Romerlys
-
BW#1902
Romerlys, FCM-fjolser og CSKA-målmand
Det fik de, fordi kontrollørerne, der havde visiteret dem er så fantastisk uduelige, at man skulle tro, det er løgn!!
Føj for fanden, hvor det er dårligt arbejde.
De burde sgu i fællesskab betale den bøde, der utvivlsomt kommer til FCM efter det her.
Også lige en ørefigen til de kæmpefjolser på FCM's tribune, der synes det var sjovt at smide diverse ting ind på banen.
Og et spsm. til dem, der stod på Nordea: Hvordan kan I buhe ad CSKAs målmand, da han går hen til dommeren med den genstand (mobiltelefon??), der var smidt ned på banen ved ham? Hvis det er mig, der opfattede situationen forkert, ret mig venligst; forklar, hvad der skete, hvis ikke, som jeg har beskrevet.
Føj for fanden, hvor det er dårligt arbejde.
De burde sgu i fællesskab betale den bøde, der utvivlsomt kommer til FCM efter det her.
Også lige en ørefigen til de kæmpefjolser på FCM's tribune, der synes det var sjovt at smide diverse ting ind på banen.
Og et spsm. til dem, der stod på Nordea: Hvordan kan I buhe ad CSKAs målmand, da han går hen til dommeren med den genstand (mobiltelefon??), der var smidt ned på banen ved ham? Hvis det er mig, der opfattede situationen forkert, ret mig venligst; forklar, hvad der skete, hvis ikke, som jeg har beskrevet.
-
Mikael Madsen
Det var en...
...cykellygte: http://www.mikaellykmadsen.dk/lygte.jpg
De sagde også i TV2 sporten at en var blevet anholdt for det.
De sagde også i TV2 sporten at en var blevet anholdt for det.
-
Neller
Re: Romerlys, FCM-fjolser og CSKA-målmand
Der blev buhet af ham fordi han tog sig til nakken da han gav lygten til dommeren som tegn til den ramte ham der, selv om den ramte jorden 2 meter fra ham.
-
Outlaws
Re: Romerlys, FCM-fjolser og CSKA-målmand
Det er da nemt at få romerlys med ind lige meget hvor meget kontrol der er! men du kan jo blive kontrollør hvis det er du tror det er så nemt, så er vi da også sikker på at der ingenting kommer med ind!!