Kenneth Andersen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YellowFlames

Re: Kenneth Andersen

Indlæg af YellowFlames »

Kampen igår var for mig et nærmest historisk lavpunkt. Det der ellers har kendetegnet FCM i mange år efterhånden, specielt på hjemmebane, var fuldstændig forduftet.

Kropssproget på spillerne og trænerne skriger til himlen. Cheftræneren (eller hele trænerteamet om man vil?!), magter simpelthen ikke opgaven.
KA er en sympatisk og rolig person, som opererer virkelig fint med de unge spillere. Men han mangler ganske enkelt karisma og gennemslagskraft, til at kunne håndtere et tophold i den danske superliga.

Jeg savner den gode "gamle" FCM DNA, hvor man i det mindste altid vidste at der ville blive taget ansvar, både fysisk og verbalt. Spillerne virker ikke til at spille for træneren, hvilket er et kæmpe faresignal i min verden.

Lad os håbe at posen bliver rystet. Og dét med FCM dna'et i tankerne :)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Vi har en mand til dagens pressemøde i @fcmidtjylland og vil streame live på vores Facebook-side: facebook.com/SortSnakPodcast #sldk

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Kent skrev:
19. aug 2019, 10:42
Vi har en mand til dagens pressemøde i @fcmidtjylland og vil streame live på vores Facebook-side: facebook.com/SortSnakPodcast #sldk
Stærkt arbejde!

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

/ ABT

Billede

JBT

Indlæg af JBT »

KA er da blevet rådet til at gå. Brian Priske står til at overtage - hold kæft noget lort. Det sejler

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Der skal en erfaren træner ind. Jeg tror ikke på at Brian Priske eller Bach Bak er opgaven voksen.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Assistenterne får nok resten af sæsonen.

Jeg har stor tro på Priske, som har været i FCK og assistent under Ståle og som aktiv været i udlandet og på landsholdet.
Han ved hvad der skal til og har givetvis set indefra hvordan de gør det i FCK.

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

Er det en kattelem til Jacob Poulsen?

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Hvis det er Priske kører vi jo bare videre i samme rille. Priske kunne vel have ændret på tingenes tilstand. Er han ikke en del af træner teamet ? De taler måske ikke sammen.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Som jeg nævnte, så ville jeg gerne have set KA indtil næste sommer.

Det er svært at vide, om han har trukket sig, eller om han er blevet prikket. Hans personlighed, og fokus i starten på at skulle vende sig til pressen, gør, at man godt kunne tro, at det her er af egen drift.

Rigtig god vind til ham. Han virker som en meget ordentlig fyr, der blev smidt ud på dybt vand, og han kunne desværre ikke svømme. Ikke alle er Nagelsman. Man kan håbe for KA, at han kan bruge den her oplevelse konstruktivt.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Tak til KA.

Du tiltrådte et job af kærlighed til klubben og gjorde hvad du kunne.

Du bliver i klubben og hjælper med at udvikle talenterne, nu måske klogere på hvad der kræves for at slå til.

Du var tydeligt ubekvem med rollen som cheftræner på top niveau og specielt det at skulle give interviews og måske også håndtere store personligheder i omklædningsrummet (ubekræftet).

Det er på ingen måde din skyld - du hjalp klubben, men desværre blev det ikke som håbet.

Nu må vi samle os og løfte i flok og så håber jeg klubben bruger tiden frem til vinterpausen til at finde en rigtig top træner som kan løfte klubben videre.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Officielt har han selv sagt op, priske og KBB overtager, men kun indtil vinterpausen hvor det forventes at man præsenterer en mere permanent løsning.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Hvis KA har gået med disse tanker i lang tid, hvorfor pokker gav han så ikke stafetten videre inden sæsonstarten? Han har vel kostet os vores chancer for europæisk gruppespil på den konto?
Til trods for at jeg ikke har set øje til øje med KA siden starten af foråret, så vil jeg også gerne ønske god vind fremover til KA, og jeg håber han får det nemmere tilbage i de velkendte ungdomsrammer.

Jeg håber virkelig at Midtjylland finder en cheftræner med et CV, der kan inspirere og motivere vores spillere til at lytte og tage ved lære. Jeg forstår så samtidig ikke, at Midtjylland skal bruge et halvt år til at finde en ny cheftræner, da man vel burde have scoutet efter sådanne i tilfælde af at cheftræneren enten ikke levere, eller siger op?

Brugeravatar
Straarup
Kontakt:

Indlæg af Straarup »

Dondinho skrev:
19. aug 2019, 11:19
Tak til KA.

Du tiltrådte et job af kærlighed til klubben og gjorde hvad du kunne.

Du bliver i klubben og hjælper med at udvikle talenterne, nu måske klogere på hvad der kræves for at slå til.

Du var tydeligt ubekvem med rollen som cheftræner på top niveau og specielt det at skulle give interviews og måske også håndtere store personligheder i omklædningsrummet (ubekræftet).

Det er på ingen måde din skyld - du hjalp klubben, men desværre blev det ikke som håbet.

Nu må vi samle os og løfte i flok og så håber jeg klubben bruger tiden frem til vinterpausen til at finde en rigtig top træner som kan løfte klubben videre.
Dejligt indslag! Jeg er meget enig.

Især skal vi huske at støtte vores hold i (spillemæssig, men ikke pointmæssig) modgang.
// Straarup :fcmwolf:

Cortez

Indlæg af Cortez »

Stærk beslutning af KA. Det var tydeligt, at han ikke var den rette mand til jobbet, og derfor kalder det på respekt, at han har selvindsigt nok til at komme til den konklusion.

Man kan altid spekulere i om der reelt var tale om en opsigelse, og det er jo også sådan noget, der kan holde liv i et debatforum :D, men uanset, en god løsning og dejligt at der fortsat er plads til en klubmand som KA.

/Cortez

Besvar