Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Så blev den officiel med Thychosen

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/ma ... dsjaelland

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcn ... dtjylland/

Det her var en rigtig god mulighed for Mads, vi fik en god pris

Det må siges at være fint for begge parter! ;)
Senest rettet af bobthebuilder_dk 8. aug 2019, 10:37, rettet i alt 1 gang.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

MDT til Fcn - nok ikke den store overraskelse, så må vi se om han kan tilkæmpe sig spilletid derovre, eller om det bliver som bænkevarmer.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

TrueWolfMidt skrev:
8. aug 2019, 10:35
MDT til Fcn - nok ikke den store overraskelse, så må vi se om han kan tilkæmpe sig spilletid derovre, eller om det bliver som bænkevarmer.
Mon ikke der er gode muligheder for, at han kan slå Mads Aaquist af. Jeg tænker, at han vader direkte ind i startopstillingen i deres forsøg på at lappe hullet efter Karlo Bartolec.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Acebone skrev:
8. aug 2019, 10:56
TrueWolfMidt skrev:
8. aug 2019, 10:35
Mon ikke der er gode muligheder for, at han kan slå Mads Aaquist af. Jeg tænker, at han vader direkte ind i startopstillingen i deres forsøg på at lappe hullet efter Karlo Bartolec.
Selvfølgelig får han spilletid, han er for god til bænken.

Ervino

Indlæg af Ervino »

Meldes der nogen pris? FCM mener vi har fået en god pris, men hvor meget?

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

CasperA skrev:
7. aug 2019, 20:51
Det er helt sikkert MDT til FC Nordsjælland.

FC Nordsjælland har netop lavet en Facebook status, hvor de teaser for en transfer. Som ledetråd har de skrevet "Venstre dør / Højre dør", hvilket matcher meget godt med "Døhr".

https://www.facebook.com/fcnordsjaellan ... =3&theater

Det har vel også ligget lidt i kortene i noget tid, at han ville skifte til FCN, eftersom de mangler en højre back.
Ja, den var lige til højrebenet.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Ervino skrev:
8. aug 2019, 11:15
Ingen herinde der har fået nys om en pris eller et prisleje på Døhr-salget?
/ ABT

Billede

CasperA

Indlæg af CasperA »

ABT skrev:
9. aug 2019, 20:11
Ervino skrev:
Der er intet om det på Twitter heller, men jeg tænker, at vi nok har fået omkring 3-5 mio. kr. for ham.

Benzo

Indlæg af Benzo »

CasperA skrev:
9. aug 2019, 20:35
ABT skrev:
9. aug 2019, 20:11
Ervino skrev:
Der er intet om det på Twitter heller, men jeg tænker, at vi nok har fået omkring 3-5 mio. kr. for ham.
Tror det er tættere på 3 end 5, og så har de forhåbentlig sikret sig en solid videresalgsklausul.

henker

Indlæg af henker »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... ud/7744036

Ærgerligt at vi ikke får noget i lommen for denne gang..

Mon han er lige så kræsne ligesom Eriksen havde dengang, hvad det angår finde rette klubben..

JBT

Indlæg af JBT »

OB nævnte i optakten til deres kamp igår at selvom man havde forlænget med Tverskov, var de åbne for et salg, hvis det rette tilbud kom. Jeg synes man skal se at få ham købt nu, og få styr på det forsvar, så er jeg sgu efterhånden ligeglad med hvem man kyler ud af de nuværende. Selvom man er i en forandringsfase pt. med hensyn til flere spillere, tror jeg allerede man i stor stil skal re-vurdere hele holdet til januar og næste sommer, afhængig af hvordan man vil spille fodbold og om hvis man virkelig er seriøs omkring det at vil spille europæisk. Det har sæsonen indtil videre bevist, og gjorde det også delvist sidste sæson.

Vijen

Indlæg af Vijen »

JBT skrev:
10. aug 2019, 13:24
OB nævnte i optakten til deres kamp igår at selvom man havde forlænget med Tverskov, var de åbne for et salg, hvis det rette tilbud kom. Jeg synes man skal se at få ham købt nu, og få styr på det forsvar, så er jeg sgu efterhånden ligeglad med hvem man kyler ud af de nuværende. Selvom man er i en forandringsfase pt. med hensyn til flere spillere, tror jeg allerede man i stor stil skal re-vurdere hele holdet til januar og næste sommer, afhængig af hvordan man vil spille fodbold og om hvis man virkelig er seriøs omkring det at vil spille europæisk. Det har sæsonen indtil videre bevist, og gjorde det også delvist sidste sæson.
Ingen grund til at købe på et niveau vi allerede har. Vi skal have spillere som har erfaring fra store ligaer og Europa.

Slut med leverpostej, ulve vil kun have store røde bøffer :fcmwolf:

JBT

Indlæg af JBT »

True shit. Ham her ligger bare lige til højre skøjten for at stoppe en potentiel blødning resten af sæsonen og samtidig svække en konkurrent

MFKM

Indlæg af MFKM »

I er med på vi pt. Har et midterforsvar der lukkede 1 mål ind de første 4 kampe i ligaen?

I er med på vi bl.a. Har 2 danskere i deres bedste alder, der har erfaring fra det bedste hold i Skotland, Champions League, toppen af dem belgiske liga og Europa league?

Ja, vi lukkede 4 mål ind i torsdags, og vi er alle bitre over det, og der var flere ringe defensive præstationer, men at ville til at skifte ud i vores midterforsvar er i mine øjne fuldstændig hovedløst.

974

Indlæg af 974 »

MFKM skrev:
10. aug 2019, 14:18
I er med på vi pt. Har et midterforsvar der lukkede 1 mål ind de første 4 kampe i ligaen?

I er med på vi bl.a. Har 2 danskere i deres bedste alder, der har erfaring fra det bedste hold i Skotland, Champions League, toppen af dem belgiske liga og Europa league?

Ja, vi lukkede 4 mål ind i torsdags, og vi er alle bitre over det, og der var flere ringe defensive præstationer, men at ville til at skifte ud i vores midterforsvar er i mine øjne fuldstændig hovedløst.

Ja sådan er det nu altid når skuffelsen er stor :P

Så skal der lukkes galde ud og det skal gå ud over nogen - fejl sker desværre fra tid til anden, også blandt de allerbedste

Låst