EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
AltidFCM

Re: EL Runde 3: FC Midtjylland - Glasgow Rangers FC

Indlæg af AltidFCM »

Det bliver fedt at møde GLASGOW RANGERS.
Kæmpe klub. Jeg tror bestemt også på vores chance her, men det kræver alle mand stepper op torsdag og får et godt udgangspunkt og helst ikke nogle Rangers-mål på MCH. Tror på en 2-0'er. ;)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

EsbenVest skrev:
5. aug 2019, 17:03
Steffen am skrev:
5. aug 2019, 14:14
bifr05t skrev:
5. aug 2019, 13:37

Tjah, så blev jeg det klogere. Jeg er åbenbart blevet så gammel efterhåden, at jeg ikke kan hitte rede i navne længere.
Det er sku fair nok, og vanens magt er stor, samt det gamle Glasgow Rangers har jo også en ikke helt ubetydelig historie, hvor man kan sige at det rekonstruerede Rangers FC, ikke på helt samme måde har skabt sig opmærksomhed (endnu, og forhåbentlig venter lidt endnu), ud over selvfølgelig at deres træner har et stort navn.
Det er ikke helt korrekt, Steffen. Rangers Football Club har altid heddet Rangers Football Club (siden 1872-73)🙂

Det er kun virksomheden bag, der har skiftet navn, og den har heller aldrig heddet Glasgow Rangers.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ownersh ... angers_F.C.
Ah ja, det var det forvirrede mig. Beklager.
http://en.espn.co.uk/football/sport/story/162959.html

Copenhagenwolf

Indlæg af Copenhagenwolf »

Sammendrag (4 min 20 sek) af Rangers første ligakamp i sæsonen mod Kilmarknock her i weekenden. Rangers på udebane, på kunststofbane spiller i rødt og vandt 2-1:

https://www.youtube.com/watch?v=_fkFVmWA0DY

Bedømt på video-klippene synes jeg det peger på en fifty-fifty kamp mod FCM. Rangers er pænt spillende med ok teknik, men dog ikke vildt skræmmende. Ikke overraskende virker Rangers stærkeste angrebsvåben til at være hovedstød.

MFKM

Indlæg af MFKM »

Oddset på os til at gå videre har rykket sig en hel del - jeg kan egentligt ikke som sådan lure årsagen. Begge hold spillede som jeg kan forstå en ikke imponerende kamp i weekenden.

Vi startede ud som favoritter med odds 1.80 på os til at gå videre og 1.90 på Rangers til at gå videre hos Danske Spil.

Nu hedder den 2.20 på os til at gå videre og 1.60 på Rangers til at gå videre hos Danske Spil.

Vi er altså gået fra bookmakerne gave os 51 % til at de nu kun giver os 42 % chance for at gå videre.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

De regulerer odds efter hvor mange der spiller, og det betyder bare, at der er usandsynlig mange eller overvejende flest der har Oddset penge på Rangers til st gå videre.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Ja det er jo ikke særligt overraskkende.
Derfor er det mere væsentligt at se de startodds, som bookmakerne gav.

Derudover så skal man holde øje med selve kampoddset op til kampstart, da de fleste store bettere ligger deres odds på dette tidspunkt.
Det er dog set ud fra et odds-mæssigt perspektiv et fremragende bet at spille avancement til odds på nuværende tidspunkt, og derfor er jeg helt sikker på at den nok skal flytte sig lidt tilbage.

MFKM

Indlæg af MFKM »

Unibet med 2,60 på os, 1,43 på Rangers. Svarende til
35/65 vurdering.

Jeg er uenig i at det ikke er overraskende. Også uenig i at startodds skulle være mere retvisende end hvad end den nu engang står i inden kampen torsdag.

Jeg havde personligt inden oddsene kom ud, anset Rangers som smalle favoritter 55/45 el lign. Dog med et super begrænset kendskab til skotsk fodbold. Jeg blev derfor positivt overrasket da jeg så Danske Spil havde os som smalle favoritter. Jeg blev tilsvarende negativt overrasket, da jeg så udviklingen i Oddset.

Faktum er, at vi i bedste fald har en 60/40 chance over 2 kampe som det ser ud fra dem der er eksperter på området.

Jeg har dog personligt en god følelse, og tror faktisk vi klasker Rangers 2-0 imorgen. Derefter vil vi nok være 80/20 favoritter til avancement.

Vijen

Indlæg af Vijen »

MFKM skrev:
5. aug 2019, 23:08
Unibet med 2,60 på os, 1,43 på Rangers. Svarende til
35/65 vurdering.

Jeg er uenig i at det ikke er overraskende. Også uenig i at startodds skulle være mere retvisende end hvad end den nu engang står i inden kampen torsdag.

Jeg havde personligt inden oddsene kom ud, anset Rangers som smalle favoritter 55/45 el lign. Dog med et super begrænset kendskab til skotsk fodbold. Jeg blev derfor positivt overrasket da jeg så Danske Spil havde os som smalle favoritter. Jeg blev tilsvarende negativt overrasket, da jeg så udviklingen i Oddset.

