Hello
Jeg har ikke fast læst/brugt Ulvegraven i lang tid.
Jeg er glad for den eksisterer og ser ud til at virke som vi havde intentioner om i sin tid.
Jeg kunne godt tænke mig at gøre om folk det bruger Graven også bruger Facebook forum?
Hvis så kunne der så være en ide i at invitere folk herover for at nå en dybere debat?
Jeg er begyndt at bruge min Facebook side til det meste fodbold politiske er det noget som folk ville være interesseret i her?
Pisse åbne spørgsmål.
Hvad siger i.
Hvad bruger i Graven til?
H ad ville i ønske der var mere opmærksomhed på?
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Ulvegraven september 2019
Ulvegraven september 2019
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
-
Densestar7430
Re: Ulvegraven september 2019
Hej Hekler
Jeg er selv på Ulvegraven, Facebook, Twitter og bold.dk.
Er først det seneste år begyndt at skrive mere her på Ulvegraven, men har nok læst næsten hvert et indlæg der er skrevet de seneste mange år.
Jeg er også på Facebook, men her læser jeg stort set kun og debatere ikke, da jeg synes 80 % af det er for useriøst.
Det ville være en fin ide at invitere folk herover, hvis det er fordi de ønsker at bidrage til en mere konstruktiv debat. Men hvis det bare skal fyldes med "Thorup Raus" kommentarer, så bliver det et kæmpe nej tak.
Ved godt det ikke er det du spørger til, men Twitter synes jeg er god til at snakke med fans fra andre klubber, ligesom mange "eksperter" også gerne står på mål for deres holdninger.
På bold.dk læser jeg også gerne kommentarer, men her er det også virkelig svært at få en seriøst debat. Der går lidt for meget Nationen i det.
Er først det seneste år begyndt at skrive mere her på Ulvegraven, men har nok læst næsten hvert et indlæg der er skrevet de seneste mange år.
Jeg er også på Facebook, men her læser jeg stort set kun og debatere ikke, da jeg synes 80 % af det er for useriøst.
Det ville være en fin ide at invitere folk herover, hvis det er fordi de ønsker at bidrage til en mere konstruktiv debat. Men hvis det bare skal fyldes med "Thorup Raus" kommentarer, så bliver det et kæmpe nej tak.
Ved godt det ikke er det du spørger til, men Twitter synes jeg er god til at snakke med fans fra andre klubber, ligesom mange "eksperter" også gerne står på mål for deres holdninger.
På bold.dk læser jeg også gerne kommentarer, men her er det også virkelig svært at få en seriøst debat. Der går lidt for meget Nationen i det.
Helt enig med Dennis. Flere brugere = bredere diskussion. Men lov os vi er fri for ligegyldige kommentarer som eksemplet med thorup.Densestar7430 skrev: ↑13. sep 2019, 14:03Hej Hekler
Oftest er det sagligt og relevant her på siden, og det er vigtigt
// Straarup 
Hej Hekler,
Jeg bruger facebook og Instagram men debatere næsten aldrig. har ikke twitter.
Jeg debatere nogengange på bold.dk.
Jeg bruger og debatere ofte på ulvegraven, selvom her tit er stille, især i ferier og landskampspauser. Niveauet er tit højere end på bold og facebook.
Det kunne være rigtig rart med flere brugere som aktivt deltager i debatter, så jeg ser intet problem i at invitere folk herind, som har noget fornuftigt at komme med.
Jeg bruger facebook og Instagram men debatere næsten aldrig. har ikke twitter.
Jeg debatere nogengange på bold.dk.
Jeg bruger og debatere ofte på ulvegraven, selvom her tit er stille, især i ferier og landskampspauser. Niveauet er tit højere end på bold og facebook.
Det kunne være rigtig rart med flere brugere som aktivt deltager i debatter, så jeg ser intet problem i at invitere folk herind, som har noget fornuftigt at komme med.
Hej Hekler
Jeg debattere kun på ulvegraven. Syntes det er et bedre format til forum end fx facebook og det er lettere at følge tråde over længere tid.
Og ikke mindst så har vi Rasmus Ankersen som læser med
Jeg debattere kun på ulvegraven. Syntes det er et bedre format til forum end fx facebook og det er lettere at følge tråde over længere tid.
Og ikke mindst så har vi Rasmus Ankersen som læser med
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Bruger KUN Ulvegraven - dejligt forum.
- FCM Fan nr. 1
Jeg bruger ulvegraven til de længere dybere tråde bla Transfer og kamptråde men fog mere passiv som debattør.
Bruger bold.dk for generel fodbolddebat samt uefa coefficienter tråden og evt artikeltråde til at samle op.
Bruger facebook til emner med kort respit fx billetter eller updates mv og konkurrencer samt fan til fan relaterede ting.
Bruger twitter til det sjove.
Bruger bold.dk for generel fodbolddebat samt uefa coefficienter tråden og evt artikeltråde til at samle op.
Bruger facebook til emner med kort respit fx billetter eller updates mv og konkurrencer samt fan til fan relaterede ting.
Bruger twitter til det sjove.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!