Det er bare min vision for fcm.. Hvilket er god ide at scout efter talenter og udvikling dem i de sidste og sælger dem videre efter de fylder 25.
Da fcm er også kendt for en springersklub videre ud til europæiske klubber..
Hvilke gebyrer snakker du om?
Hvis det er udviklings pengene du snakker om, så skal de betales selvom han er 45
Den du taler om stopper når man fylder 25. - Men hvis man sælger spillere videre skal man betaler klubber hvis man har ham under den periode mellem 16-25 år gl.
Du er forkert på den.
5% bliver fordelt til de klubber spilleren har været i mellem 16-25 år, og det er selvom de er 40
Hvis det er udviklings pengene du snakker om, så skal de betales selvom han er 45
Den du taler om stopper når man fylder 25. - Men hvis man sælger spillere videre skal man betaler klubber hvis man har ham under den periode mellem 16-25 år gl.
Du er forkert på den.
5% bliver fordelt til de klubber spilleren har været i mellem 16-25 år, og det er selvom de er 40
I gårsdagens udgave af BTs "Transfervinduet" nævnte de, at Genk vil komme med et sidste "take it or leave it" bud for Paul på 6 mio. euro svarende til ca. 45 mio. kr.
I gårsdagens udgave af BTs "Transfervinduet" nævnte de, at Genk vil komme med et sidste "take it or leave it" bud for Paul på 6 mio. euro svarende til ca. 45 mio. kr.
Jeg hørte det også godt og jeg tror snart ikke FCM tør at blive ved med, at sige nej længere. Medmindre de selvfølgelig kender til interesse fra andre klubber der ikke har været nævnt i medierne.
I øvrigt synes jeg det er en virkelig ringe podcasts, det er kun fordi emnet er for spændende at jeg har tvunget mig selv til at lytte de seneste par gange. Et par meget farvede københavnerne drenge der sidder og lader som om "de ikke holder med nogen hold"....
Hvis der er en nogenlunde fornuftig videresalgsklausul også, så kunne det godt være, man skulle tage den og sige "fint nok". Så har vi erstattet Paul med Kaba og Brumado plus lidt håndører oveni.
Hvis der er en nogenlunde fornuftig videresalgsklausul også, så kunne det godt være, man skulle tage den og sige "fint nok". Så har vi erstattet Paul med Kaba og Brumado plus lidt håndører oveni.
Nu 9 mill euro, men Genk har altså også råd, de har solgt for en hel del
Nu 9 mill euro, men Genk har altså også råd, de har solgt for en hel del
SÆLG - SÆLG. Super flot pris, og Paul er videre og kan derefter koncentrere sig om sin nye fremtid i genk. Håber det bedste for ham og, at han vil videreudvikle sig til en endnu bedre angriber end har har været i Fcm. Good luck Paul. Will miss you though.