Faktum er, at vi i bedste fald har en 60/40 chance over 2 kampe som det ser ud fra dem der er eksperter på området.

Jeg har dog personligt en god følelse, og tror faktisk vi klasker Rangers 2-0 imorgen. Derefter vil vi nok være 80/20 favoritter til avancement.
Du kommer til, at vente i et stykke tid hvis du tager på stadion i morgen :)

Men ja, de fleste odds sætter os til at have 40% for at gå videre.

SimonH

Indlæg af SimonH »

I øvrigt går der et rygte på Rangers forum, at Brentford har budt på Alfredo Morelos, som er Rangers førsteangriber.
Der er ingen kilder, og jeg tvivler bestemt på at rygtet er sandt. Jeg synes dog, at det er en smule sjovt.

CasperA

Indlæg af CasperA »

SimonH skrev:
5. aug 2019, 23:37
I øvrigt går der et rygte på Rangers forum, at Brentford har budt på Alfredo Morelos, som er Rangers førsteangriber.
Der er ingen kilder, og jeg tvivler bestemt på at rygtet er sandt. Jeg synes dog, at det er en smule sjovt.
Brentford har netop solgt deres topscorer Neal Maupay til Brighton for 200 mio. kr., så Hr. Ankersen kunne da godt lige bruge pengene på Morelos, inden vi møder dem, så de bliver svækket :D

SimonH

Indlæg af SimonH »

CasperA skrev:
6. aug 2019, 00:28
SimonH skrev:
Brentford har netop solgt deres topscorer Neal Maupay til Brighton for 200 mio. kr., så Hr. Ankersen kunne da godt lige bruge pengene på Morelos, inden vi møder dem, så de bliver svækket :D
Ham Morelos fløj vidst også til London for at møde sin Agent efter deres kamp mod Kilmarnock i Søndags.
Han vil i følge rygterne meget gerne videre.
Derudover er han havnet på forsiden af en tabloidavis, efter at han har været hans kone utro.

Så det virker til at han er beskæftiget med andre ting, og man kan jo håbe at han lider af det samme som Paul, så han ikke kan performe.
Han scorede 4 mål på to kampe mod st. Josephs. (et skrækkeligt hold)
Ellers scorede han hverken mod niedercorn x2, kilmarnock eller i nogle af venskabskampene.

I øvrigt så røg Rangers weekendmodstander, Kilmarnock, ud til Connahs Q fra Wales.
Niveauet udover Celtic og Rangers er mildest talt ikke imponerende.

CasperA

Indlæg af CasperA »

SimonH skrev:
6. aug 2019, 00:47
CasperA skrev:
6. aug 2019, 00:28
SimonH skrev:
Ham Morelos fløj vidst også til London for at møde sin Agent efter deres kamp mod Kilmarnock i Søndags.
Han vil i følge rygterne meget gerne videre.
Derudover er han havnet på forsiden af en tabloidavis, efter at han har været hans kone utro.

Så det virker til at han er beskæftiget med andre ting, og man kan jo håbe at han lider af det samme som Paul, så han ikke kan performe.
Han scorede 4 mål på to kampe mod st. Josephs. (et skrækkeligt hold)
Ellers scorede han hverken mod niedercorn x2, kilmarnock eller i nogle af venskabskampene.

I øvrigt så røg Rangers weekendmodstander, Kilmarnock, ud til Connahs Q fra Wales.
Niveauet udover Celtic og Rangers er mildest talt ikke imponerende.
Han vælter sig også i røde kort, så vidt jeg husker. Jeg mener, at jeg så, at han fik tre eller fire direkte røde kort i sidste sæson, så mon ikke han er nem at tirre på en fodboldbane.

CasperA

Indlæg af CasperA »

Edit: Det var fem røde kort :D

johanhentze

Indlæg af johanhentze »

Steffen am skrev:
5. aug 2019, 13:30
Ikke for at være ordkløver, men Glasgow Rangers er død og begravet.
Rangers FC er det man med et pænt ord kan kalde føniks klubben, eller den rekonstruerede klub.
Hej! Jeg er en Rangers fan fra Færøerne.. jeg kommer i fred! :)

Rangers har altid været Rangers eller The Rangers.. ikke "Glasgow Rangers". Rangers er ikke døde.. klubben er den samme men har skifted "holding company". Mange Klubber gør det hver gang de bliver solgt, for eksempel. Dette blev forresten konstanteret i retten. Samme klub.

Ellers er jeg spændt på kampen.. tror det bliver en jævn affære. Forhåbenligt bliver det et par gode kampe :)

Held og lykke

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Håber nogle kan hjælpe mig.
Hvis man gerne vil se bussen med Rangers spillere ankomme. Hvor lang tid før plejer modstandere så at ankomme?
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Besvar