Så fik Zidan scoret for Mainz...

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Peter Ross

Så fik Zidan scoret for Mainz...

Indlæg af Peter Ross »

Han bragte Mainz 05 foran med 1-0 i dag mod Borussia Dortmund, men uheldigvis fik Dortmund udlignet i overtiden.

Helt utroligt præsterede Bayern München i dag at tabe til Hamburger SV, så måske FCK skal tage sig sammen for at vinde på torsdag ? :-)

Peter Ross
Senest rettet af Peter Ross 27. sep 2005, 07:09, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Så fik Zidan scoret for Mainz...

Indlæg af Ravnen »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Han bragte Mainz 05 foran med 1-0 i dag mod
> Borussia Dortmund, men uheldigvis fik Dortmund
> udlignet i overtiden.
>
> Helt utroligt præsterede Bayern München i dag at
> tabe til Hamburger SV, så måske FCK skal tage sig
> sammen for at vinde på torsdag ? :-)

Ja det var flot af HSV, men omvendt risikerer de vel at være mentalt smadrede nu ovenpå at have haft Bayern kampen i hovedet den sidste uges tid, en anden ting der kan spille ind er at de måske bliver overmodige og tror de kan alt nu. Synes ikke FCKs "chancer" er blevet mindre.

Super af Zidan, savner ham på Fortet!

BW # 163

Zidan -> tæt på et gennembrud ?

Indlæg af BW # 163 »

Det lader til at Zidan har spillet igennem i dag, og han står måske overfor sit gennembrud :

fra www.mainz05.de

Milorad Pekovic spielte Mohamed Zidan frei, der Ägypter umkurvte BVB-Keeper Roman Weidenfeller, schoss aber nur ans Außennetz (7.)

Zwei Minuten später startete Zidan wieder durch, Weidenfeller war zuerst am Ball, rutschte aber mit der Kugel über die Strafraumgrenze.

Dann schickte Benjamin Weigelt Zidan steil, der Mainzer umkurve seinen Gegenspieler, doch der Torschuss wurde gerade noch geblockt (17.)

Nach dem Seitenwechsel schienen zunächst die 05er die Partie zu kontrollieren. Mohamed Zidan legte erneut ein phänomenales Solo hin, traf freistehend vor Weidenfeller aber wieder nur das Außennetz (50.).

Schiedsrichter Michael Weiner pfiff Strafstoß – eine sehr harte Entscheidung. Mohamed Zidan demonstrierte Selbstbewusstsein und verwandelte zum 1:0 (64.).

„Wir hatten in der ersten Halbzeit gute Szenen, zur Pause kann es auch 3:3 stehen. Wir hatten aber große Probleme mit der Beweglichkeit von Zidan, sagte BVB-Coach Bert van Marwijk

.....

Det tyder på Zidan gjorde Dortmunds spillere lettere rundtossede.

Savner squ stadig magien fra ham på SAS arena.

Men en sejr i morgen, og vi er godt på vej igen...

BW # 163

Peter Ross

Re: Zidan -> tæt på et gennembrud ?

Indlæg af Peter Ross »

Til de interesserede så viser ZDF "das aktuelle sportsstudio" lige nu...

Mainz's kamp kommer om et par minutter eller 20 :-)

Peter Ross

Peter Ross

Re: Zidan -> tæt på et gennembrud ?

Indlæg af Peter Ross »

BW # 163 skrev:

> Milorad Pekovic spielte Mohamed Zidan frei, der
> Ägypter umkurvte BVB-Keeper Roman Weidenfeller,
> schoss aber nur ans Außennetz (7.)

Zidan laver det perfekte hurtige fodskifte vi kender fra ham. Han runder Weidenfeller mod højre, men han mister lidt af balancen, da han runder ham, så afslutningen bliver svag og går i sidenettet.

> Dann schickte Benjamin Weigelt Zidan steil, der
> Mainzer umkurve seinen Gegenspieler, doch der
> Torschuss wurde gerade noch geblockt (17.)

Teknisk flot nedtagning, hvor han trækker den tilbage, højre om en forsvarsspiller og afslutter i noget nær 1 bevægelse. Dog redder Weidenfeller til hjørne med en fodparade.

> Schiedsrichter Michael Weiner pfiff Strafstoß –
> eine sehr harte Entscheidung. Mohamed Zidan
> demonstrierte Selbstbewusstsein und verwandelte
> zum 1:0 (64.).

Sparket fladt ind i højre side af målet, mens Weidenfeller smed sig til venstre.

Peter Ross

BW - 665

Zidan's mål på video?

Indlæg af BW - 665 »

Jeg kan huske at der var en som kendte et link til en tysk side hvor alle mål fra Werder Brehmen blev lagt ud på til fri download.

Nogen der tilfældigvis ved om der findes tilsvarende side nu da han spiller i Mainz?

Ville de gerne se om han stadig kan de velkendte tricks ;)

MikeBruski

Re: Zidan's mål på video?

Indlæg af MikeBruski »

du kan altid checke http://egyptianplayers.com/multimedia.htm for alle hans mål/tricks...

Jeg skriver ikke derinde længere, men da han nu spiller i Tyskland, så er det ikke et problem at fange video af ham på ARD.Derfor kan du være sikker på at hvergang han scorer/assister/brænder en mega chance, vil videoen af det være at finde...

problemet indtil videre har været at al video af Zidan var enten på bænken eller i pausen, mutters alene, hvor han varmede op med diverse Henry/Ronaldinho legetricks...

og det kan man forresten se her http://www.werderstream.de/bundesliga/ziddr.ram

nu hvor han får regulært spilletid, og har fået hul på bylden med dagens mål, er jeg sikker på at vi kommer til at se hans gamle magi igen...

måske er det hans nye nr, nummer 14, der giver ekstra held? ;)

Altoriso

Forrygende Zidan klip

Indlæg af Altoriso »

Ved ikke om I har set dette sammenklip, men nu har I da muligheden igen :-)

http://www.atgig.com/soccertowns/zidanclip.html

Efter ca 5 min. er der klip fra hvor han driver gæk med 4-5 FCK-spillere :-)

Jeg savner sgu den gut...

Ravnen

Re: Forrygende Zidan klip

Indlæg af Ravnen »

Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Ved ikke om I har set dette sammenklip, men nu har
> I da muligheden igen :-)
>
> http://www.atgig.com/soccertowns/zidanclip.html
>
> Efter ca 5 min. er der klip fra hvor han driver
> gæk med 4-5 FCK-spillere :-)
>
> Jeg savner sgu den gut...

Ja jeg kan dårligt holde til at se det, savner ham helt vildt, der var altid garanti for fantastisk underholdning :-)

Vinding

Zidan på ugens hold.

Indlæg af Vinding »

Han er også røget på ugens hold

http://www.bold.dk/nyt/arkiv/visValgte.asp?valgte=49629

Vinding

Besvar