Jeg har med meget kort varsel fået mulighed for at tage til Herning og få den fantastiske oplevelse at se mit hold slå de forsvarende mestre ud af UEFA-cup'en. Problemet er blot, at det ikke længere er muligt at købe billetter gennem Billetbyen, at det ikke er muligt for mig at købe billetter hos Spar, og at jeg ikke tør rejse flere hundrede kilometer for, ved indgangen, at finde ud af at der er udsolgt.
Derfor behøver jeg netop din hjælp!
Hvis du vil købe to billetter til mig og min gamle far, vil jeg blive meget glad. Vi kan mødes udenfor stadion inden kampen, hvor vi udveksler billetter og penge, og gad vide om der ikke også kunne falde en skummende fadøl af, når vi er inde på stadion?
Hvis du kan og vil hjælpe, kan du sende mig en privat meddelelse, og vi kan derefter aftale nærmere.
På forhånd tak!
Billetproblem!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Billetproblem!!!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 29. sep 2005, 13:33, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Billetproblem!!!
Hejsa Nørholm, jeg er selv fra Struer så jeg kan ikke hjælpe på den måde, men et forslag er at du skynder dig at ringe til Spar forretningerne i Herning, og høre om de har nogle billetter tilbage, hvis de har er jeg sikker på de gerne vil lægge nogen til side til dig, som du så kan køre ned efter 
-
Jean / BW# 1238
Ravnen skrev:
-------------------------------------------------------
> Hejsa Nørholm, jeg er selv fra Struer så jeg kan
> ikke hjælpe på den måde, men et forslag er at du
> skynder dig at ringe til Spar forretningerne i
> Herning, og høre om de har nogle billetter
> tilbage, hvis de har er jeg sikker på de gerne vil
> lægge nogen til side til dig, som du så kan køre
> ned efter
Den fremgangsmåde ser Spar og FCM helst ikke, men måske man kan snakke sig til det...
"Endvidere gør vi opmærksom på, at der IKKE kan rettes henvendelse til butikkerne vedr. billetsalg telefonisk og der IKKE kan forhåndsreserveres billetter i butikkerne."
Kilde:
http://www.fcmidtjylland.dk/html/billetsalg.asp
-------------------------------------------------------
> Hejsa Nørholm, jeg er selv fra Struer så jeg kan
> ikke hjælpe på den måde, men et forslag er at du
> skynder dig at ringe til Spar forretningerne i
> Herning, og høre om de har nogle billetter
> tilbage, hvis de har er jeg sikker på de gerne vil
> lægge nogen til side til dig, som du så kan køre
> ned efter
Den fremgangsmåde ser Spar og FCM helst ikke, men måske man kan snakke sig til det...
"Endvidere gør vi opmærksom på, at der IKKE kan rettes henvendelse til butikkerne vedr. billetsalg telefonisk og der IKKE kan forhåndsreserveres billetter i butikkerne."
Kilde:
http://www.fcmidtjylland.dk/html/billetsalg.asp
-
Vestergaard
Hr. Nørholm
Ring til mig på Kulturellen, 97 21 48 66, i morgen så skal jeg se om jeg ikke kan hjælpe dig, vi har direkte adgang til billetterne også selvom de ikke er tilsalg på nettet mere
/Vestergaard
Ring til mig på Kulturellen, 97 21 48 66, i morgen så skal jeg se om jeg ikke kan hjælpe dig, vi har direkte adgang til billetterne også selvom de ikke er tilsalg på nettet mere
/Vestergaard
-
YahooSeeker [Bot]
Tak for hjælpen!
Jeg vil gerne sige tak til alle, der har tilbudt deres hjælp, jeg er glad for, at i har givet mig mulighed for at få en stor oplevelse.
Vi ses på fortet i aften!
Venlig hilsen
Vi ses på fortet i aften!
Venlig hilsen
-
YahooSeeker [Bot]
Udsolgt???
Ifølge FCM´s hjemmeside er der udsolgt til nordea, tror dog kun det er en halv sandhed, var ude i spar Gyvelvej, for en ½ time siden, og der var stadigvæk enkelte billetter til NORDEA og flere til de andre tribuner. Spar Gl. Landevej er dog totalt udsolgt.