Densestar7430 skrev: ↑18. aug 2019, 19:42
FCM2000 skrev: ↑18. aug 2019, 19:33
Graversen varsler tilpasning af truppen, det ser jeg som en klar erkendelse af, at man godt ved, at der er nogle der ikke passer ind og man nok også er nød til at hente noget ind, det indrømmer han ikke helt, men det er vel sådan man skal kommunikerer
Okosun, Sparv, mabil, M. andersson, Artem Dovbyk, Gustav Isaksen, Jens-Lys Cajuste, Nicolas Madsen, Søren Reese, Korcsmár og Torp er vel alle spillere der kunne tænkes at være indstillet på at skal væk.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... r-el-exit/
Synes klart der indikeres, at der skal lejes nogle spillere ud + de som vi ved der skal sælges.
Derudover tror jeg DESVÆRRE på når han siger, at det ikke er planen at der skal noget ind centralt. Dog håber jeg på, at når de for set sæsonens kampe i gennem, at det skal der!
Du har alligevel Evander, Frank, Okosun, Sparv, Anderson, Mabil, Wikheim, Cajuste, Isaksen, Torp, Madsen, Kairinen og Kraev.
Der må simpelthen være spillere nok, og også kvalitet nok til at kunne bemande de 2-3 pladser.
Der er spørgsmål omkring strategi og spilsystem/taktik. Måske lederskab på banen (og på bænken?). Men vil fastholde, vi burde have værktøjet.
For mig at se kan den eneste undtagelse være hvis man finder en god leder til pengene, og vitterligt satser butikken på at spille et hold sammen til Europa næste sæson, men det ville være et slag til vores akademi.