FCM - Moskva [live] ?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
A.MiCCelSen

Re: 1-1 Cavalho

Indlæg af A.MiCCelSen »

De har kun haft en chance i kampen - og den scorede de på - pokkers også.

E!

Re: 1-1 Cavalho

Indlæg af E! »

Ærgeligt, men så skal vi bare have 2 mere - til at begynde med

E!

Re: 1-2

Indlæg af E! »

Æv æv

NME

Re: 1-3

Indlæg af NME »

1-3 til CSKA..
Cavalho scorede til 1-3, ved ik hvem der scorede til 1-2..
Sådan noget P*S !!

A.MiCCelSen

1-2 og 1-3

Indlæg af A.MiCCelSen »

Ærgeligt - vi spiller ellers godt.

Men stadig.

Angrebet kan ikk score, og forsvaret lukker for lette og mange mål ind.

Kan Frank overhovedet score

JesperK

Indlæg af JesperK »

Fårk.. ! :(

Hvorfor kan vi ikke bare score på vores chancer.. så står den 1-3 og Radiokommentatoren er helt oppe og ringe (VFFer?)

E!

Indlæg af E! »

JesperK skrev:
-------------------------------------------------------
> Fårk.. ! :(
>
> Hvorfor kan vi ikke bare score på vores chancer..
> så står den 1-3 og Radiokommentatoren er helt oppe
> og ringe (VFFer?)

Arh, skal vi nu ikke lige holde - han har lige siddet og haft ondt af os pga udligningen

Delfs

Re: 1-2 og 1-3

Indlæg af Delfs »

Aldrig har man set noget så ufortjent!

Jeg er ikke FCM fan, men hold da ferie det er trist.
Uhyre godt FCM spil men lige så ineffektive er de og lige så effektive er Moskva!

Føler med alle fans her!

Trist for dansk fodbold, selvom i har gjort en utrolig go figur!

En angriber søges...

JesperK

Indlæg af JesperK »

Du må da gerne holde, jeg blev nu irriteret alligevel.. VFF kommentaren var dog ren i sjov.

Sir Lago

Re: FCM - Moskva [live] ?

Indlæg af Sir Lago »

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan vi kan tabe til et hold der praktisk talt ikke har andet talent end en spiller! Vi er dem klart overlegne i hele kampen.
Holdet spiller fremragende! Havde vi haft bare en skarp angriber så havde vi lukket den kamp inden pausen! Super at David måske er ved at komme i gang. Men jeg gad godt vide om "the man formely known as FARLIGE" scorer til træning. For han gør ikke i kamp. Han ejer ikke skyggen af selvtillid! MIT KONGERIGE FOR EN ANGRIBER ELLER 2 MERE I TRUPPEN!!!

FRUSTRATIONEN VIL INGEN ENDE TAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

E!

Se fremad

Indlæg af E! »

Ærgeligt at vi ikke er skarpere i front, men nu kan vi (som forventet efter lodtrækningen) focusere 100% på SAS ligaen, og så håbe på vi er blevet det bedre der skal til, for at begå os i Royal League

checkmates

Der burde ha stået 12-3

Indlæg af checkmates »

Med ALLE de fede chancer der var utroligt at de ikke formåer at kasse dem, jeg ville gerne se dem spille sådan her i SAS ligaen, bare lidt ligesom 1. halvej

jj

Re: Der burde ha stået 12-3

Indlæg af jj »

Spiller vi sådan i SAS-ligaen, så bliver vi danske mestre og vinder resten af kampene. Vi nedspiller FULDstændigt uefa-cup vinderne i mere end en time, det er sku klasse.

Vi får måske en hård kamp i weekenden imod aab pga den her kamp, men derudover må vi kunne tage meget med os fra kampene imod cska og få en god periode i suppen.

jakob88

Re: Der burde ha stået 12-3

Indlæg af jakob88 »

Finder drengene kræfterne og klassespillet frem mod Aab burde vi kunne smække dem.... Vores placering i SAS Ligaen er misvisende, og det skal vi bevise NU!!!!!!!!!!!

Besvar