Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dondinho

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af Dondinho »

Der er sandt for dyden stille omkring FCM pt, og man kan da også tvivle på der kommer til at ske noget som helst..

Jeg kunne godt drømme om en assistmager på wingpositionen..

Et bud, hvis vi taler Superliga kunne måske være Buundu fra AGF. Men AGF sælger ham næppe billigt.

Her udover kunne jeg godt se mulighederne i at hente en af de bedre spillere fra den svenske række.
Hosam Aiesh kunne være et spændende navn, men spiller dog i højre side hvor jeg tror Mabil foretrækker at ligge..

Håber det er ok med det her indlæg selv om det ikke er et transferrygte men blot et ønske på det der ligner en kedelig transferdeadline dag.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Dondinho skrev:
2. sep 2019, 14:26
Der er sandt for dyden stille omkring FCM pt, og man kan da også tvivle på der kommer til at ske noget som helst..

Et bud, hvis vi taler Superliga kunne måske være Buundu fra AGF. Men AGF sælger ham næppe billigt.

Her udover kunne jeg godt se mulighederne i at hente en af de bedre spillere fra den svenske række.
Hosam Aiesh kunne være et spændende navn, men spiller dog i højre side hvor jeg tror Mabil foretrækker at ligge..

Håber det er ok med det her indlæg selv om det ikke er et transferrygte men blot et ønske på det der ligner en kedelig transferdeadline dag.
Mon ikke der begynder at ske noget kl. 23:55 som altid :D

O

Indlæg af O »

Dondinho skrev:

Hosam Aiesh skiftede til IFK Göteborg d. 10 august i år, så den ligger nok ikke lige til højrebenet.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

O skrev:
2. sep 2019, 14:52
Dondinho skrev:

Hosam Aiesh skiftede til IFK Göteborg d. 10 august i år, så den ligger nok ikke lige til højrebenet.
Argh ja, det havde jeg ikke set, synes blot han er en spændende type som ku pynte på holdet.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

I spillestils tråden, lavede jeg et opslag omkring 1., 2. og 3. opstilling.
For at twiste og lige lave en hurtig status med 7,5 time tilbage af vinduet.
30 spillere hjemme og 20 på udleje

Opstilling af de 30 hjemme, med henholdvis de gamle og de unge (har talt årgang 95 og ældre, som gamle, for at de gamle kan stille hold)

Hold Gammel
J. Hansen
James, Sviatchenko, Scholz, Paulinho
Reese, Korsmár
Mabil, Sparv, Dal Hende
Kaba

Subs
Andersen

Hold Ung
Ottesen
Joel, Patrick, Nicolaisen, Dyhr
Frank, Jens-Lys
Anderson, Evander, Isaksen
Brumado

Subs
Kristian Dirks Riis
Oliver Olsen
Sunday
Torp
Nicolas Madsen
Martis
Jibril

Pointer
- Ledelsen sagde vi skulle have skåret i truppen,
det må siges at være sket og aldersgennemsnittet er faldet ikke uvæsentligt.
- For første gang længe, tror jeg faktisk det unge hold ville vinde i en kamp
- Vi har mange forsvarsspillere
- Spøjs situation fra at mangle wingbacks, til pludslig at have 3 stærke venstre backer. Ville Dal Hende eller Paulinho kunne tage en kant?

THenry

Indlæg af THenry »

@Steffen
Ja. Svend Graversen nævnte i et interview i dag, at Dyhr er gammel kant, Dal Hende er gammel angriber og Paulinho også har kompetencer til at spille på kanten.https://www.facebook.com/CANAL9/videos/ ... 961669304/

Tvivler i øvrigt på, at vi køber en ny højre back, når vi har de 3, Cajuste som endnu en nødløsning samt Joel, der kan spille back.

