OB - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Densestar7430

OB - FCM

Indlæg af Densestar7430 »

Mikael Anderson er ude af truppen med en skade, men Tim er tilbage i truppen.

Jeg håber vi stiller op således:

Hansen
Joel - Erik - Scholle - Dyhr
Frank - Tim
Mabil - Evander - Marcondes
Kaba

Alternativet for ikke at skifte for meget rundt:

Hansen
Frank - Evander
Mabil - Marcondes - Isaksen
Kaba

Ift. det er en af se sværere kampe i sæsonen håber jeg selv på den første opstilling. Havde det været en lettere hjemmekamp, så var jeg nok gået med den nederste.

Hvad tror/håber i andre?

Matjavsen

Re: OB - FCM

Indlæg af Matjavsen »

Jeg vil gerne vædde med at Erik han trækker et gultkort imorgen.

Han er 1 kort fra karentæne, og vi har Silkeborg næste uge

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Densestar7430 skrev:
24. nov 2019, 16:10
Mikael Anderson er ude af truppen med en skade, men Tim er tilbage i truppen.

Jeg håber vi stiller op således:

Hansen
Frank - Tim
Mabil - Evander - Marcondes
Kaba

Alternativet for ikke at skifte for meget rundt:

Hansen
Frank - Evander
Mabil - Marcondes - Isaksen
Kaba

Ift. det er en af se sværere kampe i sæsonen håber jeg selv på den første opstilling. Havde det været en lettere hjemmekamp, så var jeg nok gået med den nederste.

Hvad tror/håber i andre?
Jeg støtter også op om mulighed 1, her

Densestar7430

Matjavsen skrev:
24. nov 2019, 17:05

Enig. Er det ikke også det samme med Frank?

Christian

Indlæg af Christian »

Ærgerligt at FCK fik slidt en sejr hjem mod Hobro. Det ligger lidt pres på os inden kampen i aften.

Jeg håber OB vil spille fodbold med os i aften, og ikke bare stiller sig tilbage. Jeg tror på en 3-0 sejr, Kaba, Erik og Mabil.

Kom så FCM.

Densestar7430

Christian skrev:
25. nov 2019, 08:39
Ærgerligt at FCK fik slidt en sejr hjem mod Hobro. Det ligger lidt pres på os inden kampen i aften.

Jeg håber OB vil spille fodbold med os i aften, og ikke bare stiller sig tilbage. Jeg tror på en 3-0 sejr, Kaba, Erik og Mabil.

Kom så FCM.
Sælger den gerne for 3-0! :D

Jeg håber også, at OB kommer ud for at spille fodbold, men jeg tror det desværre ikke.

De vandt det omvendte opgør ved at grave sig ned og da de forsøgte at spille bold i seneste kamp med Lyngby gik det galt. Det er kun hvis de føler at de skal ud og bevise noget på hjemmebane, at de kommer frem på banen, men jeg tvivler stærkt på det.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Densestar7430 skrev:
24. nov 2019, 17:50
Matjavsen skrev:
24. nov 2019, 17:05

Enig. Er det ikke også det samme med Frank?
Nej, det er kun cajuste og Erik som er i fare.

Kim

Indlæg af Kim »

Jeg nægter at tro de graver sig ned på hjemmebane, det går ikke foran et sulten hjemmepublikum, og med mulighed for at skabe luft og positionere sig i top 6, nu må vi se, tænker det bliver to afventende hold med Midtjylland i teten, den skal hjem, og gerne med en tidlig scoring og gerne ved vores bomber Kaba!

/Kim

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Kim skrev:
25. nov 2019, 12:25
Jeg nægter at tro de graver sig ned på hjemmebane, det går ikke foran et sulten hjemmepublikum, og med mulighed for at skabe luft og positionere sig i top 6, nu må vi se, tænker det bliver to afventende hold med Midtjylland i teten, den skal hjem, og gerne med en tidlig scoring og gerne ved vores bomber Kaba!

/Kim
Jeg tror de vil gøre det der giver dem størst mulig chance for point uagtet at de spiller hjemme. Når du lytter til deres fan podcast mærker du også tydeligt respekten. Dette er en af de kampe hvor de vil blive hyldet for point uanset om de stiller med 5 midterforsvarere og kun er over midterlinjen én gang i løbet af kampen. Jeg er sikker på at de stiller med en beton defensiv og håber på en omstilling eller to.

Det var noget andet hvis de spillede mod AAB så er selvanseelsen alligevel så stor at dem bør de kunne overstråle spillemæssigt på hjemmebane
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Densestar7430

mousebreaker skrev:
25. nov 2019, 13:38
Kim skrev:
25. nov 2019, 12:25

/Kim
Jeg tror de vil gøre det der giver dem størst mulig chance for point uagtet at de spiller hjemme. Når du lytter til deres fan podcast mærker du også tydeligt respekten. Dette er en af de kampe hvor de vil blive hyldet for point uanset om de stiller med 5 midterforsvarere og kun er over midterlinjen én gang i løbet af kampen. Jeg er sikker på at de stiller med en beton defensiv og håber på en omstilling eller to.

Det var noget andet hvis de spillede mod AAB så er selvanseelsen alligevel så stor at dem bør de kunne overstråle spillemæssigt på hjemmebane
Synes også det var det samme jeg hørte. De forventer egentlig at de stiller sig ned og det har de det helt okay med.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

I den seneste kamp fik vi langt om længe vores offensiv til at sprudle. Det er vigtigt at det indtryk bæres med videre i dag. Kaba må være fyldt med selvtillid og tro på tingene, så jeg tror han får scoret igen. Gætter på 2-0 til os :-)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Troede det var på grund af frustrationer at Sory Kaba tog en del hjernedøde afslutninger langt ude fra. Nu har han fået selvtillid og allerede efter 13 minutter har han forsøgt sig to gange. Krop umuligt. Ikke det vi ønsker at se. Vi er ellers startet fint ud
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Sådan Mabil (og Kaba)!

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Hold da fast en halvleg. Fuldstændigt dominerende, kan ikke sådan en udekamp i mands minde. OB har vel ikke haft en chance, vi sidder på alt.

Eneste malurt er Isaksen, han har simpelthen ikke fysik nok endnu. Håber vi lukker den hurtigt til 3-0, gerne Kaba.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Fornem halvleg, hvor vi i den grad bygger videre på FCK-kampen! Vi er over dem som fluer på en lort, og Onyeka ligger konstant længere fremme end buen i deres opspil - fornøjelse!

Fantastisk aktion af Evander på 1-0 målet. Fremragende stikning til Kaba, hvorefter Evander straks indtager den rigtige position i feltet - Klasse!
/ ABT

Billede

Besvar