SL R6: FCM - Hobro

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Densestar7430
Indlæg: 563
Tilmeldt: 16. aug 2014, 18:06

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Densestar7430 »

FCM skriver på Facebook, at Kaba og Andersson sidder ude med små skavanker.

Ift. 3-4-3, så bliver det spændende når Wikheim og Kaba er klar, samt Paulinho og Andersson på WB’s. Så kan det godt blive spændende offensivt!

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af EsbenVest »

Det er typisk, at folk kritiserer spillet og opstillingen så meget, og når KA så forsøger noget nyt, skal han også have kritik for det.

Jeg synes, det bliver spændende at se, om Evander og Sparv formår at spille hurtigere end tidligere, for det har især været dem, der har taget farten ud af vores spil i den her sæson. Det er den del, jeg frygter mest.
Jeg håber, at Mabil og Anderson kommer mere ud på kanterne og i overlap med Frank og Dyhr, og så skal Brumado have hul på bylden i dag! Spændende!

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Lund7400 »

Jeg glæder mig til 3-4-3 og kantspil. Krydser fingre for Brunado er skarp i dag, så vinder vi.

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af Lund7400 »

Det er blevet endnu mere kedeligt. Har vi skabt en chance i åbent spil? Vi er i spillemæssig dyb krise.

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af JBT »

Ja, skandaløst dårligt at være vidne til

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af HKP »

Kenneths opsang i pausen: YOU WAS BAD!!!

EsbenVest
Indlæg: 237
Tilmeldt: 2. feb 2017, 19:10

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af EsbenVest »

Nå, det ser ikke ud til, at ændringerne har hjulpet meget. Vi er kommet til en del (dårlige) indlæg, der sagtens kunne været blevet til mål, men spillerne virker fuldstændig ideforladte i deres spil. Og Sparvs pasningsspil er en direkte katastrofe! Ind med Cajuste i stedet for ham.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af HKP »

Lund7400 skrev:
18. aug 2019, 15:56
Jeg glæder mig til 3-4-3 og kantspil. Krydser fingre for Brunado er skarp i dag, så vinder vi.
Jeg tænker også at Scholz scorer hattrick...

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af bifr05t »

For pokker en kedelig omgang fodbold vi har vidner til. På nuværende tidspunkt tror jeg simpelthen ikke på, at vi på sigt kan følge med FCK i kampen om DM-titlen. Tømmermændende fra Rangers kampene sidder umiddelbart dybt i spillerne.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

Lund7400 skrev:
18. aug 2019, 16:46
Det er blevet endnu mere kedeligt. Har vi skabt en chance i åbent spil? Vi er i spillemæssig dyb krise.
Ja det mener jeg også. Ser ud til at spillere ved ikke hvor de skal stå og leveringerne bold er milevidt fra spillere.. Come on!!! Læser vi fodbold såå dårlig eller hvad???? 😰😰😰

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af bifr05t »

HKP skrev:
18. aug 2019, 16:50
Kenneths opsang i pausen: YOU WAS BAD!!!
Kenneth: "YOU WAS BAD!!!"
James: "I honestly think it's the formation that were bad."
Kenneth: "I DON'T THINK..! I DON'T THINK...."
Senest rettet af bifr05t 18. aug 2019, 16:55, rettet i alt 1 gang.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af CasperA »

Hvad er der seriøst lige sket med vores dødbolde!?

Vi har haft to frispark i nogle farlige positioner, men begge to er bare blevet pisset væk. Ved den første prøver man en håbløs variant og lader Scholz sparke den stille og roligt ind i muren. Hvad fanden sker der lige for det? På den anden tror Mabil atter engang, at han kan sparke som Ronaldo, og tyrer den 30 meter over målet.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af henker »

Nu tør jeg fandeme at peger på træningen er sgu lav niveau!!! Det er overhovedet ingen internationale i den!!!!
:!: :!: :!: :evil: :evil:

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af SimonH »

Hvis trænerne ikke snart forstår, at vi skal skifte til et 4-mands forsvar, ja så burde de have frataget deres licens.

Det er sket flere gange i kampen, at vi har spillet bolden “flot” ud af et pres centralt, og spiller vi så bolden i åbningen til James, som ikke har evner med bolden, og så tilbage igen.

Det er klart når v igen vælger at spille med 4 forsvarsspillere mod Hobro (sparv+forsvaret).
Det er jo en taktisk fadæse, og det er før jeg taler om vores amatøragtige forsvarsspil.

mnm123
Indlæg: 876
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: SL R6: FCM - Hobro

Indlæg af mnm123 »

Tænk hvis vi havde en offensiv

Besvar