JBT

Indlæg af JBT »

De er alle tre bedre end Mikael Andersson, så et kæmpe ja. Så er spørgsmålet om man foretrækker en udefra med enorm kvalitet, man kan spille ind frem mod næste sæsons el kampagne og evt afgøre et mesterskab i år
En der evt kan dække alle tre pladser bag Kaba/Brumado

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
2. sep 2019, 16:47
@Steffen
Ja. Svend Graversen nævnte i et interview i dag, at Dyhr er gammel kant, Dal Hende er gammel angriber og Paulinho også har kompetencer til at spille på kanten.https://www.facebook.com/CANAL9/videos/ ... 961669304/

Tvivler i øvrigt på, at vi køber en ny højre back, når vi har de 3, Cajuste som endnu en nødløsning samt Joel, der kan spille back.
Tak for det.
Tror det egentlig heller ikke. Så ser det vel egentlig ok ud? Også i forhold til at så mange kampe er der heller ikke.

Også hvis man mener at man stadig tror på Oliver Olsen og Japhet Larsen, der kommer tilbage.

Ved egentlig ikke med Nikolaj Kirk og David der blev forsøgt omskolet til højreback også, David er man formentlig gået fra igen.
Kirk gjorde det super for Brentford som højreback, i den tid han fik.

THenry

Indlæg af THenry »

JBT skrev:
2. sep 2019, 16:50
De er alle tre bedre end Mikael Andersson, så et kæmpe ja. Så er spørgsmålet om man foretrækker en udefra med enorm kvalitet, man kan spille ind frem mod næste sæsons el kampagne og evt afgøre et mesterskab i år
Kan du ikke prøve at uddybe, hvorfor du mener, at en venstre back er bedre som venstre kant end Mikael Anderson?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Silkeborg skulle være ude efter Søren Reese

SimonH

Indlæg af SimonH »

Jeg ser BT's transfer tv.
Ham den ene journalist, Fassam tror jeg, sagde for ca. 40 min siden at der var på vej til at ske noget spændene i superligaen. På en skala fra 1-10, så var det en 10'er.

FCK er ifølge flere kilder færdig med at handle.
Hvis det er en 10'er på skalaen, så bør det kun kunne være BIF, FCK eller os, og jeg har det på fornemmelsen, at det er os.
Bliver spændende

EDIT: Fcm har lige delt et billede af en flybillet på deres officielle twitter-profil... det er os ;))

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

SimonH skrev:
2. sep 2019, 17:47
Jeg ser BT's transfer tv.
Ham den ene journalist, Fassam tror jeg, sagde for ca. 40 min siden at der var på vej til at ske noget spændene i superligaen. På en skala fra 1-10, så var det en 10'er.

FCK er ifølge flere kilder færdig med at handle.
Hvis det er en 10'er på skalaen, så bør det kun kunne være BIF, FCK eller os, og jeg har det på fornemmelsen, at det er os.
Bliver spændende
https://twitter.com/fcmidtjylland/statu ... 0777656327

Det må være os - Spændende!
/ ABT

Billede

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

EB transfer live melder vi er på vej med noget...

JBT

Indlæg af JBT »

THenry skrev:
2. sep 2019, 16:53
JBT skrev:
2. sep 2019, 16:50
Kan du ikke prøve at uddybe, hvorfor du mener, at en venstre back er bedre som venstre kant end Mikael Anderson?
Fordi de bare er bedre og har mere kvalitet end Andersson? Se på hvad de har opnået i fortiden (dal hende), hvor hurtigt de har udviklet sig (dyhr) og hvor fremragende fødder, teknik og fart (Paulinho) viser til træning. Hver gang. Der er argumenter nok, men nu skal det ikke handle mere om MA, men om ikke vi får en klasse spiller ind til den post og om at det stadig kan lykkedes at få dal hende solgt. Lets see.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

https://www.transfermarkt.com/eros-grez ... ler/289814

Har hørt Eros Grezda fra Rangers er på vej. Højre kant fra Rangers. Ikke vildt imponerende statistikker, mon ikke det er smart odds, der har været i gang ;)

Låst