Kunne ikke se der var oprettet en tråd endnu, så jeg tænkte jeg lige ville lave en.
Lidt som forventet har Priske valgt en ny formation, i det der ligner en 4-2-3-1 (eller 4-5-1):
Ja kant til Isaksen, og eftersom Wikheim stort set altid bliver skiftet ud, er der chance for debut for den unge mand der (selvom det selvfølgelig også kan blive Anderson istedet)
Sparv som defensiv midt, Onyeka som boks til boks midt og så evander som kreatør. Ligner en bedre midtbane end længe. Så må vi se hvordan det går.
Dejligt med forandring under alle omstændigheder. God kamp.
Hvis jeg må være lidt grov, så vil jeg sige at en midtbane med to spillere som bestemt ikke er særligt gode venner med bolden sjældent vil være en rigtig god een.
Nu skrev du dog også “bedste midtbane længe” hvilket du da godt kan have ret i. Det er bare ret trist.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Wikheim ligner en der ikke gider være der, han er slet ikke til stede.
Han skulle ha en røvfuld eller bare være blevet derhjemme
Det så ud til, at Greko havde hånd på bolden (i så fald korrekt annullering) inden Banggaard scorede, og han var iøvrigt ikke offside, hvor Scoltz tydeligt ophæver
En okay første halveg. Der er dog stadig lang vej endnu indtil vi har et samspillet hold. Vi skal dog være glade for at dommeren, mener at han så et eller andet i forbindelse med SønderjyskEs scoring.
Opløftende 1. halveg, længe siden vi har strålet sådan offensivt. Man kan godt se alle aftalerne lige skal på plads i det nye system, men det ser rigtigt ud. Synes Wikheim har været fantastisk.