EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af Matjavsen »

Det er sjovt nok at læse deres "ulvegraven", de fleste er rimelig sikre på de går videre, og tager en 0-1 eller 1-1 med hjem :).

Lad os håbe a Kaba smadre dem på torsdag!

Desuden tror en af dem at Moreles kan lege med Nicolaisen.

Lad os da håbe han bliver solgt

CasperA

Indlæg af CasperA »

Le Compte skrev:
6. aug 2019, 07:29
Håber nogle kan hjælpe mig.
Hvis man gerne vil se bussen med Rangers spillere ankomme. Hvor lang tid før plejer modstandere så at ankomme?
AaBs spillerbus ankom ca. 1,5 time før kampstart i søndags, hvilket vist er meget normalt. Så hvis du står ved hovedindgangen og venter to timer før kampstart, burde du være på den sikre side.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Matjavsen skrev:
6. aug 2019, 09:50
Det er sjovt nok at læse deres "ulvegraven", de fleste er rimelig sikre på de går videre, og tager en 0-1 eller 1-1 med hjem :).

Har du et link?

Har fundet ud af de har både en officiel podcast og en fan podcast hvis nogen er interesseret.

Fanpodcast - Aye ready podcast
Den officielle - The official rangers podcast

Det jeg har hørt på den officielle indtil videre, handler mest om at de har et stort navn som træner, ikke helt sikker på om det er journalisterne der spørger meget ind, eller om han bare godt kan lide at snakke om Liverpool, men lidt besynderligt.

johanhentze

Indlæg af johanhentze »

CasperA skrev:
6. aug 2019, 00:51
SimonH skrev:
6. aug 2019, 00:47
CasperA skrev:
6. aug 2019, 00:28

Brentford har netop solgt deres topscorer Neal Maupay til Brighton for 200 mio. kr., så Hr. Ankersen kunne da godt lige bruge pengene på Morelos, inden vi møder dem, så de bliver svækket :D
Ham Morelos fløj vidst også til London for at møde sin Agent efter deres kamp mod Kilmarnock i Søndags.
Han vil i følge rygterne meget gerne videre.
Derudover er han havnet på forsiden af en tabloidavis, efter at han har været hans kone utro.

Så det virker til at han er beskæftiget med andre ting, og man kan jo håbe at han lider af det samme som Paul, så han ikke kan performe.
Han scorede 4 mål på to kampe mod st. Josephs. (et skrækkeligt hold)
Ellers scorede han hverken mod niedercorn x2, kilmarnock eller i nogle af venskabskampene.

I øvrigt så røg Rangers weekendmodstander, Kilmarnock, ud til Connahs Q fra Wales.
Niveauet udover Celtic og Rangers er mildest talt ikke imponerende.
Han vælter sig også i røde kort, så vidt jeg husker. Jeg mener, at jeg så, at han fik tre eller fire direkte røde kort i sidste sæson, så mon ikke han er nem at tirre på en fodboldbane.
Morelos har altid sagt at hans drøm er at spille i Premier League.. Han er ikke interiseret i Brentford. De har heller ikke råd til ham. De køber ikki dyrt og Morelos slipper ikke for under 200 millioner. Han er en fantastisk spiller... han fik godt nok 5 røde kort i sidste sesong, men statestik siger ikke alt.. jeg vil sige at kun det ene var fortjent. Media i Glasgow er meget aggresiv og han er udvalgt til at være en person af kontrovers og det er ikke fortjent.

Niveau uden for Rangers og Celtic er ikke højt fordi at de vælger desideret at spille "anti fodbold"... Vores kamp mod Kilmarnock var helt vildt frustrerende... de spiller med 11 mand i eget felt hele tiden og satser på standard situationer. Dette var noget vi havde store problemer med sidste sesong..fik kun 2 poeng mod dem. Det at vi vandt "ugly" er et positiv for os. Så...hvis i vil frustrere os, og vores fans, så er det opskriften! ;) Hvis i åbner op og "spiller fodbold" så har vi spillere der rigtig kan såre jer.

Jeg tror at det bliver jævt og at begge hold er forsigtige at starte med.

johanhentze

Indlæg af johanhentze »

Steffen am skrev:
6. aug 2019, 12:33
Matjavsen skrev:

Har du et link?

Har fundet ud af de har både en officiel podcast og en fan podcast hvis nogen er interesseret.

Det jeg har hørt på den officielle indtil videre, handler mest om at de har et stort navn som træner, ikke helt sikker på om det er journalisterne der spørger meget ind, eller om han bare godt kan lide at snakke om Liverpool, men lidt besynderligt.
Personligt synes jeg at "Heart & Hand" på Patreon er den bedste. Rangers er en enorm klub og har utallige podcast kanaler.

Jeg er ellers moderator på "RangersMedia" som har cirka 20,000 brugere, hvis i vil tjekke den ud.. I er velkomne til at registrere og sige hej :)

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

johanhentze skrev:
6. aug 2019, 12:44
Steffen am skrev:
Matjavsen skrev:

Har du et link?

Personligt synes jeg at "Heart & Hand" på Patreon er den bedste. Rangers er en enorm klub og har utallige podcast kanaler.

