle steder.. ikke kun i målscoringen..

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Jeg synes ikke kun at det er manglen på mål der gør at han skal sættes af.
Du skriver godt nok at han arbejder hårdt, men der er jeg nu ikke enig. Selv om Frank er fysisk stærk og høj har han ikke formået at vinde nok dueller og holde godt nok i bolden.

Det kan godt være at det er mangel på selvtillid der gør det men jeg synes heller ikke han har den gnist, som bl.a. David har.
David har aldrig været den mest scorende angriber, men hans enorme gejst og vilje kompentserer for det.
Davids gejst smitter af på holdtet, men det gør Franks modløshed og mangel på selvtillid også.

BW - 665

Re: Føj for Frank kritik

Indlæg af BW - 665 »

Jeg er komplet uenig.

Mener netop at de passer godt sammen, Frank som den stærke targetman der kan holde i bolden og lægge den af til en fremstormende Thygesen, sin angrebsmakker eller ud til en kantspiller, David som den mere tekniske og udfordrende type der kan sætte en mand eller to, tage løbene og finde en Frank i position.

Jeg er enig i at Frank slet ikke er skarp nok i øjeblikket, men synes at når jeg ser ham med bolden formår han altid at holde sin modstander væk og lægge bolden af, og han skaber ofte plads til andre spillere. (Som han f.eks. gjorde for en helt fri David Nielsen mod CSKA Moskva) Hvor tit ser man Frank blive regulært taklet og miste bolden? Sjældent...

En uskarp Frank er under alle omstændigheder bedre end alternativet Poku, men når Klaus Kærgaard er klar, er det naturligvis ikke sikkert at han er naturlig starter til hver kamp.

Genfinder han lidt af sin gamle målnæse, så kan han med rette bære sit gamle navn med stolthed igen.

Besvar