EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Le Compte
Indlæg: 238
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Le Compte »

Danand123 skrev:
7. aug 2019, 18:00
Kan se der er udsolgt på cc i morgen. Går de bare ud fra at alle sæsonkortholdere kommmer eller?

For jeg har ikke reserveret billet men regner med at kunne komme ind på sæsonkortet som vanligt.
Man skal vel ikke reservere en billet når man har sæsonkort?

I en mail fra fcm skriver de:
“Som sæsonkortholder har du naturligvis adgang til kampen, og du skal bare medbringe dit sæsonkort og scanne det ved indgangen til MCH Arena, så har du adgang til kampen.”
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Steffen am »

Salget til C.C. er i øvrigt også lukket igen, så det var nok ikke så mange der kom op.

24 pladser tilbage, fordelt på Sportsmaster og Faxe

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af SimonH »


Fenris
Indlæg: 84
Tilmeldt: 11. jul 2014, 12:45

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Fenris »

Fandt lige dette sjove læs på Twitter: https://www.scotsman.com/sport/football ... -1-4979019


Matjavsen
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Matjavsen »

Rangers er meget tæt på Mangala fra CIty,
Glad for at han ikke kan komme i truppen mod os

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kan vi ikke love hinanden, at vi er tidligt på vores pladser og får tidlig stemning med sang og navneopråb, alle sange skal i brug også gerne "Black flag" hvis det stod til mig at bestemme. Husk Fcm -halstørklæder mm. Når Southampton og Man. United kunne rystes, så kan Rangers vel også blive det. Idag, får vi forhåbentlig et Fcm hold at se, der hjælper hinanden i alle spillets facetter, Når vi er fremadrettet, skal der folk med til at forsøge at få bolden sparket i mål og går det den anden vej, skal der også være nok hjælp at hente her. Vi skal have sejren idag. Giv den nu fuld gas på alle tribunerne. Sejr.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3226
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Acebone »

Og jeg tænker ikke, det er særlig nødvendigt at sige herinde, men BLIV nu til minimum slutfløjt.

Hvis det er parkering og trafikal flaskehals, man frygter, så udnyt det store parkeringsareal vest for Vardevej. Det er en rask gåtur på, hvad, fem minutter, og som belønning er man langt hurtigere videre end dem, der klumper sig sammen bag Faxe:

Billede

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Steffen am »

Matjavsen skrev:
8. aug 2019, 10:51
Rangers er meget tæt på Mangala fra CIty,
Glad for at han ikke kan komme i truppen mod os
En mere?
https://twitter.com/RangersCulture/stat ... 24322?s=19

SimonH
Indlæg: 1193
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af SimonH »

Steffen am skrev:
8. aug 2019, 12:44
Matjavsen skrev:
8. aug 2019, 10:51
Rangers er meget tæt på Mangala fra CIty,
Glad for at han ikke kan komme i truppen mod os
En mere?
https://twitter.com/RangersCulture/stat ... 24322?s=19
Hvor har du set det med Mangala @Matjavsen?
Jeg kan nemlig ikke finde noget.

Ham de lige har signet virker i øvrigt ikke som en, der er købt ind til start 11'eren, så det er vel fint nok.

Matjavsen
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Matjavsen »

SimonH skrev:
8. aug 2019, 12:51
Steffen am skrev:
8. aug 2019, 12:44
Matjavsen skrev:
8. aug 2019, 10:51
Rangers er meget tæt på Mangala fra CIty,
Glad for at han ikke kan komme i truppen mod os
En mere?
https://twitter.com/RangersCulture/stat ... 24322?s=19
Hvor har du set det med Mangala @Matjavsen?
Jeg kan nemlig ikke finde noget.

Ham de lige har signet virker i øvrigt ikke som en, der er købt ind til start 11'eren, så det er vel fint nok.
Sorry, læste forkert.

Det var på Sky sports transfer center "Eliaquim Mangala could be another name to leave Manchester City today, with Brandon Barker also heading to Rangers. "

Troede der stod at begge var på vej til Rangers :)

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Steffen am »

SimonH skrev:
8. aug 2019, 12:51
Steffen am skrev:
8. aug 2019, 12:44
Matjavsen skrev:
8. aug 2019, 10:51
Rangers er meget tæt på Mangala fra CIty,
Glad for at han ikke kan komme i truppen mod os
En mere?
https://twitter.com/RangersCulture/stat ... 24322?s=19
Hvor har du set det med Mangala @Matjavsen?
Jeg kan nemlig ikke finde noget.

Ham de lige har signet virker i øvrigt ikke som en, der er købt ind til start 11'eren, så det er vel fint nok.
Lyder i hvert fald ikke til at det er en publikum favorit :lol: :lol:

Men blev lige nysgerrig om han kunne blive spilberettiget, men den er ikke kommet op på deres eg en hjemmeside endnu, så nok ikke.

Matjavsen
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Matjavsen »

Steffen am skrev:
8. aug 2019, 13:22
SimonH skrev:
8. aug 2019, 12:51
Hvor har du set det med Mangala @Matjavsen?
Jeg kan nemlig ikke finde noget.

Ham de lige har signet virker i øvrigt ikke som en, der er købt ind til start 11'eren, så det er vel fint nok.
Lyder i hvert fald ikke til at det er en publikum favorit :lol: :lol:

Men blev lige nysgerrig om han kunne blive spilberettiget, men den er ikke kommet op på deres eg en hjemmeside endnu, så nok ikke.

Skal de ikke også registrere ham 24 timer før kampen?

Sådan er det ihvertfald med Premier League

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Steffen am »

Noget helt andet.

I aften på C.C. der er monteret sæde3, hvilket godt kan være akavet når en tribune er vant til at stå op, pludselig skal sidde ned. Tidligere har der været gang i noget seriøs squat træning. Og interne skænderier/diskussioner, fordi der er uenighed om hvorvidt man kan/skal stå op eller sidde ned.

Hvad er aftalen, skal man bruge sæderne, bare dordi de er der? Uefa's regler er der skal være sæder af sikkerhedsgrunde, og for at kunne styre tilskuerne, men skal de bruges?

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 864
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Saemala »

Steffen am skrev:
8. aug 2019, 13:37
Noget helt andet.

I aften på C.C. der er monteret sæde3, hvilket godt kan være akavet når en tribune er vant til at stå op, pludselig skal sidde ned. Tidligere har der været gang i noget seriøs squat træning. Og interne skænderier/diskussioner, fordi der er uenighed om hvorvidt man kan/skal stå op eller sidde ned.

Hvad er aftalen, skal man bruge sæderne, bare dordi de er der? Uefa's regler er der skal være sæder af sikkerhedsgrunde, og for at kunne styre tilskuerne, men skal de bruges?
Nej.
Høvdingen af Herning

Besvar