Henker, du slynger jævnligt både navne og beløb ud i flæng. Nogle har du selv fundet på, andre er du faldet over på din daglige nyhedsturné rundt på nettet. Det er alene klubben der ved, hvad der har været af indkomne konkrete bud på spillere - Det er faktum. Så lad nu være med at tro på alt du ser og læser. Du ved intet om markedsværdien eller hvilke bud der har været på Paul og øvrige spillere i øvrigt. Med mindre du selvfølgelig har en insider i inderkredsen af FCM ledelsen, som forsyner dig med viden flere gange om ugen... Og det tvivler jeg stærkt på er tilfældet.henker skrev: ↑30. jul 2019, 17:51Tale du nu for dig selv. Og studier du bare videre.FCManiac skrev: ↑30. jul 2019, 17:18Du ved da ikke en hujende fis om hvor vidt Steinlein nu kræver 12-13 mio. Euro. Det er et postulat i en belgisk avis.henker skrev: ↑30. jul 2019, 09:36https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... g-med-genk
Steinlein er ved at blive lidt storhedsvanvid..først kræver han 10 mio euro og nu 12-13 mio euro..
Hvornå stopper han mens leg er god?
Må ærlig sige at jeg ved simpelthen ikke om det bliver til en succes atfå ham solgt til den pris..
Hvorfor har han så ikke fået ham solgt?
Paul koster deromkring 7 mio euro. Og trabzonspor havde tilbyde han til 8-9 mio sidste år.
Og nu vil Genk ikke betale 10 mio.. For ham. Brug nu lidt sundt fornuft i hovedet!!
Paul var så sur på steinlein at han ikke fik ham solgt sidste år heller ikke siden jul..
Det er derfor steinlein nu har offentliggjort at Paul er IKKE med i plan for denne sæson for at overbevise Paul på at få ham solgt i denne vinduet.
Tror du oprindelige at det vil være smart af ham at skue pris op eller afviser stædig af nogenlunde pris af han..??
Jeg er helt sikkert på at nogen herinde begynder at være små nervøs over om steinlein får disse spillere solgt.. Det er ikke smart at vente til sidste dag.
Og det har steinlein selv udtaler at han vil arbejde hårdt for at få ham solgt, men hvis det ikke lykkedes. Skyder han skyld på sig selv.
Prøv nu at følge med end at lægge kritik på mig..
Du nævner eksempler med Trabzonspor og Galatasaray gang på gang. Hvis du ikke er klar over det, så kan jeg fortælle dig, at 99 % af det der kommer fra tyrkiske himmelstrøg er varm luft og rene luftkasteller. Med andre ord; Troværdigheden er som regel lig 0. Det er tilladt at være kildekritisk og ikke naivt æde alting råt.
Og hvorfor er det lige pludselig ikke smart at vente med salg til mod slutningen af transfervinduet? Vores egen track record viser da netop, at det er her vi har mulighed for at presse citronen hos desperate klubber. *host* Sørloth *host*
Er overbevist om, at der ligger transfers klar på både Paul, MDH og MDT. Alt andet ville være hovedløst, i forhold til hvordan vi har grebet vores forhandlingsposition, udtalelser i pressen og sæsonopstarten an på.