Karakter til spillerne

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Karakter til spillerne

Indlæg af Mose »

Tidman : 10 Står en rigtig flot kamp med flere gode redninger. Har dog nogle dårlige udspark der trækker lidt ned.

Lindkvist: 6 Vælger mange dumme løsninger når han har bolden. Mange fejlafleveringer og den i det 89 minut trækker altså noget ned hos mig. Upresset giver han SIF en stor mulighed.

Bak : 9 Kom tit på den rigtige side af sin mand, og var ikke skyld i de chancer SIF fik. Gik også fint med frem et par gange. Mangler dog stadig lidt udstråling, men det kommer nok igen.

Jesper: 9 Er lidt mere uheldig i hans placeringer defensivt end Bak, men ellers også en fin dag for ham, nu hvor vi holder nullet. Flot frispark trækker op.

Daugård: 8/9 God offensivt men blev flere gange snydt deffensivt.

Thygesen: 10 Dagens bedste. Vi kan ikke undvære en mand der løber så meget. Han er en hjørnesten på fremtidens FCM hold.

Hansen: 8 Løber fint og han er vigtig for fordelingen af vores spil. En del fejlafleveringer trækker ned.

Pimpong: 7 Mangler meget for at nå sit høje niveau. Skaber ikke nok idag.

Sørensen: 9 En af hans bedre kampe. Løber meget og holder fint på bolden når den bliver slået op på ham. Også et par gode ryk på kanten. God kamp.

Simon Poulsen: 8 En spiller jeg forventer meget af, men idag var han ikke noget særligt. Kommer fint igennem på venstrekanten i første halvleg, men ikke skarpe nok indlæg.

Frank: 6 Han er langt fra topformen. Jeg synes han gemmer sig inde i feltet. Vi har mange indlæg men han er ikke i nærheden af dem. Utrolig dårlig med fødderne for tiden. KOM NU IGANG FRANK.

Alt ialt en middelmådig indsats med et særdeles godt resultat.
Senest rettet af Mose 25. sep 2005, 22:56, rettet i alt 1 gang.

Neller

Re: Karakter til spillerne

Indlæg af Neller »

M.Hansen er da noget af det ringeste på banen, han skal ikke havde mere en et 5 eller 6 tal.

cør

Indlæg af cør »

det er dog det mest positive indlæg idag (mose), hele fcm holdet spiller da ikke særligt godt, mener ikke der er nogle som skal have over 8.
De laver da den ene fejl aflevering efter den anden og losser bare bolden op til silkeborgs forsvar.

Realistisk bedømmelse - TAK

Lissau

Indlæg af Lissau »

Synes du giver Tidman en noget høj karakter. Mener bestemt ikke han har spillet bedre i dag end Anders har de sidste par kampe. ikke en spektakulær kamp fra hans side af. Virkede lidt usikker i starten og havde et par mærkelige løb i feltet.

Men ellers er jeg generelt enig i dine karakterer.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Uenig, Lissau...

Ola Tidman stod rigtig godt idag...

Jeg mener sagtens et 10 - tal kan være realistisk i denne situation.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Positive ting:
Thygesen, der spiller kanon, Tidman der viser sikre hænder, vi holdte nullet og de 3 point...

Resten er sq skidt... Vi spiller ikke ret godt

kludebold©

Indlæg af kludebold© »

*GGG*

tror det her på graven ville gøre livet væmmelig meget lettere for alle med heinze på kassen... vi bliver bare aldrig enige .. & neeej mener bestemt heller ikke et 10 tal holder til OT...

kludebold©

jj

Indlæg af jj »

Helt enig i, at Tidman står klart bedre end Anders R., men et 10-tal er måske lige højt nok, 8-9 vil jeg mene

Besvar