-------------------------------------------------------
> Jeg ville såmænd ikke svine dig til,men da jeg ved
> at du har været på nakken af Daugaard lige fra dag
> ét, så har jeg bare svært ved at tage dit indlæg
> seriøst...
Du nedgører uden nogen som helst argumenter, mine kommentarer og argumenter. Dertil er du rimelig personlig i din kommentar. Det er ud fra min forståelse af tilsvining, en seriøs tilsvining. Hvilket iøvrigt er i modstrid med reglerne for ulvegraven.
Og jeg har ikke altid været på nakken af Daugård. Der har været perioder hvor jeg har set ham spille på et okay niveau. Men for det første er han som spillertype ikke det vi har brug for i forsvaret. Dertil mangler han simpelthen de defensive kvaliteter. Havde vi nu spillet lidt mere defensivt på midtbanen havde han nok i langt højere grad været anvendelige, lige netop fordi han er en typsik wingback. Han blev jo også hentet til klubben som erstatning for vores tidligere deciderede wingback Kenneth From. Iøvrigt endnu en spiller med klare defensive mangler. For det andet burde han som en rutineret spiller være en af dem der går forrest, men det er i hvert fald ikke et aspekt i hans spil jeg har observeret, eller som jeg har set nogen som helst journalist eller iøvrigt debatør herinde har observeret.
> Ligeledes har du også nærmest forgudet Lindkvist,
> og derfor mener jeg måske at din "objektivtet" er
> noget farvet..
Jeg har på intet tidspunkt forgudet Lindkvist, men jeg vil på den anden side heller ikke undskylde for at jeg ser nogle ret åbenlyse kvaliteter i hans spil. Kvaliteter der tæller et stærkt defensivt arbejde. Et fighterhjerte, der gør at han immervæk altid er blandt dem der gejler de andre op. Han er meget verbal på banen, hvilket ofte er en mangelvare på vores hold.
> Jeg ved godt at du gerne vil være FCM-træner
Nej jeg vil ikke være FCM træner, jeg er akademiker og ikke fodboldtræner, men derfor kan jeg godt have en holdning og være i stand til at analysere en situation i forbindelse med fodbold. Men igen foretrækker du altså at komme med personlige kommentarer istedet for at forholde dig kritisk argumentatorisk til diskussionen.
> men det er jo altså pt Erik Rasmussen, og da han
> har valgt at spille på den måde, så kan jeg ikke
> se hvad der er at gøre ved det...
Der er meget at gøre ved det. Han kan få en ordre overfra om at ændre spillestil, eller ændre personsammensætningen på holdet. Og lystrer han ikke jamen så er der en vej og de er ud af klubben.
Nu er der så sikkert nogle der sidder og siger jamen vi hentede da en sejr hjem Silkeborg og enda en nulløsning i forsvaret. Men realiteten i den kamp var jo ganske klart at havde SIF haft minimale evner foran et mål, ja så havde vi på nuværende tidspunkt haft 5 nederlag i række. Rasmussen er og bliver en stor del af problemet på vores hold, og han bliver nødt til at enten gå eller hive sig op ved hårrøderne.