SL R14: Esbjerg - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

SL R14: Esbjerg - Midtjylland

Indlæg af ABT »

Det Praktiske:
Tid: Fredag d. 25/10 kl. 19.00
Sted: Blue Water Arena
Dommer: Peter Kjærsgaard-Andersen
Medie: TV3 MAX, Viaplay og P3

Karantæner:
Esbjerg: Ingen
Midtjylland: Ingen

Skader:
Esbjerg: Dauda
Midtjylland: Riis, Korcsmár, Torp, Mikkel Andersen, Sparv, Dal Hende

Bud på start XI'er:
Jesper Hansen
Joel, Sviatchenko, Scholz, Dyhr
Onyeka, Evander
Mabil, Marcondes, Anderson
Kaba

Bænk: Ottesen, Nicolaisen, Paulinho, Cajuste, Nicolas Madsen, Isaksen, Brumado

Håber personligt, at Paulinho starter i stedet for Dyhr samt at Cajuste skubber Evander op på 10'eren og dermed Marcondes på kanten i stedet for Anderson. Tror dog Priske holder fast i de samme spillere, som indtil nu konsekvent har fået genvalg, når man ser bort fra skader/karantæner.
/ ABT

Billede

Due

Re: SL R14: Esbjerg - Midtjylland

Indlæg af Due »

ABT skrev:
24. okt 2019, 23:10
Det Praktiske:
Tid: Fredag d. 25/10 kl. 19.00
Sted: Blue Water Arena
Dommer: Peter Kjærsgaard-Andersen
Medie: TV3 MAX, Viaplay og P3

Karantæner:
Esbjerg: Ingen
Midtjylland: Ingen

Skader:
Esbjerg: Dauda
Midtjylland: Riis, Korcsmár, Torp, Mikkel Andersen, Sparv, Dal Hende

Bud på start XI'er:
Jesper Hansen
Joel, Sviatchenko, Scholz, Dyhr
Onyeka, Evander
Mabil, Marcondes, Anderson
Kaba

Bænk: Ottesen, Nicolaisen, Paulinho, Cajuste, Nicolas Madsen, Isaksen, Brumado

Håber personligt, at Paulinho starter i stedet for Dyhr samt at Cajuste skubber Evander op på 10'eren og dermed Marcondes på kanten i stedet for Anderson. Tror dog Priske holder fast i de samme spillere, som indtil nu konsekvent har fået genvalg, når man ser bort fra skader/karantæner.
Enig. Gad også godt se den opstilling. Men tror desværre også han holder fast i den fra sidst. Synes bare vi får for lidt ud af Evander når han skal ligge på den centrale. En fri 10 rolle til ham vil jeg mene er bedst. Og tror at Marcondes på kant, kan drive gæk med Esbjergs forsvar sammen med Evander på en fri 10 rolle.

Og så synes jeg Cajuste fyldte rigtig godt på den centrale mod Randers. Godt være han lave lidt for mange klodset frispark, men synes han er meget bedre på bolden end Onyeka, plus han overraskede mig offensiv med at kunne sætte folk af så vi fik åbnet op. Hvilket jeg mangler at Onyeka kan.

JBT

Indlæg af JBT »

Emiliano på en venstre kant vil kræve en venstre back der hele tiden kommer buldrende. Og det gør Dyhr ikke, og der mangler endnu meget slutprodukt på den sidste tredjedel. Emiliano har ikke samme fart som MA, så derfor. Hvis man kan eller vil, skal Paulinho implementeres til at tage del, på en af de to positioner. Hvad har man ellers købt ham for. Og ja, Dyhr skal naturligvis også have lov at spille, men det offensive berettiger ham ikke til det, på nuværende tidspunkt. Her må man til at tilgodese dem begge, og vælge afhængigt af type kamp man står overfor.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg ser også gerne Evander på 10'eren og Marcondes på kanten.

Nu prøvede jeg dog lige at kigge stats i gennem. Hvis jeg husker rigtigt så er det siden Lyngby kampen han har spillet "6'er".

7 kampe som 10'er = 2 mål og 1 assist (+2 mål på straffe, der dog ikke kan tilskrives positionen).

5 kampe som "6'er" = 3 assists.

