Man skal vel ikke reservere en billet når man har sæsonkort?
I en mail fra fcm skriver de:
“Som sæsonkortholder har du naturligvis adgang til kampen, og du skal bare medbringe dit sæsonkort og scanne det ved indgangen til MCH Arena, så har du adgang til kampen.”
