Ja her er vi helt på linje. Det må være slut med at satse så ekstremt, at vi ryger ud før vi overhovedet er kommet i gang i turneringenHKP skrev: ↑26. sep 2019, 23:14Synes det er sølle fans der er tilfredse med at vi taber til et 1.divisionshold som vi ej heller formår at score imod.... (se ovenfor i tråden)
Hvis vi ikke magter liga + dansk pokal, så skal AL snak om Europa League da fra i dag forstumme for altid!
Nej, den her kamp kunne have været grebet helt anderledes an. Fuld skrald stærkeste opstilling fra start, hurtig punktering og så ind med de unge....
Og de der er efter vores rutinerede i den her kamp; hvem mener i?? Der er ingen rutinerede der kan klare et godt førstedivisionshold alene, hvis de sættes sammen med 6 ikke sammenspillede miniputter....
Priske er efter min mening cool nok, men i dag så man desværre tydelige mangler udstillet.... spillerne har han ej heller vundet respekten hos endnu....
DBU R3: Fremad Amager - Midtjylland
Re: DBU R3: Fremad Amager - Midtjylland
-
mousebreaker
Nu har jeg lige set episoden omkring frisparket.
Først vil jeg sige at Awer Mabil hele tiden har forekommet mig at være ydmyg omkring det at være fodboldspiller. Derfor er jeg også sikker på at hvis han virkelig respekterede Evander så ville han lade ham sparke i den situation hvor Evander VIL sparke på trods af bænkens ordre (som han måske ikke har forstået). Vi har set før at Evander har mere end svært ved ikke at skulle sparke. Da han i sidste kamp tordner den på overliggeren var samme situation ved at opstå med Marcondes (set fra min stol) men Marcondes trak sig, på trods af at han tidligere har vist sig som en fremragende frisparksskytte. Hvis Jacob Poulsen gjorde som Evander så ville Mabil helt sikkert ikke have brokket sig af respekt for Jacob, men hans reaktion fortæller med alt tydelighed at Evander ikke i Mabils øjne har gjort sig fortjent til den respekt. Forståeligt nok, for det Evander gjorde her viser med al tydelighed at Evander ikke har fortjent respekt fra sine holdkammerater. Derudover viser han så enorm disrespekt for sin træner, at Priske i mine øjne fejler helt og aldeles hvis han ikke vælger en eller begge af disse to muligheder
Evander sidder på tribunen mod OB
Evander skal stå skoleret overfor hele truppen og forklare sig og komme med en troværdig undskyldning.
Ingen tvivl om at trænerteamet og den sportslige ledelse holder møde for lukkede døre i morgen formiddag omkring det her. Man skal tage fat om problemet før det udarter sig og det er jeg også sikker på at de gør.
Har ikke set kampen, men nu vil vi snart gerne se vores angribere score.
Først vil jeg sige at Awer Mabil hele tiden har forekommet mig at være ydmyg omkring det at være fodboldspiller. Derfor er jeg også sikker på at hvis han virkelig respekterede Evander så ville han lade ham sparke i den situation hvor Evander VIL sparke på trods af bænkens ordre (som han måske ikke har forstået). Vi har set før at Evander har mere end svært ved ikke at skulle sparke. Da han i sidste kamp tordner den på overliggeren var samme situation ved at opstå med Marcondes (set fra min stol) men Marcondes trak sig, på trods af at han tidligere har vist sig som en fremragende frisparksskytte. Hvis Jacob Poulsen gjorde som Evander så ville Mabil helt sikkert ikke have brokket sig af respekt for Jacob, men hans reaktion fortæller med alt tydelighed at Evander ikke i Mabils øjne har gjort sig fortjent til den respekt. Forståeligt nok, for det Evander gjorde her viser med al tydelighed at Evander ikke har fortjent respekt fra sine holdkammerater. Derudover viser han så enorm disrespekt for sin træner, at Priske i mine øjne fejler helt og aldeles hvis han ikke vælger en eller begge af disse to muligheder
Evander sidder på tribunen mod OB
Evander skal stå skoleret overfor hele truppen og forklare sig og komme med en troværdig undskyldning.
Ingen tvivl om at trænerteamet og den sportslige ledelse holder møde for lukkede døre i morgen formiddag omkring det her. Man skal tage fat om problemet før det udarter sig og det er jeg også sikker på at de gør.
Har ikke set kampen, men nu vil vi snart gerne se vores angribere score.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Glemte iøvrigt at pointere at selvfølgelig bør Mabil også bare give sig og så må Evander stå til ansvar når han har sendt frisparket ud til pølsevognen.
Fordi de kører den så langt så er det stort set umuligt for den der endelig skal sparke at fokusere ordentligt.
Fra at se ud som en sammentømret, stærk og ybrydelig enhed i søndags, så fremstår vi nu som en klub med uro i spillertruppen, der ikke respekterer den nye træner her om torsdagen!
Pressen kommer godt nok til at elske det her. De kommer til at lede efter hver en lille sprække, hvorefter tingene skal piskes op. Evander har noget at skulle forklare.
Fordi de kører den så langt så er det stort set umuligt for den der endelig skal sparke at fokusere ordentligt.
Fra at se ud som en sammentømret, stærk og ybrydelig enhed i søndags, så fremstår vi nu som en klub med uro i spillertruppen, der ikke respekterer den nye træner her om torsdagen!
Pressen kommer godt nok til at elske det her. De kommer til at lede efter hver en lille sprække, hvorefter tingene skal piskes op. Evander har noget at skulle forklare.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Hvordan så dommerens gule kort ud på tv? - Fra min vinkel så det helt skævt og ensidigt ud, og det lignede reelt endnu, endnu en kamp, hvor vi bliver bortdømt.
-
Fodboldfan
For at være helt ærlig, så kan jeg ikke hidse mig op over dette nederlag. Jeg synes at Priske gør det helt rigtige ved at rotere så meget som han gør. Vi har alt for mange spillere, og de skal have spilletid, for ikke at blive utilfredse (mere end de er i forvejen). Jeg synes faktisk at man kunne have skiftet endnu mere. Vores reservemålmand kunne have fået en kamp f.eks. Men anyways...
Det der er mest ærgerligt er, efter min mening, at vi nu ikke har en gældende reserveliga at spille vores 2. hold i, hvor de kan få rigtig erfaring.
Episoden med Evander er også mit indtryk af ham i SL-kampene. En humørspiller, der pga. sin umodenhed, er sindssygt god, hvis det går godt og medspillerne gør hvad han havde tænkt de skulle gøre oppe i hans hoved. Men når både hans egne afleveringer ikke altid er liige som han selv havde tænkt dem, og medspillerne heller ikke er dem, han ser på TV i Barcelona, så bliver han irriteret og knokler ikke på, eller holder lidt igen med de lækre afleveringer og runddriblinger.
Jeg tror ikke Evander kommer til at passe ind i klubben, heller ikke i fremtiden. Han er for meget primadonna, og sådan en type plejer gerne at skulle være en 28-30 år, førend de finder ud af, at der er andre i verden end dem. Lad os bruge ham det vi nu kan, og hvis vi får et bare nogenlunde bud på ham, så skibbe ham afsted. Marcondes har, efter min mening, allerede vist sig som en bedre og mere team-orienteret spiller på midtbanen. Lad os få bundet ham istedet.
Pokalen er tabt. Lad os komme videre til den rigtige liga istedet.
Det der er mest ærgerligt er, efter min mening, at vi nu ikke har en gældende reserveliga at spille vores 2. hold i, hvor de kan få rigtig erfaring.
Episoden med Evander er også mit indtryk af ham i SL-kampene. En humørspiller, der pga. sin umodenhed, er sindssygt god, hvis det går godt og medspillerne gør hvad han havde tænkt de skulle gøre oppe i hans hoved. Men når både hans egne afleveringer ikke altid er liige som han selv havde tænkt dem, og medspillerne heller ikke er dem, han ser på TV i Barcelona, så bliver han irriteret og knokler ikke på, eller holder lidt igen med de lækre afleveringer og runddriblinger.
Jeg tror ikke Evander kommer til at passe ind i klubben, heller ikke i fremtiden. Han er for meget primadonna, og sådan en type plejer gerne at skulle være en 28-30 år, førend de finder ud af, at der er andre i verden end dem. Lad os bruge ham det vi nu kan, og hvis vi får et bare nogenlunde bud på ham, så skibbe ham afsted. Marcondes har, efter min mening, allerede vist sig som en bedre og mere team-orienteret spiller på midtbanen. Lad os få bundet ham istedet.
Pokalen er tabt. Lad os komme videre til den rigtige liga istedet.
Faktum er nu bare, at hvis FCM ikke bliver mestre er sæsonen en mega fiasko. Hurtigt ude af EL og Pokal. Det pynter gang på gang, ikke på selvforståelsen af FCM, Steinleins svage årvågenhed, RA's luftige tendenser og ordspil om en rejse jf. data, dyrt indkøbte brasilianere, status "verdensklasse", Ballon'd'or potentiale, Rugekasse-klubber, største talentfabrik i norden, osv. Og ja, jeg er klar over at vi ligger nr. 1 og alt på den front er fint nok, men det var det sgu ikke for en måned eller to siden. Så man skal til at tænke sig om og fokusere på det, det virkelig handler om nemlig at vinde fodboldkampe. Hvis man som fan bare kan stille sig tilfreds med den mellembløde FCM vare, så skal man nok bare stå af toget. Det lyder hårdt, men ligesom Politikerne skal FCM ikke have bare et sekunds arbejdsro i at stå til ansvar og blive gået på klingen, når man gerne vil bestemme og vide hvordan tingene er og skal være. Det er ikke anderledes i hverken Rosenborg, Zagreb eller Madrid, hvis vi virkelig vil op og sidde med på den pind.
