Transfer sommer 2019

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

Re: Transfer sommer 2019

Indlæg af ABT »

henker skrev:
30. jul 2019, 17:51
FCManiac skrev:
30. jul 2019, 17:18
henker skrev:
30. jul 2019, 09:36
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... g-med-genk

Steinlein er ved at blive lidt storhedsvanvid.. 😂😂 først kræver han 10 mio euro og nu 12-13 mio euro..

Hvornå stopper han mens leg er god?
Må ærlig sige at jeg ved simpelthen ikke om det bliver til en succes atfå ham solgt til den pris..
Du ved da ikke en hujende fis om hvor vidt Steinlein nu kræver 12-13 mio. Euro. Det er et postulat i en belgisk avis.
Tale du nu for dig selv. Og studier du bare videre.

Hvorfor har han så ikke fået ham solgt?

Paul koster deromkring 7 mio euro. Og trabzonspor havde tilbyde han til 8-9 mio sidste år.

Og nu vil Genk ikke betale 10 mio.. For ham. Brug nu lidt sundt fornuft i hovedet!!

Paul var så sur på steinlein at han ikke fik ham solgt sidste år heller ikke siden jul..
Det er derfor steinlein nu har offentliggjort at Paul er IKKE med i plan for denne sæson for at overbevise Paul på at få ham solgt i denne vinduet.

Tror du oprindelige at det vil være smart af ham at skue pris op eller afviser stædig af nogenlunde pris af han..??

Jeg er helt sikkert på at nogen herinde begynder at være små nervøs over om steinlein får disse spillere solgt.. Det er ikke smart at vente til sidste dag.

Og det har steinlein selv udtaler at han vil arbejde hårdt for at få ham solgt, men hvis det ikke lykkedes. Skyder han skyld på sig selv.

Prøv nu at følge med end at lægge kritik på mig..
Henker, du slynger jævnligt både navne og beløb ud i flæng. Nogle har du selv fundet på, andre er du faldet over på din daglige nyhedsturné rundt på nettet. Det er alene klubben der ved, hvad der har været af indkomne konkrete bud på spillere - Det er faktum. Så lad nu være med at tro på alt du ser og læser. Du ved intet om markedsværdien eller hvilke bud der har været på Paul og øvrige spillere i øvrigt. Med mindre du selvfølgelig har en insider i inderkredsen af FCM ledelsen, som forsyner dig med viden flere gange om ugen... Og det tvivler jeg stærkt på er tilfældet.

Du nævner eksempler med Trabzonspor og Galatasaray gang på gang. Hvis du ikke er klar over det, så kan jeg fortælle dig, at 99 % af det der kommer fra tyrkiske himmelstrøg er varm luft og rene luftkasteller. Med andre ord; Troværdigheden er som regel lig 0. Det er tilladt at være kildekritisk og ikke naivt æde alting råt.

Og hvorfor er det lige pludselig ikke smart at vente med salg til mod slutningen af transfervinduet? Vores egen track record viser da netop, at det er her vi har mulighed for at presse citronen hos desperate klubber. *host* Sørloth *host*

Er overbevist om, at der ligger transfers klar på både Paul, MDH og MDT. Alt andet ville være hovedløst, i forhold til hvordan vi har grebet vores forhandlingsposition, udtalelser i pressen og sæsonopstarten an på.
/ ABT

Billede

O

Indlæg af O »

Det er efterhånden tydeligt, og ikke overraskende, at tiden for en arvtager for Jakob Poulsen presser sig på. Sad og lurede lidt rundt og faldt over Kristian Thorstvedt, som spiller for Viking i den bedste norske række. Han er 20 år og 189 cm. høj og har leveret 6 kasser og 3 assists i 14 kampe. Han ser desuden ud til, baseret på meget taknemmelige YouTube-klip at besidde et glimrende frisparksben.

Er der nogle som kender noget til norks fodbold, og navnligt til ham, som ved om han kunne være interessant?

CasperA

Indlæg af CasperA »

O skrev:
31. jul 2019, 00:49
Det er efterhånden tydeligt, og ikke overraskende, at tiden for en arvtager for Jakob Poulsen presser sig på. Sad og lurede lidt rundt og faldt over Kristian Thorstvedt, som spiller for Viking i den bedste norske række. Han er 20 år og 189 cm. høj og har leveret 6 kasser og 3 assists i 14 kampe. Han ser desuden ud til, baseret på meget taknemmelige YouTube-klip at besidde et glimrende frisparksben.

Er der nogle som kender noget til norks fodbold, og navnligt til ham, som ved om han kunne være interessant?
Ledelsen har allerede udtalt, at der ikke bliver hentet en direkte erstatning for JP, da vi allerede har flere centrale midtbanespillere i truppen + nogle ungdomsspillere på vej også.

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

CasperA skrev:
O skrev:
31. jul 2019, 00:49

Ledelsen har allerede udtalt, at der ikke bliver hentet en direkte erstatning for JP, da vi allerede har flere centrale midtbanespillere i truppen + nogle ungdomsspillere på vej også.
De har også ofte udtalt, at det bliver et stille transfervindue [emoji6]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Benzo

Indlæg af Benzo »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... stet-noget

Jeg er enig, jeg synes også han skal væk. Jeg kan ikke mindes vi før har haft en spiller der så ofte brokkede sig offentligt over manglende spilletid, så god er han altså heller ikke.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Benzo skrev:
31. jul 2019, 15:37
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... stet-noget

Jeg er enig, jeg synes også han skal væk. Jeg kan ikke mindes vi før har haft en spiller der så ofte brokkede sig offentligt over manglende spilletid, så god er han altså heller ikke.
Han er virkelig er tudeprinsesse. Det er ikke mentaliteten her.

