DBU R3: Fremad Amager - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123

Re: DBU R3: Fremad Amager - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Ja, desværre fortjent. Men helt ærligt, vi har ikke villet det nok i pokalen. Et 1. Div hold slår man ikke bare på udebane med seks udskiftninger... man kan godt men ikke uden kamp. Og den tabte vi.

Vijen

Indlæg af Vijen »

FCM2000 skrev:
26. sep 2019, 21:11
Vijen skrev:
26. sep 2019, 21:06
Så er Evander ude af truppen i næste kamp. Hvis ikke 2. Dårlig stil af ham.
Det er jeg ikke enig i, Priske har et problem, og det er afstemning, hvem tager frispark, det er jo latterligt at bænken sidder og bestemmer hvem der skal skyde i det konkrete tilfælde, det er uden fortilfælde.

Kampen viser, at de unge hurtig taber hovedet, Jens C. er et konkrete tilfælde.

Der mangler er erfarne spillere i dag.
Så du mener at awer selv opfinder at han skal tage det frispark? Uanset skal Evander ikke stå og klappe hånligt af træneren. Det alene er nok til en intern disciplin sag. Jeg vil ikke se på det og derfor mener jeg at det alene gør at han skal i skammekrogen.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Vijen skrev:
26. sep 2019, 21:13
FCM2000 skrev:
Vijen skrev:
Det er jeg ikke enig i, Priske har et problem, og det er afstemning, hvem tager frispark, det er jo latterligt at bænken sidder og bestemmer hvem der skal skyde i det konkrete tilfælde, det er uden fortilfælde.

Så du mener at awer selv opfinder at han skal tage det frispark? Uanset skal Evander ikke stå og klappe hånligt af træneren. Det alene er nok til en intern disciplin sag. Jeg vil ikke se på det og derfor mener jeg at det alene gør at han skal i skammekrogen.
Der er næppe nogen af os der kender aftalerne omkring frispark, men det er ikke godt afstemt, andet kan man ikke sige.

Cortez

Indlæg af Cortez »

FCM2000 skrev:
Vijen skrev:

Hvis det var Evander havde slået det ene klasseindlæg efter det anden, kan jeg forstå at han ikke selv forstår at en anden skal have chancen. Men niveauet i dag var jo horribelt - både spillemæssigt og indlægsmæssigt. Så skal man måske have selvindsigt nok til, at lade en holdkammerat prøve.

/Cortez
Senest rettet af Cortez 26. sep 2019, 21:15, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Som forudset en trap-game, som vel næsten gik som man kunne forvente. Splinternyt hold og en dommer på hjemmeholdets side skal gå galt. Evander en tur i skammekrogen på søndag, og så er der ellers kun én ting der kan godkende sæsonen nu: mesterskab.

Det eneste positive er, at vi kan holde fuldt fokus på Suppen nu, mens FCK skal bakse rundt med 3 turneringer. Om vi ryger nu eller om en runde eller to i pokalen er i og for sig ligegyldigt, selvom det er trist for alle breddespillerne.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Flå trøjen af Evander. Han har lige gjort sig til en voldsom upopulær herre blandt rigtig mange. Det der er uacceptabelt, og det kommer han nok til at mærke.
Høvdingen af Herning

Mazower

Indlæg af Mazower »

Føj for den Evander. Det skal have konsekvenser på søndag mod OB. Og så ALVORLIG samtale.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Strategien i disse kampe må være at starte med stærkeste opstilling og så skifte ud når vi er foran, det må vel efterhånden stå klart at der ikke er nemme kampe.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Hold nu. Evander ude? Hvad skal vi så stille søndag? Awer er også ude og Sparv ikke tilbage.

Det var dumt, han skal sættes på plads, men vi skal også videre.

oros

Indlæg af oros »

Pinligt! Andet er der ikke at sige.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

uanset hvad, så slår de unge reservespillere ikke til idag heller.

Det her var en begmand til Priske og baks arrogance, i forhold til opstilling

man har evander, marcondes og mabil til frispark, man må tage et valg, og der kan kun være en der sparker, medmindre han selv trækker sig.
Senest rettet af FCM2000 26. sep 2019, 21:21, rettet i alt 1 gang.

JBT

Indlæg af JBT »

Der satte Evander så lige sig selv af holdet mod OB. Det pynter ikke når man samtidig taber. Selvom, han nok skulle have sparket, som normal første skytte. Bittert for alle, at man ikke har styr på sådanne ting.

Jeg synes vores såkaldte breddespillere, generelt har et for svagt niveau. Det er for dårligt, selv 10 mod 11, at man ikke engang kan score mod Amager. Det er uacceptabelt at vise så begrænset en kvalitet, når man lige har spillet historiens bedste kamp i Parken. Brumado den godt nok helt væk fra brættet.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Det var arrogant i dag, at tro vi kan skifte 6 normale startere, og så forvente at kunne slå et udemærket 1. divisionshold kan ikke betegnes som andet.

Kunne forstå hvis vi også var i Europa at vi ville stille med reserverne, men det er jo ikke tilfældet.

/Cortez
Senest rettet af Cortez 26. sep 2019, 21:30, rettet i alt 1 gang.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Der kan kun være en der sparker, og det er Evander.

Det her peger på Priske og Bak.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Evander sidder sig selv højere ind holdet i daag, og ikke første gang. Det må få store konsekvenser.

Kampen viser bare at vi uden de stærkeste er vores næst bedste bare ikke bedre ind 1. division, trist vi ikke smader igennem med det bedste hold og vinder sådan en kamp.

Besvar