Superliga parlamentet - tv3Sport

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Superliga parlamentet - tv3Sport

Indlæg af Straarup »

Mandag kl 21.00 starter superliga parlamentet på tv3Sport. Måske er der andre der ligesom jeg har set med i PL-parlamentet, det er ret interessant men en kende usagligt ind imellem, set gennem mine øjne.

Jeg ser hvert fald frem til hvorvidt Jon Pagh formår at gøre det en smule mere sagligt, spændende skal det hvert fald nok blive.
Det bliver også interessant om andre fangrupper kan magte at nuancere deres had til vores klub en smule, når det foregår til et ansigt, og ikke blot som et surt opstød via tastaturet og en SO-ME konto.

Er der nogen der ved hvem der skal repræsenterer os i parlamentet?
// Straarup :fcmwolf:

EsbenVest

Re: Superliga parlamentet - tv3Sport

Indlæg af EsbenVest »

Det skal Jan Højris Madsen fra BW East.

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

EsbenVest skrev:
14. sep 2019, 16:57
Det skal Jan Højris Madsen fra BW East.
Ja, fik svar fra Jon Pagh på Twitter. Det bliver altså lidt spændende! Lad os ny ikke give dem noget dumt at snakke om, mod Lyngby i morgen!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er Jan den helt perfekte til!!

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

JA, jeg anbefalede også Jan.

Den helt store udfordring for os jyder er at det foregår i København.

Godt nok betaler de transport mm, men tiden til transport er svær at finde. Så kan man risikere at være færdig kl 22, og så 3 timer retur til Jylland.

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

Nu skal vi ikke altid hade AAB (jo vi skal), men ham der repræsenterer de rø-hviie, er han ikke sådan liiiiiiiidt for farvet af sin klub? 🤔

Vijen

Indlæg af Vijen »

Straarup skrev:
16. sep 2019, 22:17
Nu skal vi ikke altid hade AAB (jo vi skal), men ham der repræsenterer de rø-hviie, er han ikke sådan liiiiiiiidt for farvet af sin klub? 🤔
Syntes nu han gjorde det meget godt.

Men programmet havde alt for mange emner og diskussionerne blev stoppet når de blev interessante. Og en del af emnerne var total ligegyldig. Hvem har Danmarks bedste fans? Vi har jo den afstemning flere gange hver sæson.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg droppede de der 3+ debatformatter dengang det hed Fodbold uden Filter, for det handlede alene om ar hære mest kontroversiel og flabet. Det gjorde det også i dag, i hvert fald for GF og AaB som derved også filmk mest taletid. Klassisk. Ærgerligt, for Jan og de øvrige klubber holder en respektabel tone.

At indholdet så er totalt værdiløst og udtryk for 6 ud af 100.000+ fans subjektive holdning er en anden sag.

Personligt skrinlægger jeg formatet igen, men dog cadeau til Jan for en udmærket præstation.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Én stor gang Brøndby pladder, hvor mange emner var der ikke der vinklede til Brøndby og hvor mange gange henvendte værten sig til Nanna?
Sq godt Jan lige fik det pointeret selvom det ikke hjalp.

Cortez

Indlæg af Cortez »

En gang Brøndby-vinklet børnehave. Det kunne være så godt, hvis deltagerne rent faktisk fik lov til at tale og ikke konstant blev afbrudt. Men ÅBeren lod til at være den eneste, der helt havde forstået formatet.

Vor herre bevares.

