Er ABSOLUT helt enig i alle dine betragtninger Mousebreakermousebreaker skrev: ↑3. nov 2019, 18:06Kæmpe indsats af holdet i dag.
Onyeka og Erik må kæmpe om titlen som kampens spiller. Kampen udstiller igen vores manglende offensive kvaliteter og i særdeleshed vores angriber kriser, men alle de offensive spillere giver sig fuldt ud til sidste fløjt i presspillet, med stor aggression og fantastisk organisation. Det var fedt at se at Aab har et indkast på egen banehalvdel i overtiden og de slet ikke aner hvor de kan kaste bolden hen. Forrygende arbejde.
Malurten tildeles Isaksen. Frygteligt indhop. Han havde så mange muligheder for at lave noget godt men er alt for overgearet og vil score selv. Den 3 mod 1 situation var jo helt forfærdelig at overvære.
Aab spillede godt i dag synes jeg, men de kunne bare ikke bryde gennem vores defensiv. I hvert fald ikke mere end den ene gang hvor han ikke rammer det hårde indlæg ved bagerste stolpe. Skulle selvflg være blevet til mål.
Synd for Evander at hans lækkerier ikke fik løn som fortjent
Vil også tillade mig at give Brumado et lille lille bitte cadeau...
Altså på det sidste outcome er det jo ikke sådan helt vildt oppe at ringe!
Men tænker også at det skyldes at relationerne fra træningen ikke endnu helt fungerer i kampene, hvor der naturligt er mere pres på og hektik!
Der er et par gange, hvor jeg synes at han har et par gode afspil, men ingen af medspillerne forstår helt at følge op på det
Så MÅSKE kan vi trods alt spore en lille smule fremgang