FCK er hårdt ramt af både selvtillid, skader og kampprogram, og samtidig virker det til at stemningen og sammenholdet hos dem ikke fungerer så godt lige nu.
Jeg så nedtakten efter vores kamp mod dem, hvor Graulund havde fundet en sekvens med Fischer, hvor tolkningen gik på at han ikke ville aflevere til Santos. Hvis den tolkning er rigtig, tror jeg at Fischer, ligaens krukke nr. 1, er i stand til at skabe en masse dårlig stemning i deres trup.
Vi virker derimod til at have god stemning på holdet, og tilmed en opadgående formkurve, så selvom vi indimellem hører om utilfredshed i forhold til en tidlig udskiftning eller manglende spilletid, synes jeg Priske håndterer det helt rigtigt, og italesætter det som vindermentalitet. Jeg ved selvfølgelig ikke hvad han gør bag kulissen, men jeg har en rigtig god fornemmelse med både Priske og truppen.
Marcondes, som jeg inden så som en meget selvisk spiller, udtalte endda at det var vigtigere at Kaba scorede, end at han selv gjorde (er det rigtig husket?)
Jeg er bare voldsomt positiv lige nu og mit bud er at vi inden jul fører med 12-15 point