...skal man også kunne rose!
Og det fortjener gutterne efter indsatsen i aften. Hold kæft hvor er det synd for dem, for os fans, for FCM i det hele taget.
Vi spillede fantastisk i næsten hele kampen - desværre var der effektiviteten til forskel. Men at nærmest udspille de regerende UEFA-cup mestre, er vel også en lille præstation.
Jeg var efter gutterne i timerne efter OB kampen for ikke at fighte, men hold da op... kan de vise den gejst og vilje i en SAS-liga kamp, vil jeg gerne se, hvilket hold der kan slå os!
Fremad gutter.. selvom det er en bitter pille at sluge, så kan I være stolte af indsatsen!
Cortez
Når man kan rise...
-
checkmates
Re: Når man kan rise...
Det er meget meget længe siden vi har set dem spille så godt.
Men samme problem som i SAS ligaen, vi mangler skarphed, men resten var f.... godt
Men samme problem som i SAS ligaen, vi mangler skarphed, men resten var f.... godt
-
JesperK
Det skal sgu nok komme, hvis bare vi kan holde dampen oppe i alle kampe og i hele kampen. Det eneste problem vi så skal kæmpe med, er den selvtillid der får et knæk, hver gang en gigant chance bliver brændt eller nogen rammer stolperne - som vi godt nok har gjort UTROLIGT meget på det sidste.
Stolt af spillet, knap så stolt af skarpheden.
Stolt af spillet, knap så stolt af skarpheden.
-
Sir Lago
Ja vi spiller fremragende... Og burde ha vundet klart, men det er sgu ikke godt nok at man brænder de chancer man har, og det gælder begge kampe. Set over de 2 var vi klart bedst... Men jeg er fanme glad for at vi ikke skulle møde HSV... Vi var blavet revet rundt, barberet og lavet om til sommersalat... ( og i øvrigt er jeg også glad for at vi ikke havde den dommer, hold da fast han var ringe )
Mange vil sikkert sige at det var flot at vi kunne følge med så langt som vi gjorde. Det kan man bare ikke bruge til noget, når vi faktisk, efter min mening, er et bedre hold på dagen ( egentligt begge dage ). Og set efter første halvleg syntes jeg såmen også at vi var favoritter!!!
Mange vil sikkert sige at det var flot at vi kunne følge med så langt som vi gjorde. Det kan man bare ikke bruge til noget, når vi faktisk, efter min mening, er et bedre hold på dagen ( egentligt begge dage ). Og set efter første halvleg syntes jeg såmen også at vi var favoritter!!!
-
Ravnen
.. og man kan rose!
Synes gutterne fortjener stor ros, vi havde dem næsten nede i sækken, og det var ret ufortjent at de fik udlignet.
Nu håber jeg gutterne vil smide det her til side, vi har stadig Royal League at glæde os til, men nu skal gutterne til Aalborg og vise at man ikke nødvendigvis skal spille dårligt efter en UEFA kamp!
Nu håber jeg gutterne vil smide det her til side, vi har stadig Royal League at glæde os til, men nu skal gutterne til Aalborg og vise at man ikke nødvendigvis skal spille dårligt efter en UEFA kamp!
-
BW - 665
Re: .. og man kan rose!
Jeg er stolt over at være FCM supporter i dag. For en gangs skyld anerkender samtlige medier at FCM spillede flot og havde alle muligheder.
Vi er naturligvis alle ekstremt skuffede, og jeg frygter personligt at skuffelsen vil kunne ses på banen i Aalborg... Men håber selvfølgelig at de kan finde gejsten igen!
Jeg håber at man kan få det bearbejdet i landskampspausen og se fremad. Kan vi finde det spil frem i suppen og i Royal League, ja så har vi alle chancer for samlet succes igen i år.
Vi er naturligvis alle ekstremt skuffede, og jeg frygter personligt at skuffelsen vil kunne ses på banen i Aalborg... Men håber selvfølgelig at de kan finde gejsten igen!
Jeg håber at man kan få det bearbejdet i landskampspausen og se fremad. Kan vi finde det spil frem i suppen og i Royal League, ja så har vi alle chancer for samlet succes igen i år.
-
FCMadZ
Derfor bliver jeg også en smule vred når folk begynder at gå efter 1-3 målet!
Jeg synes sgu det er for dårligt! Gutterne spiller noget af det bedste fodbold længe, og så går folk bare fordi de er bagud!!
Jeg synes sgu det er for dårligt! Gutterne spiller noget af det bedste fodbold længe, og så går folk bare fordi de er bagud!!
-
Anni
Fuldstændig enig!!! Især Faxe Kondi, man kunne se hvordan folk udvandrede
(
Det er det bedste de har spillet indtil nu. Gør de sådan på søndag, så er vi tilbage i top 3 meget hurtgt..
Anni/ rigtige fans står op
Det er det bedste de har spillet indtil nu. Gør de sådan på søndag, så er vi tilbage i top 3 meget hurtgt..
Anni/ rigtige fans står op
-
E!
FCMadZ skrev:
-------------------------------------------------------
> Derfor bliver jeg også en smule vred når folk
> begynder at gå efter 1-3 målet!
Det er nok fordi det er fuldstændig HÅBLØST at komme fra den østlige parkering på mindre end 3 kvarter, selv når der "kun" er 7000
-------------------------------------------------------
> Derfor bliver jeg også en smule vred når folk
> begynder at gå efter 1-3 målet!
Det er nok fordi det er fuldstændig HÅBLØST at komme fra den østlige parkering på mindre end 3 kvarter, selv når der "kun" er 7000
-
Peter Ross
Er man der for at se fodbold, eller for at komme hurtigt hjem ?
Vent til efter kampen, gå ned i fan-loungen i 30 min., drik en sodavand/øl (alt efter hvem der kører) og så gå ud til bilen, så kommer man lyn-hurtigt væk
Peter Ross
Vent til efter kampen, gå ned i fan-loungen i 30 min., drik en sodavand/øl (alt efter hvem der kører) og så gå ud til bilen, så kommer man lyn-hurtigt væk
Peter Ross