SL R19: Brøndby - Midtjylland
Re: SL R19: Brøndby - Midtjylland
vintervinduet kalder på 1-2 erfarne spillere, Dyhr og Isaksen kan slet ikke være med i de her kampe.
gang på gang satte Brøndby pres på FCMs venstrekant
gang på gang satte Brøndby pres på FCMs venstrekant
-
mousebreaker
3 point - helt fantastisk.mousebreaker skrev: ↑8. dec 2019, 18:01Måske den sværeste kamp for os i sæsonen venter i dag. Brøndby stadion har vi ikke været gode venner meget længe. FCK vandt desværre som forventet på plastikken i Farum. Det ville være fantastisk i dag med 3 point, for jeg tror at FCK tager fuldt hus i resten af grundspillet. Lykkedes det, så er det en af de kampe hvor jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan de tre point er kommet i land. VI har også en meget svær kamp hjemme mod AGF i næste runde så vores forspring til FCK kan nemt blive reduceret til at være indenfor 3 point ved vinterpausen
2,63 i snit
Vi kriger men spiller skidt (gælder begge hold). Kan ikke finde andre kandidater til MOM end Svia, Scholtz og Onyeka. Tager Onyeka for uanset om han havde nogle fejlafleveringer så er han med i begge mål. Erik som tæt nummer 2
Vildt lækkert at vi vinder den her
Gad vide om alle de kramper var skuespil, kan ikke huske at have set det før og slet ikke i det omfang. Jeg tror sgu det var af taktiske hensyn
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Dyhr gør det ok. Han skal stadig lære. Isaksen derimod.... ja, hvad skal man sige. Der er et stykke vej endnu.
/Cortez
Paulinho var købt til wingback, ikke back.FCM2000 skrev: ↑8. dec 2019, 20:09ja der er et stykke vej med Isaksen !!
Men hvis Paulinho ikke kan gå ind på venstreback pladsen, så ligner det et fejlkøb
SÅ ja, et fejlkøb
Jeg fatter ikke at hverken Mensah eller Hedlund ikke får gult kort for at slå på vores spillere når spillet er stoppet, i forhold til hvor lette gule kort vi får for at tjatte bolden væk(Kaba) eller gå ind i en duel(Marcondes).
Det er lidt problematisk at vi får så ufatteligt mange gule kort.
Alt det her er selvfølgelig ligegyldigt, når vi er så vanvittige og bare vinder hver evig eneste kamp! Det er ikke en flot sejr, men omvendt sidder jeg heller ikke med en følelse af at det er ufortjent. Brøndby har ikke rigtigt nogle chancer i kampen, udover et flot mål.
Alt det her er selvfølgelig ligegyldigt, når vi er så vanvittige og bare vinder hver evig eneste kamp! Det er ikke en flot sejr, men omvendt sidder jeg heller ikke med en følelse af at det er ufortjent. Brøndby har ikke rigtigt nogle chancer i kampen, udover et flot mål.
grundstammen på holdet er landets bedste (målmand - forsvar - defensiv midt)
Plads til forbedring offensiven, der bruges for mange chancer der ender i ingenting.
Plads til forbedring offensiven, der bruges for mange chancer der ender i ingenting.
Jeg bed mærke i det samme. Det er mig en gåde hvordan det kan blive 1-5 i gule kort i sådan en kamp. Udover dem du nævner, så skulle Frendrup også have haft en ostemad.MFKM skrev: ↑8. dec 2019, 20:12Jeg fatter ikke at hverken Mensah eller Hedlund ikke får gult kort for at slå på vores spillere når spillet er stoppet, i forhold til hvor lette gule kort vi får for at tjatte bolden væk(Kaba) eller gå ind i en duel(Marcondes).
Som du nævner, så er de mange kort problematisk med de mange karantænedage det giver. Det kalder på en bredere trup til forårssæsonen, så man ikke svækkes gang på gang, når nogen uden for start XI skal i spil.
/ ABT

-
mousebreaker
Onyeka er god. Han er rigtig god. Men Zeka i FCK er en del bedre, men der er også en alder til forskel. Jeg er super tilfreds med Onyeka. Hvis han bliver god på bolden en dag (han er blevet bedre til det også) så ender han i en stor liga.
Finder vi tilgengæld 1-2 erfarne (offensive) spillere til start-11, så kan det blive rigtigt godt
Og så er det naturligvis vanvittigt vigtigt, at vi holder på den defensive stamme i dette vindue.
Bud på Frank og Erik skal satme være store, hvis de skal accepteres.
-
mousebreaker
vedrørende det med de gule kort.MFKM skrev: ↑8. dec 2019, 20:12Jeg fatter ikke at hverken Mensah eller Hedlund ikke får gult kort for at slå på vores spillere når spillet er stoppet, i forhold til hvor lette gule kort vi får for at tjatte bolden væk(Kaba) eller gå ind i en duel(Marcondes).
Synes ikke vi skal klynke på det punkt. Onyeka får ikke de kort han burde få og dengang Sparv var vores vigtigste defensive midt fik han ikke et eneste gult kort i en hel sæson. Jeg synes ikke vores kort i dag blev tildelt på forkert grundlag. Måske der skulle have været et kort eller to mere til Brøndby, men de har hjemmebane så mærkeligt er det vel ikke.
Når man ser Brøndbys mål og ser den attitude AS har ud mod Dyhr (FCMs venstre side) så er han absolut ikke tilfreds, Larson får alt alt alt for megen tid til at slå en præcis bold ind.
Jo, jo... alle mål er vel på baggrund af en eller anden fejl, og ja, Dyhr skulle have presset udad i den situation. Men han er ung, han lærer forhåbentlig, og så skal vi dælme da bare være stolte af vores akademi, når de er leveringsdygtige af spillere til et tophold i Suppen.
Skal vi finde hår i suppe (altså den spiselige slags), så skal vi længere frem ad banen... men det har jeg skrevet om mange gange (selvom det er ved at være et stykke tid siden - har bare opgivet at det bliver meget bedre inden vi har haft vinteropstart).
/Cortez
-
mousebreaker
JH, Frank, Scholz og Erik vil være et kæmpe tilbageslag for vores europæiske ambitioner hvis en af dem er væk inden vi kommer til september 2020. Så medmindre man har givet håndslag på at de må gå ved det rigtige tilbud så skal de blive 1 helt år endnu (eller sælges efter sidste kvalrunde til august).UlveLars skrev: ↑8. dec 2019, 20:32Finder vi til gengæld 1-2 erfarne (offensive) spillere til start-11, så kan det blive rigtigt godt
Og så er det naturligvis vanvittigt vigtigt, at vi holder på den defensive stamme i dette vindue.
Erik fortjener at kommer videre.mousebreaker skrev: ↑8. dec 2019, 20:55JH, Frank, Scholz og Erik vil være et kæmpe tilbageslag for vores europæiske ambitioner hvis en af dem er væk inden vi kommer til september 2020. Så medmindre man har givet håndslag på at de må gå ved det rigtige tilbud så skal de blive 1 helt år endnu (eller sælges efter sidste kvalrunde til august).UlveLars skrev: ↑8. dec 2019, 20:32Finder vi til gengæld 1-2 erfarne (offensive) spillere til start-11, så kan det blive rigtigt godt
Det skal dog være oppe i 30 million klassen når han skal afsted