Altså har vi fået en ekstra offensiv spiller ind, samtidig med at Evanders endelig output ikke er blevet forringet.

Derudover har vi lukket 2 mål ind i de 7 kampe med ham som 10'er og 3 mål ind i de 5 kampe med ham som 6'er.

Mål og assits er selvfølgelig kun et lille indblik, men jeg har ikke adgang til WyScout eller andet data der kan bruges til at sammenligne ham på de 2 positioner.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Når nu spillet ikke kører kunne jeg godt tænke mig at Priske ville forsøge at få gang i bl.a. Paulinho. Det er sgu svært at bevise hvad man kan hvis man ikke får chancen. Jeg synes det er på tide at prøve Paulinho som enten back eller venstre kant. Han kan nok gøre det mindst ligeså godt som dem der spiller i venstre side idag.
Hvis ikke Priske skulle bringe alt. i spil mod en modstander som Esbjerg hvornår skulle han så.

Håber han har mod til at spille Cajuste og Onyeka og så skubbe Evander frem i banen.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Vi får vores vilje hvad angår Evander på 10'eren og dermed Marcondes på venstrekant. Bliver spændende at se Onyeka og Cajuste sammen i motorrummet. Dyhr er stadig at finde på backen...

Billede
/ ABT

Billede

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Dyhr forstår jeg ikke meget af da Paulinho var meget spændende offensivt inden han blev skadet. Han kostede jo heller ikke noget defensivt som jeg husker det?
Priske vægter åbenlyst det sikre kort defensivt fremfor noget der kunne hjælpe vores noget impotente offensiv. Fred være med det, det kan der være meget fornuft i. Jeg ville dog have prioriteret anderledes.

Lige kamp fra start af. Synes vi har været bedre på bolden end mod Randers, men chancer har der været præcis nul af.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Vores spillere springer som fluer, hver gang Austin kigger på dem. Gå nu til ham for helvede!

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Densestar7430 skrev:
25. okt 2019, 19:45
Vores spillere springer som fluer, hver gang Austin kigger på dem. Gå nu til ham for helvede!
Alternativt søg Halstis side! Vi bliver ved med at duellere med Austin, selvom han de seneste mange indbyrdes opgør har spist os, inklusiv i dag.
/ ABT

Billede

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jeg bliver irriteret helt ind i mit inderste. For fanden hvor spiller vi bare ringe fodbold. Ingen struktur i det offensive, ingen boldfasthed, ingen idé. Hvorfor er Marcondes med? Hvad bidrager han med? Hvad bidrager Evander med? Hvad bidrager Kaba med?

/Cortez

blackfcm1

Indlæg af blackfcm1 »

Hvad så, skal vi ikke lige høvle vores spillere igen igen? ABT,JBT?

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Fy for en skefuld. Det ligner den øvrige sæson hidtil. Ideforladt, tempoforladt, energiforladt. Vores udtryk er ikke bedre end under KA, det er bekymrende. Svært t se hvordan vi skal score...

Evander sættes heller ikke i scene på 10’eren, ham bevæger sig for langt ned.

Og så lige... Dyhr for fanden. Hold kæft han er ringe offensivt. Som i virkelig ringe. Langsom i spillet, langsom i stængerne og forfærdigelige indlæg. Puha.

Der skal andre boller på suppen, hvis det skal blive til tre pinde.

ben2han

Indlæg af ben2han »

på mig virker det som om Dyhr er med for at opfylde en eller anden statistik vedr. akademiet.

Frank og Jens er måske ikke de bedste boldspillere.

Men defensivt står man godt igen igen.

Det alt overskygende problem for mig at se er, at kanterne ikke kommer ned bag deres forsvar, derfor ender det gang på gang med at man forsøger at gå på midtforsvaret.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Og kan vi ikke købe Austin og leje ham ud? Han spiller altid sit livs kamp mod os. Forbandet irriterende.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

blackfcm1 skrev:
25. okt 2019, 19:50
Hvad så, skal vi ikke lige høvle vores spillere igen igen? ABT,JBT?
Øøøøhh what? Er du lige faldet ned fra månen?

Scroll igennem tråden - du vil finde en håndfuld med kritiske miner, men ikke fra de brugere du nævner.

Dræn...
/ ABT

Billede

Besvar