JBT skrev: ↑27. sep 2019, 10:56Faktum er nu bare, at hvis FCM ikke bliver mestre er sæsonen en mega fiasko. Hurtigt ude af EL og Pokal. Det pynter gang på gang, ikke på selvforståelsen af FCM, Steinleins svage årvågenhed, RA's luftige tendenser og ordspil om en rejse jf. data, dyrt indkøbte brasilianere, status "verdensklasse", Ballon'd'or potentiale, Rugekasse-klubber, største talentfabrik i norden, osv. Og ja, jeg er klar over at vi ligger nr. 1 og alt på den front er fint nok, men det var det sgu ikke for en måned eller to siden. Så man skal til at tænke sig om og fokusere på det, det virkelig handler om nemlig at vinde fodboldkampe. Hvis man som fan bare kan stille sig tilfreds med den mellembløde FCM vare, så skal man nok bare stå af toget. Det lyder hårdt, men ligesom Politikerne skal FCM ikke have bare et sekunds arbejdsro i at stå til ansvar og blive gået på klingen, når man gerne vil bestemme og vide hvordan tingene er og skal være. Det er ikke anderledes i hverken Rosenborg, Zagreb eller Madrid, hvis vi virkelig vil op og sidde med på den pind.
Jeg tror CS og RA evige snak om dit og dat har været med til at udvikle klubben, vi udvikler os hele tiden, medierne kan ikke lade vær med at skrive om os (både negativ og positiv), for 7 år siden gav de ikke en flyvende fuck.
Vi er på vej mod en top2 for tredje år i streg hvilket aldrig er sket før
-
Densestar7430
Til dem der mener man som fan ikke må brokke sig over et pokalexit og at man skal kigge realistisk på holdet osv. osv. osv.
Det havde været en rigtig fair pointe, hvis vi hed FC Nordsjælland og ikke havde større ambitioner. Nu har vi en ledelse der slår kæmpe store brød op, melder bombastisk ud og siger at alt er verdens klasse. - Så følger der selvfølgelig huk med når tingene ikke går som præsten prædiker.
Jeg læser ingen steder at Priske skal fyres eller SL går af lort, men kampen i går og situationen med Evander skal man selvfølgelig have lov at kritisere.
Det havde været en rigtig fair pointe, hvis vi hed FC Nordsjælland og ikke havde større ambitioner. Nu har vi en ledelse der slår kæmpe store brød op, melder bombastisk ud og siger at alt er verdens klasse. - Så følger der selvfølgelig huk med når tingene ikke går som præsten prædiker.
Jeg læser ingen steder at Priske skal fyres eller SL går af lort, men kampen i går og situationen med Evander skal man selvfølgelig have lov at kritisere.
Men er top 2 for tredje år i træk virkelig godkendt, med de mål og visioner, spillerbudget, lovning på ting osv man ligger for dagen i FCM. Og når man ser på de omkringliggende faktorer, herunder Europa. Tvivler på at de udmeldinger kan blive ved, hvis du vil fortsat vil forsøge med at hæve en overligger man egentlig aldrig har nået at berøre hidtil. Du springer heller ikke din plads over i køen hos bageren medmindre man har gjort sig fortjent af en årsag eller kommer med en god forklaring. Men det er da fint nok at folk sidder med deres eget glansbillede af hvordan tingene går og betragter det som “fint nok” eller “det er da okay”. Det er jo bare middelmådighed af værste skuffe.
-
Jesper BW1100
Sålænge FCK er så langt foran budgetmæssigt vil top / bære godkendt. Men selvfølgelig stiller man sig ikke tilfreds, for mere vil have mere.JBT skrev: ↑27. sep 2019, 14:42Men er top 2 for tredje år i træk virkelig godkendt, med de mål og visioner, spillerbudget, lovning på ting osv man ligger for dagen i FCM. Og når man ser på de omkringliggende faktorer, herunder Europa. Tvivler på at de udmeldinger kan blive ved, hvis du vil fortsat vil forsøge med at hæve en overligger man egentlig aldrig har nået at berøre hidtil. Du springer heller ikke din plads over i køen hos bageren medmindre man har gjort sig fortjent af en årsag eller kommer med en god forklaring. Men det er da fint nok at folk sidder med deres eget glansbillede af hvordan tingene går og betragter det som “fint nok” eller “det er da okay”. Det er jo bare middelmådighed af værste skuffe.
Så ambitionen hedder mesterskab.