Christian skrev: ↑7. okt 2019, 19:12
TrueWolfMidt skrev: ↑7. okt 2019, 16:54
Vi kommenterer og skriver vores klager, men er Priske ikke en del af hele miseren. Han siger det kun drejer sig om 3 point, hvilket han vel har ret i, men han kan vel ikke være tilfreds med indsatsen generelt set. Jeg mener han skal kalde en skovl for en skovl og få rettet alle de fejl og manglende ting /indstilling i vores spil, så vi igen som fans kan genkende vores spillestil og indstilling ikke mindst. Når dette er sagt, er vi trods alt nok det hold, der har spillet mindst ringe af samtlige superliga hold, i dette efterår og point gennemsnittet er vel også acceptabelt, men det kunne være fedt, hvis klub og trænere kom i arbejdstøjet og begyndte og vise noget kontinuitet i vores spil og erkendte vores til tider ringe præstationer.
Jeg ved godt at truewolf ikke er den mest positive på graven, men det er jo primært negative indlæg der bliver skrevet i vores kamptråde.
I hvert fald i forhold til de seneste tre kampe. Men går du tilbage til kampene under KA, vil du finde de samme kommentarer. Måske det kunne have noget at gøre med vores spil?
Der er vel ingen som for alvor kan mene, vi spiller godt? Vi får 3 points og det er flot. Vores pointgennemsnit er fantastisk. Det ser jeg ingen sætte spørgsmålstegn ved. Det er vores manglende udtryk og spil, som vi (jeg er selv inkluderet) godt kan se ikke i længden bringer os ret meget længere end toppen i Suppen (hvilket i sig selv er deprimerende, set sådan generelt på dansk fodbold).
Er det godt nok? Isoleret set, så et kæmpe ja! Set i forhold til hvor klubben var for 5 år siden, så et kæmpe ja! Set er forhold til ambitionerne om Europa, så et kæmpe nej!
Vi spiller ikke som et hold. Andre har allerede henvist til en udtalelse fra Marcondes omkring selviskhed. For mig er det et udtryk for, hvor vi befinder os som hold og klub. Vi forlader os på individuel klasse, men skal bruge kollektivet til at opnå klubbens ambitioner.
Det er det, folk holder vores seneste kampe op imod, og som derfor afføder kritik, og IKKE at vi får 3 points mere og er førerhold i Suppen. For det er sa... da lækkert!
/Cortez