Jeg forstår vitterligt ikke din aversion mod Anderson. I går var ganske givet ikke hans bedste kamp, men du får en stenhård arbejdsindsats og vilje hele kampen igennem. Det skinner igennem at knægten vil det her.JBT skrev: ↑4. nov 2019, 08:31Synes i går, at Mikael Andersson viser sit sande jeg, som han egentligt også har gjort i mange andre kampe, men dog har fået slutproduktet i form af kendelser eller mål med sig. For mig, er han i kampen i går, blind passager. Stort set i samtlige 95 min. Han lykkedes med 0 aktioner, og træffer umodne beslutninger. Ligesom Brumado og til dels Kaba skal erfaring snart være med til at opgradere deres fodbold intelligens, som jeg mener er akilleshælen til offensivens udfordringer. Man kan se at Marcondes har den skolet i sig uden problemer, med sit blik for spillet og kun et enkelt touch på bolden inden en ny aflevering. Evander kan jo så indgå i regnestykket, da han omvendt bruger alt for lange tid på kuglen og spiller for sig selv. Det sker også for ham i brudstykker i går, selvom at han var en del bedre end de 5 foregående kampe.
Jeg var virkelig uforstående overfor, at man plukkede både Mabil og Evander frem for MA. Jeg forsøger ikke at hænge ham ud, men giv drengen 50 seniorkampe for FCM hvor han præsterer kontinuerligt, og dernæst kan vi tale om hans niveau.
Og faktum er at vi på ingen måde havde fået 3 point hjemme mod Randers eller i Esbjerg havde det ikke været for ham.
Du kalder det "at få kendelser og mål med sig". Jeg kalder det kvalitet.
Anderson har været vores, endda med afstand, bedste offensive kort i denne sæson. Og vi havde stået med langt færre point havde det ikke været for ham.
Så kan man så selv vurdere om det siger mest om ham eller om vores andre offensive spillere. Det må være op til den enkelte.
Folks holdninger står selvfølgelig frit for. Det er heldigvis et frit land vi lever i. Men det klinger noget hult i mine ører, at du farer frem og skyder på manden for en middelmådig kamp i går, når du har været tavs som graven i de to foregående kampe hvor han, nok engang, var én af de mest væsentlige årsager til vi stod med 3 point i stedet for 0 eller 1.
Anderson har haft en virkelig flot sæson indtil nu