M.Hansen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Neller

M.Hansen

Indlæg af Neller »

Jeg kan ikke være den eneste der mener at MH bilver mere og mere ringe, han laver den ene fejlaflavering efter den anden,det er mig en gåde hvorfor ER ikke skifter ham ud.
Hmm kan være at MH har givet ER et godt tilbud på et hus.
Senest rettet af Neller 27. sep 2005, 14:10, rettet i alt 1 gang.

jj

Re: M.Hansen

Indlæg af jj »

Mener nu at Michael Hansen spiller en udemærket kamp, og står bag en del af de farlige chancer, som vi kommer frem til. Jeg synes nu, at der var flere spillere idag, som havde en høj fejlrate i deres afleveringer..

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hej Neller, jeg er ikke enig med dig angående Michael Hansen. Han er så utrolig vigtig for os, han er altid spilbar, jovist laver han et par fejlafleveringer, men tag nu KBN han laver 2 glidende tacklinger som han ikke når bolden i, og det kunne have kostet mål!! Michael Hansen er en stor og meeeeeget vigtig spiller...

YahooSeeker [Bot]

et af de svage led idag mener jeg var M Hansen han manglende overblik og havde en del dårlige afleveringer, måske tiden er ved at løbe fra ham, jeg mener at Bak er den rigtige kaptajn for FCM

Jacobbay

Indlæg af Jacobbay »

Jeg synes du tager fejl.. Måske spillede MH ikke den bedste kamp i går - men han har her i efteråret spillet på et stabilt niveau og ofte været en af holdets bedste.. Du skal også huske på at meget af FCMs opspil går i gennem ham og han vil derfor have mange afleveringer i løbet af en kamp og derfor også flere fejlafleveringer... Alle hold vi spiller imod i DK er godt klar over hvor vigtig han er og vil selvfølgelig forsøge at dæmme op for ham.. En anden ting du glemmer er også at der som regel er to mand om en aflevering: Ham der aflever og ham der skal modtage den.. Hvis der ligesom ikke er nogen til at modtage en aflevering kan man vel ret hurtigt miste overblikket - da man i superligaen altså ikke for lov til at stå på midten af banen og tænke særlig længe over hvor afleveringen skal slåes.. og det synes jeg har været et problem i de kampe hvor spillet har været dårligt.

Jeg synes det var det samme da Thomasberg spillede - Han blev også tit kritiseret for at have mange fejl afleveringer - uden at man tænkte på at han nok havde 60% af holdets lange afleveringer og derfor naturligvis også ville have flere fejl-afleveringer.

YahooSeeker [Bot]

jeg mener stadig at bla. Simon P, Traore, Thygesen og måske Svenne P. er mere kompatible på den midtbane, de kan alle tage M. Hansens plads

Claus J

Indlæg af Claus J »

I mine øjne er der ingen der kan lave det stykke arbejde M. Hansen gør bedre end ham. Jo vist er der et par fejlafleveringer ind imellem, men hvem er det lige der skal ligge de afleveringer på 40-50 meter inden for få cm af medspillernes fødder, dem der mange gange starter en målchance??

Jeg mener også at FCK kampen viste at i 1. halvleg hvor han ikke var med, gik alt i lort, men efter pausen hvor MH kom ind kom der trods alt en smule mere ro over spillet.

HauG

Indlæg af HauG »

Jeg syntes ikke tiden er løbet helt fra MH og han er en gedin spiller. Men syntes ikke han er mere vigtig end theo eller thyge. De tre er i mine øjne lige når det kommer til starterne på midtmidt.