JBT

Indlæg af JBT »

Udfordringen er måske, at han er blevet lovet mere end hvad det er blevet til, efter Munksgaard rejste. Døhr har ikke et højt nok bundniveau (eller topniveau) til FCM, men forstår ham, hvis klubben har vil undgå den forklaring til ham - og egentlig også klubben i et forsøg på positiv mandskabspleje. Man hører det lidt i serien som Eurosport lavede, hvor Kenneth Andersen gang på gang roser ham, og at han skal blive ved, men alligevel er han ikke i truppen. Dermed helt fint at han finder noget andet, uanset hvor meget han så har måtte sige i pressen.

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

JBT skrev:
31. jul 2019, 15:52
Udfordringen er måske, at han er blevet lovet mere end hvad det er blevet til, efter Munksgaard rejste. Døhr har ikke et højt nok bundniveau (eller topniveau) til FCM, men forstår ham, hvis klubben har vil undgå den forklaring til ham - og egentlig også klubben i et forsøg på positiv mandskabspleje. Man hører det lidt i serien som Eurosport lavede, hvor Kenneth Andersen gang på gang roser ham, og at han skal blive ved, men alligevel er han ikke i truppen. Dermed helt fint at han finder noget andet, uanset hvor meget han så har måtte sige i pressen.
Hvis han ikke havde givet op så let, iøvrigt efter at havde fået en ny kontrakt, så havde han jo spillet nu i stedet for Cajuste. Selvfølgelig forstår jeg godt at han er ærgerlig over at vi signer Joel lige efter at han (MDT) har skrevet en ny kontrakt med os, men vi spiller jo mange kampe og Joel kunne jo blive skadet. Men med det her opgivende attitude skal han bare ud af klubben, så hurtig som muligt.

Nicolai

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Mærkelig sag.

Kan ikke se fordelen for hverken FCM eller Døhr at han skal væk,
Dog enig i "medie-tuderiet" er meget meget lidt klædeligt.

Er enig med jer her, han han et forkert syn på fodbold verden, eller har Kenneth Andersen og teamet lover mere end de kan holde.
Sandheden ligger nok midt i mellem.

Men der er virkelig nogen der har fået forregnet sig, når vi står lige for et vigtigt og tæt kampprogram, naturligt 1. Indskifter på begge wing backs, samtidig med at FCM gerne vil have spilletiden til egne talenter op.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Jeg forstår virkelig ikke det her tuderi i pressen. Han har vel en agent som kan kontakte mulige klubber han vil spille for.

Den kommende klubs fans kan da hellere ikke være tilfreds med at få en tudeprins.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Pressen kan se at Dørh ikke spiller, derfor ringer de til ham for at få en historie. Dørh svarer på de stillede spørgsmål, og det er vel også bare for at gøre lidt opmærksom på sig selv til interesserede klubber.

Grunden til at han ikke spiller er vel også lige til højrebenet. Han skal sælges, så samme setup som MDH og Paul.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Men MDH og Paul bliver solgt fra toppen, fordi de er klar til en større klub.

De er vokset ud ag ligaen, om man vil.

Døhr er utålmodighed og bare fjollet. Med mindre selvfølgelig han hellere vil spille 36 kampe for Silkeborg, end 18 for FCM.

Thycosen er på alder med Nicolaisen, Dovbyk og Kraev for den sags skyld, og har vel fået flere kampe, de har ikke gået i medierne.

Ja, måske medierne har ringet til ham, men der er da en milliard andre måder at svare på, og hvis han ikke havde indgivet en transferbegæring, havde han jo spillet efter Paulinhos skade.

Vi kender selvfølgelig, som tidligere nævnt, ikke hele historien, om trænerteamet har lovet mere end de kan holde, men jo mere jeg tænker over det, jo mere er jeg sikker på nogen har dummet sig

henker

Indlæg af henker »

Steffen am skrev:
31. jul 2019, 22:56
Men MDH og Paul bliver solgt fra toppen, fordi de er klar til en større klub.

De er vokset ud ag ligaen, om man vil.

Døhr er utålmodighed og bare fjollet. Med mindre selvfølgelig han hellere vil spille 36 kampe for Silkeborg, end 18 for FCM.

Thycosen er på alder med Nicolaisen, Dovbyk og Kraev for den sags skyld, og har vel fået flere kampe, de har ikke gået i medierne.

Ja, måske medierne har ringet til ham, men der er da en milliard andre måder at svare på, og hvis han ikke havde indgivet en transferbegæring, havde han jo spillet efter Paulinhos skade.

Vi kender selvfølgelig, som tidligere nævnt, ikke hele historien, om trænerteamet har lovet mere end de kan holde, men jo mere jeg tænker over det, jo mere er jeg sikker på nogen har dummet sig
Man har da melde for en styk tid siden at man vil ikke bruge Thyosen. Og det ser vel ud til at KA vil ikke bruger ham, da han har ingen stærkt position.. Eftersom man har prøver udvikling ham gennem tre forskellige positioner ( angriber, midtbane højre side og som back) uden succes. Det kunne KA måske se at man ikke kan videreudvikle ham mere. Og vil ikke benytte ham mere.

Det med MDH og Paul. Har steinlein selv besluttet ved at ikke ligger dem i hans planlægning for denne sæson.

Det er noget andet med Thyosen.

MFKM

Indlæg af MFKM »

https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/s ... l-lucas-a/

Celta kræver 75-90 millioner for Sisto. Hvis de får den pris for ham, kan det formenligt generere nogle millioner til os. Rart han ikke kommer til FCK, det ville gøre lidt ondt.

Låst