Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af ABT »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-ny-klub

Perfekt - Der bør snart være nogle dollars i lønbudgettet, der kan gå til en markant forstærkning eller to.
/ ABT

Billede

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

ABT skrev:
1. sep 2019, 18:52
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... il-ny-klub

Perfekt - Der bør snart være nogle dollars i lønbudgettet, der kan gå til en markant forstærkning eller to.
Mon ikke at mindst 1 eller 2 mf forsvinder.

f.eks. Manjrekar James eller/og Søren Reese, FCM har alt for mange forsvarsspillere, og man har også Zsolt Korcsmár der er meldt klar, der er helt vild at have så mange centrale mf.

Derimod er jeg spændt på hvad man henter ind, hvis man altså henter noget :-), ellers er det godt nok en tynd trup hvad angår erfarne spillere.

JBT

Indlæg af JBT »

Hvis man ikke henter ind til fløjene håber jeg man vil prøve med Paulinho, tror det kan blive sindsyg godt
Enig i at dal hende, reese, Dovbyk bør lejes ud eller sælges og så er man i mål med vinduet. Evt en midtbane eller kantspiller ind.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Skal man mon se til Norge og David for at forstå, hvorfor man tør skille sig af med Wikheim nu? David er “allerede” tilbage 1. jan.

Så skal man holde fast i FCK i efteråret, hvor modstanden i grundspillet er mindre hård end foråret i et slutspil.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hvorfor bliver Marcondes bragt på banen i et interview med Graversen? På mange positioner kunne indkøb være interessant, men da ikke på angrebsposten.

https://bold.dk/fodbold/nyheder/fcm-che ... g-spiller/

Vijen

Indlæg af Vijen »

Acebone skrev:
1. sep 2019, 21:10
Hvorfor bliver Marcondes bragt på banen i et interview med Graversen? På mange positioner kunne indkøb være interessant, men da ikke på angrebsposten.

Rygter om en retur til dk.

Han er ikke fløj, og han er vel ikke indstillet på at skulle være backup for Evander. Han dækker heller ikke sparv og Onyeka. Så umiddelbart ikke noget jeg ser ske.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Acebone skrev:

Hvorfor ikk? Brumado er seriøst ikke god nok kvalitet at råde over når eksempelvist Mabil ikke performer.... aftenens kamp viste jo igen vores achilleshæl: manglende evner foran mål!

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

HKP skrev:
1. sep 2019, 22:41
Acebone skrev:

Hvorfor ikk? Brumado er seriøst ikke god nok kvalitet at råde over når eksempelvist Mabil ikke performer.... aftenens kamp viste jo igen vores achilleshæl: manglende evner foran mål!
Vi har 3 angribere til 1 position, hvis vi tager udgangspunkt i formationen mod SE og BIF. Hvis vi skal bruge Marcondes, så skal vi til at skifte system igen...

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Acebone skrev:
1. sep 2019, 22:47
HKP skrev:
1. sep 2019, 22:41
Acebone skrev:

Vi har 3 angribere til 1 position, hvis vi tager udgangspunkt i formationen mod SE og BIF. Hvis vi skal bruge Marcondes, så skal vi til at skifte system igen...
Der hvor FCM mangler noget, er en centralmidt og en kant, bare det at Oscar Hiljemark var på besøg, viser hvad man kikker efter, en centralmidt med international erfaring.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

FCM2000 skrev:
1. sep 2019, 22:52
Der hvor FCM mangler noget, er en centralmidt og en kant, bare det at Oscar Hiljemark var på besøg, viser hvad man kikker efter, en centralmidt med international erfaring.
Jamen jeg er enig. Det er også derfor, jeg ikke ser Marcondes som en logisk investering.

Peter

Indlæg af Peter »

Acebone skrev:
1. sep 2019, 23:07
FCM2000 skrev:
1. sep 2019, 22:52
Jamen jeg er enig. Det er også derfor, jeg ikke ser Marcondes som en logisk investering.
Derudover er han også bare en klovn - Personlig holdning anyways - Syntes sgu ikke at sådan en fyr skal bære vores dragt.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

På twitter lyder det i en bif transfer tråd, at de har forsøgt at leje ham, men at det er os der “trak det længste strå” og har lavet en 4 måneders lejeaftale.

Har dog ikke hørt/læst det så konkret andre steder fra.

CasperA

Indlæg af CasperA »

I øjeblikket har vi kun to grønne ungdomsspillere og Awer Mabil til de to wing positioner, hvilket simpelthen er for tyndt. Jeg håber virkelig, at der kommer til at ske noget, inden vinduet lukker i morgen aften.

RandomHero

Indlæg af RandomHero »

Så er der under 1 døgn tilbage af vores transfervindue.
Et virkeligt skuffende et af slagsen.
Vi har sagt farvel og tak til Kian, Døhr, Paul, Jakob, dal hende, Okosun og garanteret flere, jeg ikke lige kan huske. Den eneste der er erstattet 1:1 er Paul, i Sory Kaba. Dygtig angriber, hurtig, boldsikker og brøl stærk. Men med en attitude, der giver brækfornemmelser. HVER gang han ikke få bolden el. Lignende, slår han ud led armene og signalere nærmest hans holdkammerater er elendige.. Stram op!
Nå tilbage til det sjove.
Jeg FORVENTER vi går lidt shop amok imorgen, både den ene og anden vej.
Ud med 1 CB ( Reese/Zsolt ) Dovbyk på udleje, samt flere reserve spillere på udleje.
Ind med 1 klasse CM! Og ind med en klasse wing.

Jeg er sikker på Claus, Svend og Anker har et par tricks gemt i ærmet til imorgen aften, vi skal ikke snydes for lidt transfer lir denne gang heller :-)

Jeg håber vores trup ser således ud på tirsdag:
GK - Jesper, Mikkel, Oliver.
HB - Joel, Oliver O. (Cajuste)
Vb - Paulinho, Dyhr ( Joel)
CB - Erik, Scolz, Nico, James.

DM - Sparv, Cajuste
CM - Onyeka, Ny spiller
COM - Evander
HW - Mabil, G. Isaksen
LW - Ny spiller, Anderson

ST - Sory Kaba, Brumado.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

CasperA skrev:
1. sep 2019, 23:44
I øjeblikket har vi kun to grønne ungdomsspillere og Awer Mabil til de to wing positioner, hvilket simpelthen er for tyndt. Jeg håber virkelig, at der kommer til at ske noget, inden vinduet lukker i morgen aften.
Helt enig her. Ikke et ondt ord om Anderson og Isaksen, men der skal altså være konkurrence om pladserne og uden Wikheim er vi virkelig tynde.

Låst