Nej hvor jeg glæder mig til kampen i Parken!
På papiret kan man aldrig være utilfreds med et x i parken, men i FCK's nuværende forfatning håber jeg virkelig vi går efter at stikke kniven ind!
FCK kommer nok ikke til at være mere rystet i hele denne sæson end de er nu, så jeg håber virkelig vi kan tage til København og hive alle 3 point med hjem. Der kommer 3 kampe yderligere mod dem, men på hjemmebanen synes jeg vi er ved at have rimelig godt styr på dem.
Min store frygt er, at uanset hvor ringe BIF og FCK plejer at spille mod de andre hold, så synes jeg ofte de formår at trække sig op på et højere niveau når de skal spille mod os. En Fischer der ikke viser noget som helst på udebane i Hobro, er helt sikkert 100 gange motiveret for at skulle slå top holdet på hjemmebane.
Med FCK der skal tænke på EL og vi selv kun har ligaen og pokalen, håber jeg virkelig at vi maser på og giver os selv et så stort et forspring som over hovedet muligt. Jeg er slet ikke i tvivl om, at FCK kommer stærkt tilbage når deres skader er overstået, de er røget ud af Europa og holdet er spillet endnu mere sammen. Der må vi sgu gerne have lidt point at give af!