EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

Men er der nogen ved hvorfor er brumado ikke med?? Og ingen nyt fra Paulinho?? Det er den jeg begynder at undrer mig..

Matjavsen
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Matjavsen »

henker skrev:
15. aug 2019, 19:37
Men er der nogen ved hvorfor er brumado ikke med?? Og ingen nyt fra Paulinho?? Det er den jeg begynder at undrer mig..
Paulinho er snart klar igen tror jet, men de siger selvfølgelig ingenting pga GDPR

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

Matjavsen skrev:
15. aug 2019, 19:49
henker skrev:
15. aug 2019, 19:37
Men er der nogen ved hvorfor er brumado ikke med?? Og ingen nyt fra Paulinho?? Det er den jeg begynder at undrer mig..
Paulinho er snart klar igen tror jet, men de siger selvfølgelig ingenting pga GDPR
Ja det er da rigtig hvad du siger... Men det ser ud efterhånden lige som om at KA forsøg at skubbe langsom sparv og okosun væk??

Matjavsen
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Matjavsen »

henker skrev:
15. aug 2019, 19:53
Matjavsen skrev:
15. aug 2019, 19:49
henker skrev:
15. aug 2019, 19:37
Men er der nogen ved hvorfor er brumado ikke med?? Og ingen nyt fra Paulinho?? Det er den jeg begynder at undrer mig..
Paulinho er snart klar igen tror jet, men de siger selvfølgelig ingenting pga GDPR
Ja det er da rigtig hvad du siger... Men det ser ud efterhånden lige som om at KA forsøg at skubbe langsom sparv og okosun væk??

Vi er midt i et generationsskifte, og de har heller ikke været gode nok

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 976
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af tatoo »

Jeg er bange for at vi får en snitter hvis Rangers vil det her. Som nogen har skrevet tidl. håbede man på en 4-4-2 da det var det vi sluttede med sidst, men nej sådan blev det ikke. Derfor får vi klø.

Og så forstår jeg overhovedet ikke at vi kan bruge Mikael Anderson på vores hold. Han kommer med INTET (glem de par straffe han har fået - det har ikke noget med evner i åbent spil at gøre) Så hellere Okosun eller Mabil

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af JBT »

Man burde ha spillet denne kamp 4-4-2 med Brumado, hvis han da havde været klar, men nu bliver det som det plejer da chancerne er minimale. Det handler desværre især om for dårlig kvalitet og bundniveau på holdet, når en Mikael Andersson skal spille midt-midt samt to kanter der spiller helt ude af sync - det indbyder både til røvfuld, men også at man slette ikke forstår sig i Europa, hvor vi iøvrigt intet har at gøre før identiteten på bolden og i spillet med, generelt bliver til det bedre. Kunne man da bare hente uafgjort, så er resultatet glemt af medierne lynhurtigt. Det er FCMs Europa krise dog desværre ikke. Og man har stort set ikke været på forkant med noget som helst. Katastrofalt i alles øjne udenfor FCMs ledelse og stab, men selvfølgelig ikke hos de selvsamme, hvor vi nu igen skal høre:

Jeg ved en lærkerede
jeg siger ikke mer;
den findes på en hede
et sted, som ingen ser.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3226
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Acebone »

tatoo skrev:
15. aug 2019, 20:10
Og så forstår jeg overhovedet ikke at vi kan bruge Mikael Anderson på vores hold. Han kommer med INTET (glem de par straffe han har fået - det har ikke noget med evner i åbent spil at gøre)
Der er du sgu urimelig. Anderson har været kampafgørende tre gange i sæsonen allerede. Synes han har kæmpet forbilledligt for sin ret til at være på holdet.

Jeg tror dog, vi ryger ud uanset. Tre mål på Ibrox virker som en umulig opgave. Jeg tror desværre, Rangers vinder igen.

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af SimonH »

Jeg forstår ikke at man ikke bruger Okosun i sådan en kamp, men bruger Anderson...
Jeg frygter at sidstnævnte bliver kvast centralt mod et godt hold som Rangers.
Okosun har netop kvaliteter i boksen, som vi skal bruge, ak ak ak.

Vi må se

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 976
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af tatoo »

Acebone skrev:
15. aug 2019, 20:16
tatoo skrev:
15. aug 2019, 20:10
Og så forstår jeg overhovedet ikke at vi kan bruge Mikael Anderson på vores hold. Han kommer med INTET (glem de par straffe han har fået - det har ikke noget med evner i åbent spil at gøre)
Der er du sgu urimelig. Anderson har været kampafgørende tre gange i sæsonen allerede. Synes han har kæmpet forbilledligt for sin ret til at være på holdet.

Jeg tror dog, vi ryger ud uanset. Tre mål på Ibrox virker som en umulig opgave. Jeg tror desværre, Rangers vinder igen.
Jeg har talt med mennesker der trods alt har lidt forstand på spillet. De spørger også hvad han bidrager med. Det er ufatteligt at vi ikke har andre der kan bidrage bedre. Jeg mangler gejst og energi fra ham.

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Lund7400 »

Jeg ser heller ikke et lys i Mikael. Og så fatter jeg ikke dagens opstilling. Kommer vi for at gå videre? Det ligner det ikke.

bifr05t
Indlæg: 365
Tilmeldt: 1. dec 2016, 19:27

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af bifr05t »

Jeg er en smule skuffet over at vi endnu engang stiller med 3-5-2 og to wingbacks der i hvert fald indtil videre har bidraget med uendelig lidt til vores offensiv.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3226
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Acebone »

tatoo skrev:
15. aug 2019, 20:31
Jeg har talt med mennesker der trods alt har lidt forstand på spillet. De spørger også hvad han bidrager med. Det er ufatteligt at vi ikke har andre der kan bidrage bedre. Jeg mangler gejst og energi fra ham.
Spændende. Hvilke mennesker? :lol: Det er altså ikke rigtig et argument.

Jeg er selv bange for, at vi bliver kvast i aften, men Anderson er blevet høvlet herinde lige siden pre-season, og han har altså leveret varen. Det er også et vist bidrag, at man kan finde ud af at stå de rigtige steder på de rigtige tidspunkter.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3226
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Acebone »

Og der var Anderson så voldsomt tæt på! Flot start.

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Lund7400 »

Suk. Hvor er det ringe. Vanvittigt ringe. Lang aften forude.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3226
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Acebone »

Rangers er bedre og skarpere. Morelos må ikke få den slags chancer.

Besvar