Morten Petersen degraderet i AGF
-
Denis Egebæk
Morten Petersen degraderet i AGF
Bare for at tale om uheldige episoder i andre klubber:
Brian Steen nikkede Nikolaj Hust en skalle. Brian Steen fortsatte i AGF - Nikolaj Hust så sig nødsaget til at skifte klub pga manglende opbakning fra ledelsen. Tøfting pandede Morten Petersen en på hovedet under en julefrokost (blev godt nok fyret), og nu er MP degraderet i AGF, og har fået at vide at han ikke indgår i klubbens fremtidsplaner.
Hmmm, er der et mønster i AGF??
http://bold.dk/nyt/arkiv/visValgte.asp?valgte=45325
Fik bare lyst til at skrive om noget andet end DN.
Brian Steen nikkede Nikolaj Hust en skalle. Brian Steen fortsatte i AGF - Nikolaj Hust så sig nødsaget til at skifte klub pga manglende opbakning fra ledelsen. Tøfting pandede Morten Petersen en på hovedet under en julefrokost (blev godt nok fyret), og nu er MP degraderet i AGF, og har fået at vide at han ikke indgår i klubbens fremtidsplaner.
Hmmm, er der et mønster i AGF??
http://bold.dk/nyt/arkiv/visValgte.asp?valgte=45325
Fik bare lyst til at skrive om noget andet end DN.
Senest rettet af Denis Egebæk 21. feb 2005, 16:48, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Morten Petersen degraderet i AGF
Nu var det jo så Søren P. og ikke Morten.
Er dit mønster gået i stykker nu? Rundstyk.
Er dit mønster gået i stykker nu? Rundstyk.
-
Denis Egebæk
Fuck!
Det var næsten også for godt til at være sandt ;o)
Sorry!
(kan man ikke bare slette sine egne indlæg?)
Det var næsten også for godt til at være sandt ;o)
Sorry!
(kan man ikke bare slette sine egne indlæg?)
-
Altoriso
Du kan vel bare ændre i det så det får en anden mening 
-
YahooSeeker [Bot]
Bare rolig det skal jeres ihærdige administrator nok klarer for dig, damn han er hurtig med sletteknappen.
Føj må det være træls med sådan en abekat til at slette ens møjsommeligt skrevne indlæg.
mvh.
Aske
Ps. M. Petersen har været degraderet siden sidste sommer.
Føj må det være træls med sådan en abekat til at slette ens møjsommeligt skrevne indlæg.
mvh.
Aske
Ps. M. Petersen har været degraderet siden sidste sommer.
-
YahooSeeker [Bot]
Ja jeg læste lige advarslen, så jeg trækker mig ind i mit hus igen og gemmer mig
)
Nu har jeg surfet rundt på en del af de andre sites, og jeg tror kun det er her på ulvegraven jeg har oplevet så striks en håndhævelse af et forum. Men hvad faen I må jo være tilfreds med det
)
mvh.
Aske
Nu har jeg surfet rundt på en del af de andre sites, og jeg tror kun det er her på ulvegraven jeg har oplevet så striks en håndhævelse af et forum. Men hvad faen I må jo være tilfreds med det
mvh.
Aske
-
YahooSeeker [Bot]
Ja det er vi.
-
YahooSeeker [Bot]
Og, selv hvis det havde været MP, så grunden at han er piv-ringe. Intet andet...
-
Meng(AGF)
Hej Dennis
Nu har dine meddebattører godt nok gennemhullet din teori, men jeg vil gerne tilføje lidt om Hust og Morten P.
Før skallesagen, var Hust ikke inde i planerne hos træner Poul Hansen. Hust havde selv bedt om et møde med Heskjær, fordi han gerne ville videre. På den baggrund er det vel ikke underligt, at Hust ikke længere er i klubben?
Morten P har været uønsket i AGF i lidt over et år nu, men han vil ikke forlade klubben, fordi han var så heldig at få en kontrakt, der gav ham en løn, han ikke har nogen som helst chance for at få andre steder. Derfor forsøger klubben at fryse ham ud.
Nu har dine meddebattører godt nok gennemhullet din teori, men jeg vil gerne tilføje lidt om Hust og Morten P.
Før skallesagen, var Hust ikke inde i planerne hos træner Poul Hansen. Hust havde selv bedt om et møde med Heskjær, fordi han gerne ville videre. På den baggrund er det vel ikke underligt, at Hust ikke længere er i klubben?
Morten P har været uønsket i AGF i lidt over et år nu, men han vil ikke forlade klubben, fordi han var så heldig at få en kontrakt, der gav ham en løn, han ikke har nogen som helst chance for at få andre steder. Derfor forsøger klubben at fryse ham ud.