/Cortez

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg så programmet på trods af at jeg egentlig havde lovet mig selv at lade være. Den slags programmer kører inden for en snæver tidsramme så man skal være meget velformuleret og hurtigt tænkende for at få fremført sine argumenter ordentligt. Det sker sjældent med mennesker der ikke er vant til at stå foran kameraet. En meget intelligent person kan nemt komme til at lyde uintelligent i den situation. Brøndby fanen gjorde det egentlig meget fint men hun er også mere rutineret i den slags end jeg tænker nogle af de andre er.
FCM deltageren kommer med ukorrekte tal uopfordret - hvis jeg husker rigtigt mens han afbrød AGFs deltager. Det må man bare ikke, lad politikerne være ene om det. Han sagde at AGF i snit de sidste 3 år har haft 7500 deltagere.
De har ikke haft under 8000 i snit i een eneste af de tre sæsoner og har næste 10k i denne. Desuden havde han svært ved at holde sig til den røde tråd. Formoder han var nervøs (forståeligt nok), og mener det er med farvede briller hvis man siger han gjorde det godt.
Aab fyren var den mest aggressive, havde nogle få gode pointer imellem men var alt for fremturende - også når han ikke havde noget fornuftigt at sige. FCK’eren prøvede at køre FCK arrogancen men faldt helt igennem fordi det ikke lød til at han selv troede på hvad han sagde. AGF’eren var den klart værste, fremstod ikke særligt intelligent for mig. OB’eren kan jeg knap huske og det fortæller jo også noget.

Selve programmet gav ikke mig lyst til at se det igen. Dårligt sat op med for mange og for ligegyldige emner. Ikke meget “debat” over det. Burde have lyttet til min mavefornemmelse og læst en bog i stedet. Det var så min fejl
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg synes desværre heller ikke, at vores repræsentant Jan slap for heldigt fra det. Det var dog de færreste der gjorde det.

Personligt synes jeg at Nana slap bedst fra det og efter hende AGF’eren (synes han var skarpere i replikken end de andre).

Ham fra Aalborg var tåkrummende dum og pinlig at høre på. Sad bare og ventede på, at Simo ville give ham mundkurv på, når han blev ved at afbryde og tage ordet fra de andre..

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

Densestar7430 skrev:
16. sep 2019, 23:42
Jeg synes desværre heller ikke, at vores repræsentant Jan slap for heldigt fra det. Det var dog de færreste der gjorde det.

Personligt synes jeg at Nana slap bedst fra det og efter hende AGF’eren (synes han var skarpere i replikken end de andre).

Ham fra Aalborg var tåkrummende dum og pinlig at høre på. Sad bare og ventede på, at Simo ville give ham mundkurv på, når han blev ved at afbryde og tage ordet fra de andre..
Meget ENIG. Nanna er fornuftig i sin argumentation, og der sågar indad.

Dog var det Jon Pagh der skulle give nordjyden mundkurv på, hvis det var :)

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg synes Jan slap fint igennem programmet. Lidt ærgerligt at han får nævnt AGFs samlede tilskuertal (ude/hjemme) på de ca. 7.500 over de seneste 3 år som var det deres tilskueregennemsnit på hjemmebane. Ellers en ganske fin og solid præstation.

For mig fremstod FCK og AaB som de svageste i debatten. På hver deres måde. Enig i at Nanna fra Brøndby nok slap bedst i gennem af alle.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

THenry skrev:
17. sep 2019, 09:56
Jeg synes Jan slap fint igennem programmet. Lidt ærgerligt at han får nævnt AGFs samlede tilskuertal (ude/hjemme) på de ca. 7.500 over de seneste 3 år som var det deres tilskueregennemsnit på hjemmebane. Ellers en ganske fin og solid præstation.

For mig fremstod FCK og AaB som de svageste i debatten. På hver deres måde. Enig i at Nanna fra Brøndby nok slap bedst i gennem af alle.
Han havde det slip med tilskuertallet som var uheldigt - og så vævede han rundt i et andet spørgsmål hvor han kom meget langt fra det spørgsmålet handlede om. Han blev da også afbrudt af samme årsag. Det er hvad der sker når man er nervøs og helt uprøvet foran et kamera - så er det meget nemt at miste tråden. Det kunne være meget værre. Han skal have kredit for modet til at stille op.

Bortset fra den nordjyske fætter så synes jeg at alle forsøgte at holde en saglig og god tone. Det er ikke deres skyld at programmet er lagt meget overfladisk op så det ender med at være komplet ligegyldigt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar