Kenneth Andersen
Re: Kenneth Andersen
Jakob Poulsen skal bare lære at tie stille - hvad havde han lige regnet med. Selvfølgelig skal han udfases på en sund og fornuftig måde over tid med færre spilminutter, dvs nu, så man ikke får en stor opvågning den dag han selv siger fra. Han kan desuden slet ikke følge med i tanke og handling længere. Dårlig opstart og ikke prangede indhop i går, gør ham da overhovedet ikke selvskreven. At han så brokker sig lidt er da fint nok, men inderst inde ved han vel godt, hvad ikke kun trænerne, men også klubben har tænkt sig med ham. Ingen er uerstattelige i dag uanset erhverv, så hvis han ikke kan lide duften i bageriet må han jo finde sig en klub hvor han kan spille fast hver gang.
Jeg synes også KA handler helt korrekt her. Helt ærligt - JP har simpelthen ikke niveauet mere. Han har været en af de vigtigste spillere igennem lang tid, men nu er den tid kommet, som mange har frygtet så meget; han skal simpelthen til at erstattes nu.
Al den utilfredshed hos vores fans minder mig om Rasmus Ankersens snak om, at klubben skal styres mere rationelt, noget som egentlig få klubber mestrer. Jeg er så glad for, at det ikke er følsomme fans, som har tungen på vægtskålen når startopstillingen skal laves!
Edit: Og jeg er desuden helt enig i at JP skal holde hans utilfredshed internt. Jeg frygter lidt for hans fremtid i klubben efter karrieren, hvis der bliver smækket med dørene nu. Har begge parter ikke talt positivt om en eventuel rolle i klubben efter den aktive karriere?
Al den utilfredshed hos vores fans minder mig om Rasmus Ankersens snak om, at klubben skal styres mere rationelt, noget som egentlig få klubber mestrer. Jeg er så glad for, at det ikke er følsomme fans, som har tungen på vægtskålen når startopstillingen skal laves!
Edit: Og jeg er desuden helt enig i at JP skal holde hans utilfredshed internt. Jeg frygter lidt for hans fremtid i klubben efter karrieren, hvis der bliver smækket med dørene nu. Har begge parter ikke talt positivt om en eventuel rolle i klubben efter den aktive karriere?
Synes også det er ret flot og modigt af at KA tillader ikke at JP styrer ham.. Og lader den ny generation komme til sig og forberede sig foran sæson uden JP. Men jeg er okay med at han kommer som udskrifter hvis situationen opstår problemer osv.. Meeen jeg bryder mig ikke om at JP kommer ind som udskrifter og river bind fra en. Og bytte kommando fra en som i begyndelsen bygge op fra 0 minutter.. Det vil skaber forvirret omkring spil processen... Det er bare min mening..
Omkring al den polemik der er med JP burde man så ikke gi ham mundkurv på. Har vi ikke en presseansvarlig der kan bede både KA og JP om ikke at udtale sig til journalister om disse spørgsmål.
Desuden går jeg udfra at man analyserer alle kampe. Og her burde JP da kunne se at han over det sidste stykke tid har haltet efter. Så lidt selvindsigt i stedet for al det hyleri.
Desuden går jeg udfra at man analyserer alle kampe. Og her burde JP da kunne se at han over det sidste stykke tid har haltet efter. Så lidt selvindsigt i stedet for al det hyleri.
-
Steffen am
Mundkurv burde ikke være nødvendigt, og lede til endnu flere spørgsmål.
Men kunne godt være FCM skulle kigge sig efter en ny presseansvarlig der kan rådgive i at lægge den ordentligt ned.
Nu har vi snakket om det, og JP acceptere bænk plads og hvordan han nu kan hjælpe holdet, samtidig med at han fortsætter som anfører.
Vi understreger, der har ikke været nogen twist eller uoverenstemmelser, det er rent sportslige årsager vi har vurderet at i de kampe indtil videre, har det været en anden konstelattion vi har troet på. Afhængig af spillernes performance til kamp og træning, samt modstanderen, kan dette billede ændrer sig.
Bum, lukket.
Men kunne godt være FCM skulle kigge sig efter en ny presseansvarlig der kan rådgive i at lægge den ordentligt ned.
Nu har vi snakket om det, og JP acceptere bænk plads og hvordan han nu kan hjælpe holdet, samtidig med at han fortsætter som anfører.
Vi understreger, der har ikke været nogen twist eller uoverenstemmelser, det er rent sportslige årsager vi har vurderet at i de kampe indtil videre, har det været en anden konstelattion vi har troet på. Afhængig af spillernes performance til kamp og træning, samt modstanderen, kan dette billede ændrer sig.
Bum, lukket.
Lige et spørgsmål og lidt iagttagelse.
Tror I at KA selv kunne finde på at trække sig, da han måske har indset at han ikke magter opgaven ?
Nu har jeg set træninger både da vi havde Thorup og nu med KA. Jeg mener at kunne huske at Thorup var meget involverende og dirigerende under træningerne. Når jeg ser træninger under KA står han bare med korslagte arme, og så er det Priske og Bak der styrer. Det undrer mig at KA er så passiv, som jeg ser det under træningerne, og det er vel at mærke de sidste træninger før en kamp. Jeg tror Riddersholm, Kent Nielsen med flere markerer sig meget mere i deres træninger.
Jeg synes sgu ikke KA udstråler meget vilje og energi. Trænerens engagement smitter som regel af på truppen.
Tror I at KA selv kunne finde på at trække sig, da han måske har indset at han ikke magter opgaven ?
Nu har jeg set træninger både da vi havde Thorup og nu med KA. Jeg mener at kunne huske at Thorup var meget involverende og dirigerende under træningerne. Når jeg ser træninger under KA står han bare med korslagte arme, og så er det Priske og Bak der styrer. Det undrer mig at KA er så passiv, som jeg ser det under træningerne, og det er vel at mærke de sidste træninger før en kamp. Jeg tror Riddersholm, Kent Nielsen med flere markerer sig meget mere i deres træninger.
Jeg synes sgu ikke KA udstråler meget vilje og energi. Trænerens engagement smitter som regel af på truppen.
Ja, jeg tror godt KA selv kunne finde på at trække sig, hvis han selv erkendte, at han ikke er dygtig nok. Men at han ikke selv deltager i træningen som fx. Thorup, mener jeg ikke nødvendig er et problem. Jeg har ikke selv overværet nogen træninger, men nu hvor spillet absolut ikke flyder, så er det naturligt, vi som fans leder efter noget.tatoo skrev: ↑18. aug 2019, 21:36Lige et spørgsmål og lidt iagttagelse.
Men man må også acceptere at trænere er forskellig. Der er fx ikke meget ramasjang i Kent Nielsen, men han stjal alligevel mesterskabet fra os sammen med AaB i 2014.
Selv er jeg ikke kommet til et krav om ny træner og tror der bliver givet længere snor. Og nu hvor der kun er kamp en gang om ugen, får vi se noget mere kontinuitet tror jeg...forhåbentlig med Kaba i spidsen.
Nej, jeg tror ikke at KA kunne finde på at trække sig. Jeg tror faktisk ikke at han ænser at de ting han har sat i gang slet ikke fungerer. Så hvis han skulle forlade posten, så må det være ledelsens opgave at afskedige ham.
Ja, det er bestemt en fordel at have en træner, der aktivt deltager i træningen, enten ved selv at tage part i nogle af øvelserne, eller ved at stå på sidelinjen og give feedback til spillerne hele tiden. Jeg har ikke overværet træningen under KA, så jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på det, men udfra hvad du skriver, så lyder det bestemt ikke positivt.tatoo skrev: ↑18. aug 2019, 21:36Nu har jeg set træninger både da vi havde Thorup og nu med KA. Jeg mener at kunne huske at Thorup var meget involverende og dirigerende under træningerne. Når jeg ser træninger under KA står han bare med korslagte arme, og så er det Priske og Bak der styrer. Det undrer mig at KA er så passiv, som jeg ser det under træningerne, og det er vel at mærke de sidste træninger før en kamp. Jeg tror Riddersholm, Kent Nielsen med flere markerer sig meget mere i deres træninger.
Har bemærket det samme med KA under træning. Det er yderst sjældent, at der bare kommer så meget som et pip fra ham i form af noget gestikuleren eller coaching af positionsgrupper eller individuelle spillere. Det er rigtigt nok Priske og Bach Bak der styrer træningerne rent vokalt, og når der skal justeres undervejs i spillet osv. KA er såvidt jeg ved heller ikke ophavsmand eller synderligt involveret i dødboldene.
Som fan har jeg også fundet det besynderligt, at han ikke træder mere i karakter på træningsbanen. Kan godt være, at der er en given rollefordeling, men KA som gallionsfigur udadtil er ikke eksisterende. I mine øjne bekymrende, da det unægteligt fra et fan-perspektiv kommer til at fremstå som vanvittigt inkompetent - for hvad bidrager og laver manden overhovedet? Kunne forestille mig at en mand som Ståle er fyr og flamme på træningsbanen dag ind og dag ud, hvor der er et konkurrencemiljø, så spillerne ikke er i tvivl om hvem de skal imponere, og hvor de står. Noget jeg indimellem kan blive i tvivl om overhovedet eksisterer i Midtjylland... Rygklapper-mentaliteten virker til at være mere fremherskende.
Som fan har jeg også fundet det besynderligt, at han ikke træder mere i karakter på træningsbanen. Kan godt være, at der er en given rollefordeling, men KA som gallionsfigur udadtil er ikke eksisterende. I mine øjne bekymrende, da det unægteligt fra et fan-perspektiv kommer til at fremstå som vanvittigt inkompetent - for hvad bidrager og laver manden overhovedet? Kunne forestille mig at en mand som Ståle er fyr og flamme på træningsbanen dag ind og dag ud, hvor der er et konkurrencemiljø, så spillerne ikke er i tvivl om hvem de skal imponere, og hvor de står. Noget jeg indimellem kan blive i tvivl om overhovedet eksisterer i Midtjylland... Rygklapper-mentaliteten virker til at være mere fremherskende.
/ ABT

Ser ikke selv træningerne, men denne beskrivelse rammer spot on i forhold til min forestilling. Hvis det er sådan det foregår, så er det altså ikke underligt at det hele sejler.ABT skrev: ↑18. aug 2019, 22:13Har bemærket det samme med KA under træning. Det er yderst sjældent, at der bare kommer så meget som et pip fra ham i form af noget gestikuleren eller coaching af positionsgrupper eller individuelle spillere. Det er rigtigt nok Priske og Bach Bak der styrer træningerne rent vokalt, og når der skal justeres undervejs i spillet osv. KA er såvidt jeg ved heller ikke ophavsmand eller synderligt involveret i dødboldene.
/Cortez
- DenStolteJyde
Kenneth er i hvert fald svær at fyre selvom det måske kunne være ønskeligt. Men han er så meget en del af fcm-familien og firmaets mand så det vil kræve en hel del selvovervindelse fra ledelsens side..
Der er pressemøde idagDenStolteJyde skrev: ↑19. aug 2019, 08:34Kenneth er i hvert fald svær at fyre selvom det måske kunne være ønskeligt. Men han er så meget en del af fcm-familien og firmaets mand så det vil kræve en hel del selvovervindelse fra ledelsens side..
Kan ikke se hvad det skulle være udover en fyring
Mourinho er ledig. Lets go. Vi har ihvertfald brug for en udlænding med stor europæisk erfaring, og gode resultater på taktikbrættet og visioner i spillet.
Håber det er ledelsesfolk der smutter, hvis ikke det omhandler KA eller måske JP
Håber det er ledelsesfolk der smutter, hvis ikke det omhandler KA eller måske JP
Det kan sgu også være i den modsatte grøft, for eksempelvis at sige, at vi signer Bendtner. Lidt mærkeligt man kalder ind til pressemøde uden ydeligere kommentarer, hvis ikke det er noget større en at JP lige forlader klubben (nu bliver han sikkert hængende, hvis der kommer nye folk ved roret)
Alt andet end en trænerfyring ville være uambitiøst. Kenneth Andersen har fået rigeligt med tid til at sammenspille en trup, der skulle have klaret sig på europæisk plan. Truppen har spillemæssigt siden KA's overtagelse kun været på nedadgående kurs. Der er intet nyt tilført holdet, tværtimod er alle de spidskompetencer Midtjylland har været kendt for forsvundet helt, og samtlige spillere virker modløse. Jeg håber virkelig at Midtjylland kigger udover landegrænsen efter en træner type, der kan løfte klubben til endnu usete højder, så vi kan få indfriet nogle af utallige løfter og målsætninger Steinlein har kastet rundt omkring sig med.