Hvis du vil diskutere anfører, syntes jeg Frank K ville være den rette mand. Dvs at han er en sikker mand i første 11'erne han har været i klubben mange år, og det virker til at folk i klubben sætter stor lid til ham, og så er en en teamplayer, samt rolig som person (har overblikket)

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Frank er jo netop ikke en sikker mand imellem de 11. Han er skadet halvdelen af tiden og som han spiller nu, er det eneste der holder ham på holdet vist at vi ikke har andre bare nogenlunde angribere

YahooSeeker [Bot]

HauG skrev:
-------

------------------------------------------------
> Jeg syntes ikke tiden er løbet helt fra MH og han
> er en gedin spiller. Men syntes ikke han er mere
> vigtig end theo eller thyge. De tre er i mine øjne
> lige når det kommer til starterne på midtmidt.
>
> Hvis du vil diskutere anfører, syntes jeg Frank K
> ville være den rette mand. Dvs at han er en sikker
> mand i første 11'erne han har været i klubben
> mange år, og det virker til at folk i klubben
> sætter stor lid til ham, og så er en en
> teamplayer, samt rolig som person (har
> overblikket)

for mig at se er Frank ikke manden som anfører, han har vist nok at se til helt i front det ville være mest nærliggende med en defensiv spiller med overblik fra baglandet, iøvrigt har vi nok aldrig set Kristian Bak bedre end når han har haft anfører bindet på.

iøvrigt kører M.Hansen i sit efterår i FCM

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Frank er helt sikkert ikke det mest optimale valg, men en anfører skal jo også besidde andre evner end dem der skal være på banen, og der er jeg sikker på at Michael Hansen absolut er en af de bedste i Danmark...

Det var jo også noget beskæmmende at se den lidt pinlige opførsel, som Bak diskede op med i Parken.. Men det er glemt nu, og det er bare at se fremad i mine øjne, og Bak er jo helt klart en af de største profiler på holdet !

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes ikke vi skal betvivle valget af Michael Hansen som anfører, han er vel suverænt vores mest erfarne spiller, han virker som en der er god til at tale med alle i truppen og som nyder general respekt. Desuden er han rolig og velovervejet, hvilket en anfører bør være.

Michael Hansen får lidt samme kritik som Thomasberg fik i sin tid, ganske som Thomasberg er Hansen omdrejningspunktet og vel suverænt den spiller som har flest pasninger gennem en kamp, selvfølgelig vil der være fejl og man ser det tydeligere når en spiller er så central og har så mange pasninger.
Mod FCK så vi hvordan vi manglede den ro på midtbanen som Hansen giver, han er en utrolig vigtig spiller for os, og fortjener også lidt respekt for dette :-)

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Michael Hansen er en af vores bedste. Jeg tror grunden til, at han laver så mange fejlafleveringer er, at holdet er inde i en lille krise. Men nu hvor det, forhåbentlig, vender for os tror jeg også, at vi igen vil se, at Michael er en af Danmarks bedste offensive midtbanespillere. Han er en af dem, der skal være fast mand på holdet.

YahooSeeker [Bot]

Lars EC skrev:
-------------------------------------------------------
> Michael Hansen er en af vores bedste. Jeg tror
> grunden til, at han laver så mange
> fejlafleveringer er, at holdet er inde i en lille
> krise. Men nu hvor det, forhåbentlig, vender for
> os tror jeg også, at vi igen vil se, at Michael er
> en af Danmarks bedste offensive midtbanespillere.
> Han er en af dem, der skal være fast mand på
> holdet.

hahaha en fed joke Mic Hansen en af FCM´s bedste så forstår jeg sq bedre at vi ikke klarer os særlig godt.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Skovsen skrev:
-------------------------------------------------------

> hahaha en fed joke Mic Hansen en af FCM´s bedste
> så forstår jeg sq bedre at vi ikke klarer os
> særlig godt.
>

For pokker, Skovsen...

Hvilken planet kommer du fra ?

Det er da rimeligt ubestridt at Michael Hansen er en af de bærende kræfter på holdet !

Og ikke for at benytte mig så meget af BT´s lister, så ligger han altså også på en 5. plads på deres liste....

Jeg tror også at du er en af dem der bare vil se sig ond på en spiller, og så vender du det blinde øje til når du ser en kamp...

Besvar