Jeg er ellers moderator på "RangersMedia" som har cirka 20,000 brugere, hvis i vil tjekke den ud.. I er velkomne til at registrere og sige hej :)
Også den jeg har læst

http://forum.rangersmedia.co.uk/topic/3 ... /#comments

johanhentze

Indlæg af johanhentze »

Matjavsen skrev:
6. aug 2019, 12:58
johanhentze skrev:
6. aug 2019, 12:44
Steffen am skrev:

Har du et link?

Også den jeg har læst

http://forum.rangersmedia.co.uk/topic/3 ... /#comments
Velkommen til at skrive.. Glasgow folk kan være meget spydige og lave lidt grin, men de er venlige :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Steffen får lidt røg derinde for at kalde dem en føniksklub. :D

De virker forholdsvist sikre på avancement, særligt i kraft af deres stærke hjemmebane. Håber vi kan overraske dem.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Jeg læser primært den her
https://www.followfollow.com/forum/forums/the-bear-pit/

Der virker til at være noget mere aktivitet her, men det er virkelig et kaos af et forum.

johanhentze

Indlæg af johanhentze »

SimonH skrev:
6. aug 2019, 13:53
Jeg læser primært den her
https://www.followfollow.com/forum/forums/the-bear-pit/

Der virker til at være noget mere aktivitet her, men det er virkelig et kaos af et forum.
Det er et helt vanvittigt format for et forum af den størrelse!!

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Har fulgt med i begge fora siden vi trak Rangers, og langt de fleste er utroligt selvsikre. Jeg tror på at vi kommer ud med et kæmpe tryk fra start og tager en hurtig føring. Så er spørgsmålet bare for mig, hvordan vi håndterer det. Trækker vi lidt i håndbremsen, eller kører vi videre efter en basse mere.

Selvom spillet ikke har været lige kønt her i starten, så har vi altså skaffet maksimumpoint efter 4 kampe. Det mindes jeg aldrig vi har haft før?

Jeg er optimist, og håber vi flækker dem torsdag, så man kan begynde at planlægge næste away til Athen eller Warszawa.
Høvdingen af Herning

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Saemala skrev:
6. aug 2019, 14:12
Har fulgt med i begge fora siden vi trak Rangers, og langt de fleste er utroligt selvsikre. Jeg tror på at vi kommer ud med et kæmpe tryk fra start og tager en hurtig føring. Så er spørgsmålet bare for mig, hvordan vi håndterer det. Trækker vi lidt i håndbremsen, eller kører vi videre efter en basse mere.

Selvom spillet ikke har været lige kønt her i starten, så har vi altså skaffet maksimumpoint efter 4 kampe. Det mindes jeg aldrig vi har haft før?

Jeg er optimist, og håber vi flækker dem torsdag, så man kan begynde at planlægge næste away til Athen eller Warszawa.
15/16 sæsonen startede vi med 4 sejre

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

admin 3 skrev:
6. aug 2019, 14:18
Saemala skrev:
6. aug 2019, 14:12

15/16 sæsonen startede vi med 4 sejre
Den sæson slog vi Southampton ud på vejen til gruppespillet, så det gentager vi da bare!😎
Det var i øvrigt Thorups 1. tur i Europa med os, så lad os håbe KA kan gøre kunststykket efter, i hans 1. tur i EL.
Høvdingen af Herning

SimonH

Indlæg af SimonH »

Nu har jeg også lige set alle highlights fra alle Rangers kampe inklusive enkelte træningskampe.

Deres angreb ser ud til at være med hele holdet, så vi kan ikke bare lukke ned for enkelte.
Især ham Aribo synes jeg ser spændende ud, han er i hvertfald ikke bange for at drible og skyde.
Dog vil jeg sige, at mange af deres mål har været på dødbolde, eller helt uden pres fra modstanderen i afslutningsøjeblikket.
Til gengæld virker det også som som, at de skyder en hel del udefra og også fra lidt overraskende positioner, så det er ikke noget med at angrebene nødvendigvis er gennemspillet, derfor skal Jesper H virkelig være klar på alt.

Deres forsvar synes jeg ser rystende og usikkert ud. Flere gange er de i tvivl om at cleare bolden, og det ser også ud til at de er lidt tunge og langsomt opfattende. Jeg villle ikke være overrasket hvis vi forsøgte med en masse dybde bolde, fordi deres forsvar især i venstre side virker til at kunne blive relativt let overspillet.

Deres dødbolde ser som sagt rigtigt gode ud, men det er jo ikke overraskende. Det blive spændende om vi kan forsvare defensive dødbolde i år.

Selvom at det kun er highlights, så synes jeg alligevel at det er relevante betragtninger, selvom at man selvfølgelig skal tage det med forbehold.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:
6. aug 2019, 13:28
Steffen får lidt røg derinde for at kalde dem en føniksklub. :D

De virker forholdsvist sikre på avancement, særligt i kraft af deres stærke hjemmebane. Håber vi kan overraske dem.
Haha lidt sjov.
Også på Bert Kassiesa's forum bliver ordet og Glasgow diskuteret

https://kassiesa.net/uefa/forum2/viewto ... 1&start=90

Besvar