SL R4: FC MIDTJYLLAND - AAB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
DenStolteJyde

Re: SL R4: FC MIDTJYLLAND - AAB

Indlæg af DenStolteJyde »

Vi har da også Bach Bak og priske, de skal bare lige registreres som en del af truppen.

(omtrent lige så sandsynligt som at se JP på en back)

6256

Indlæg af 6256 »

Er der nogle, der ved, hvorfor Dovbyk bliver sorteret fra gang på gang? Jeg synes ellers han har scoret en del mål på reserveholdet både i foråret, men også her i efteråret. I modsætning til de to oppe foran.

henker

Indlæg af henker »

Så jeg har ret mht okosun som skrifte ud med sparv.. 😂

Dovbyk..?? Neej han er lang væk - han er deromkring 4 i køen.. Jeg stemmer gerne for at sælge ham videre.. Jeg tror ikke på at fcm kan udvikle ham mere..

Christian

Indlæg af Christian »

Sparv for Okosun. Mon det så også er planen mod Rangers?

Er meget spændt på kampen i dag. Håber meget på at se lidt fremgang spillemæssigt i forhold til de første kampe.

Kom så FCM.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

6256 skrev:
4. aug 2019, 17:05
Er der nogle, der ved, hvorfor Dovbyk bliver sorteret fra gang på gang? Jeg synes ellers han har scoret en del mål på reserveholdet både i foråret, men også her i efteråret. I modsætning til de to oppe foran.
Et kvalificeret bud vil være, at han har travlt med at lære offside-reglerne... :lol:
/ ABT

Billede

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Fromt ønske: Mindst to angribermål i dag
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

henker

Indlæg af henker »

mousebreaker skrev:
4. aug 2019, 17:42
Fromt ønske: Mindst to angribermål i dag
Det vil jeg også ønsker at se under Rangers kamp.. 👍

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Brumado kan ikke score mål, men han er da effektiv til at forhindre dem :oops:
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Tjah, man må håbe at Brumado scorer i dag. Han skylder i hvert fald allerede et mål.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Endnu et elendigt frispark fra Evander. Man må sige at fraværet af Poulsen i den grad svækker vores dødbolde - jeg er så godt klar over at kaptajnens dødbolde i foråret heller ikke var af normal styrke og at Evander bringer så meget andet. Det er dog et problem og bestemt en af årsagerne til at vi ikke skaber flere chancer end vi gør

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Det er ikke for at skabe nogen dårlig stemning omkring Brumado. Han er ung og virkelig god til at holde i bolden, men han løber konstant i offside... han skal oppe sig

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

mousebreaker skrev:
4. aug 2019, 18:11
Endnu et elendigt frispark fra Evander. Man må sige at fraværet af Poulsen i den grad svækker vores dødbolde - jeg er så godt klar over at kaptajnens dødbolde i foråret heller ikke var af normal styrke og at Evander bringer så meget andet. Det er dog et problem og bestemt en af årsagerne til at vi ikke skaber flere chancer end vi gør
Den analyse er jeg lodret uenig i. Hvem har vi på banen udover Brumado og Erik, der er farlige på hovedstød?
Som jeg skrev efter første kamp, så mangler der i den grad et angrebskoncept eller flere. Lige nu er det norsk fodbold, med høje bolde ind på angriberne, der så skal finde på et eller andet.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Endvidere komplimenterer spillerne heller ikke hinanden.

Edit: Altså deres individuelle færdigheder styrker ikke medspillerne.
Senest rettet af bifr05t 4. aug 2019, 18:25, rettet i alt 1 gang.

henker

Indlæg af henker »

Lidt bekymret over jens lyn skide lidt for ofte lang frem..

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

bifr05t skrev:
4. aug 2019, 18:22
mousebreaker skrev:
4. aug 2019, 18:11
Den analyse er jeg lodret uenig i. Hvem har vi på banen udover Brumado og Erik, der er farlige på hovedstød?
Som jeg skrev efter første kamp, så mangler der i den grad et angrebskoncept eller flere. Lige nu er det norsk fodbold, med høje bolde ind på angriberne, der så skal finde på et eller andet.
Jeg taler om sparkenes kvalitet - ikke om modtagerne, Aab havde et tilsvarende frispark ikke længe efter som var perfekt sparket og gav en monsterchance. Jeg er for såvidt enig i at vi ikke helt har den hovedstødsstyrke som vi har haft tidligere, men vi har bestemt ikke været vores hidtidige modstandere underlegne på det punkt. I særdeleshed ikke FCN.

Sparkene er generelt bare ikke på noget godt niveau og så kan det næsten være lige meget hvem du har i boksen.

Det er dog ikke sikkert det er Evanders skyld. Måske trænerne ønsker de der høje bløde vattede spark som giver forsvar og målmand masser af tid til at komme på plads. Men så bør man sgu have noget mere dominans i feltet som du taler om for at det skal virke - efter min mening

Besvar