Transfer vinter 19/20

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af mnm123 »

Hvis vi skal følge FCK og vinde guldet krævet det vi købet 2 spiller med kvalitet. 1 central midtbane spiller, samt en kant, til kante n kunne sisto måske være åben, han er langt fra holdet og efter sigende træt af ikke at spille.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

mnm123 skrev:
29. okt 2019, 11:07
Hvis vi skal følge FCK og vinde guldet krævet det vi købet 2 spiller med kvalitet. 1 central midtbane spiller, samt en kant, til kante n kunne sisto måske være åben, han er langt fra holdet og efter sigende træt af ikke at spille.
Hvor meget kvalitet tror du sisto har?
Han har ikke spillet i hvad, 1 år?

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Matjavsen skrev:
29. okt 2019, 11:11
mnm123 skrev:
Hvor meget kvalitet tror du sisto har?
Han har ikke spillet i hvad, 1 år?
Hans kvaliteter er jo de samme som da han rejste, opgaven er jo at få dem frem. Tænk Victor Fischer kom til FCK var det os med få kampe i 2 sæsoner, og han gjorde det forrygende i 1 sæson.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

mnm123 skrev:
Åbenbart ikke træt nok til at tage imod det store skifte til PL som han blev tilbudt så sent som i sidste vindue (hvis jeg husker rigtigt)
Selvom Sistos topniveau er tårnhøjt så er Sisto er alt for svingende. Bundniveuaet er tilsvarende lavt. Top niveauet gør dog at det ville være interessant nok i sig selv. Økonomisk formodentlig ikke opnåeligt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

mousebreaker skrev:
30. okt 2019, 13:20
Åbenbart ikke træt nok til at tage imod det store skifte til PL som han blev tilbudt så sent som i sidste vindue (hvis jeg husker rigtigt)
Selvom Sistos topniveau er tårnhøjt så er Sisto er alt for svingende. Bundniveuaet er tilsvarende lavt. Top niveauet gør dog at det ville være interessant nok i sig selv. Økonomisk formodentlig ikke opnåeligt
Skulle Sisto blive aktuel, så må det være nu. Helt ude af kamptruppen i Celta og der lader ikke til at være lys for enden af den tunnel - https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... de/7854386

Problemet med Sisto er vel lidt den samme som med Marcondes. Det er/vil være en spiller som udelukkende er her i kort tid, for at få karrieren på rette køl - IMO så er det en forkert retning at bevæge sig rent transfermæssigt.

THenry

Indlæg af THenry »

mousebreaker skrev:
30. okt 2019, 13:20
mnm123 skrev:
Ja. Som jeg husker det, så var det Aston Villa, der var på banen. Derudover var der også interesse fra St. Etienne og en anden La Liga-klub sidste sommer, så selvom nedturen er stor for Sisto, så har han stadigvæk så godt et navn i udlandet, at han kan komme til langt større adresser (og få en løn, som vi ikke kan tilbyde), og jeg forventer derfor ikke, at Pione er så filantropisk anlagt, at han vælger barndomsklubben, når han formentlig har bejlere fra større ligaer/klubber. Jeg kan ikke se for mig, at han vender hjem nu.

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

På Twitter går der et rygte, om en transfer på ind-siden skulle være lukket, og snart bliver meldt ud.

Er der nogen der ved noget?
- Marcondes forlænger lejeaftalen til sommer?
- Lasse Vibe ind på en fri?

Andre bud?
// Straarup :fcmwolf:

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

Straarup skrev:
1. nov 2019, 10:51
På Twitter går der et rygte, om en transfer på ind-siden skulle være lukket, og snart bliver meldt ud.

Andre bud?
Jeg har set et rygte om Gurkan Cinar fra trapznodor til 4mio euro...
men har kun set det nævnt 1 gang

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Xort skrev:
1. nov 2019, 11:34
Straarup skrev:

Andre bud?
Tror du har lavet en slåfejl eller tre, som du gerne lige må tjekke op på.

Jeg kan hvert fald ikke finde nogen spillere med det navn - ej heller klub. Har tjekket holdlisten for både Trabzonspor og Krasnodar, og der dukker ikke nogen spillere op der minder om det navn.

Kan du evt linke til ham spilleren du mener, evt fra transfermarkt?
/ ABT

Billede

Xort
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Xort »

ABT skrev:
1. nov 2019, 12:27
Xort skrev:
1. nov 2019, 11:34
Straarup skrev:

Andre bud?
Tror du har lavet en slåfejl eller tre, som du gerne lige må tjekke op på.

Jeg kan hvert fald ikke finde nogen spillere med det navn - ej heller klub. Har tjekket holdlisten for både Trabzonspor og Krasnodar, og der dukker ikke nogen spillere op der minder om det navn.

Kan du evt linke til ham spilleren du mener, evt fra transfermarkt?
Det er vidst det man kalder et meget tyndt rygte... det viste sig at stamme ud fra nogen der spillede FM :lol: :lol: :oops:

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Iflg. BT er det Lasse Vibe.

https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-afsl ... nsk-profil

Kan han både spille på toppen og kanten?

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Tom

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Manden er blevet 32 og har, som jeg husket det levet af en ekstrem hurtighed.

De seneste 2 sæsoner i Kina og Sverige har ikke været prangende. Jeg troede kun det var sldk midterklubber, der kunne have en interesse for ham. Skuffende.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Densestar7430 skrev:
1. nov 2019, 17:15
Manden er blevet 32 og har, som jeg husket det levet af en ekstrem hurtighed.

De seneste 2 sæsoner i Kina og Sverige har ikke været prangende. Jeg troede kun det var sldk midterklubber, der kunne have en interesse for ham. Skuffende.
Men han laver da flere mål end vores nuværende.

Han har lavet et for hvert 150 min denne sæson

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Random og relativ uambitiøs signing. Kunne forestille mig at det er en low risk high reward signing, hvor vi får ham ind på en ganske favorabel (og kort) kontrakt sikkert.

Ser det som et udtryk for en stigende kortsigtet bekymring omkring de manglende mål fra Kaba og Brumado hos ledelsen. Så vil man supplere de to unge, med en garvet rutineret herre der gennem sin karriere har været garant for mål på de fleste adresser i karrieren. Derudover er Vibe en anden type end de to førnævnte, hvilket man muligvis har haft lyst til at supplere truppen med.
/ ABT

Billede

Låst