SL R3: AGF - FC Midtjylland
-
Steffen am
SL R3: AGF - FC Midtjylland
Ingenlunde fordi jeg fremadrettet vil stå for at starte kamptrådene igen, men tænkte at vi godt kan oprette denne nu.
Superligaens runde 3 og
3. gældene kamp i sæsonen.
Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 28/07 kl. 16.00
Sted: Ceres Park (Aarhus)
Dommer: Mads Kristoffersen
Medie: Kanal 9 og radions P3
Karantæner:
AGF: Ingen
Midtjylland: Ingen
Skader:
Midtjylland: Riis, Korsmár, Torp og Paulinho tvivlsom
Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Scholz, Sviatchenko, Nicolaisen
Joel, Frank, Okosun, Dyhr
Evander
Wikheim, Brumado
Bænk: Andersen, James, Poulsen, Jens-Lys, Mabil, Dovbyk, Kaba
5 seneste opgør:
24.02.19 SL AGF FC Midtjylland 1 : 2
14.07.18 SL FC Midtjylland AGF 0 : 0
23.06.18 CF AGF FC Midtjylland 1 : 3
27.11.17 SL FC Midtjylland AGF 4 : 0
25.09.17 SL AGF FC Midtjylland 0 : 3
Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?
God Kamp og Forza FCM!
Superligaens runde 3 og
3. gældene kamp i sæsonen.
Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 28/07 kl. 16.00
Sted: Ceres Park (Aarhus)
Dommer: Mads Kristoffersen
Medie: Kanal 9 og radions P3
Karantæner:
Midtjylland: Ingen
Skader:
Midtjylland: Riis, Korsmár, Torp og Paulinho tvivlsom
Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Scholz, Sviatchenko, Nicolaisen
Joel, Frank, Okosun, Dyhr
Evander
Wikheim, Brumado
Bænk: Andersen, James, Poulsen, Jens-Lys, Mabil, Dovbyk, Kaba
5 seneste opgør:
24.02.19 SL AGF FC Midtjylland 1 : 2
14.07.18 SL FC Midtjylland AGF 0 : 0
23.06.18 CF AGF FC Midtjylland 1 : 3
27.11.17 SL FC Midtjylland AGF 4 : 0
25.09.17 SL AGF FC Midtjylland 0 : 3
Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?
God Kamp og Forza FCM!
Re: SL R3: AGF - FC Midtjylland
De eneste spørgsmålstegn til startopstillingen må være Vestre wingback og på toppen.
VWB: Vælger han(træneren) Dyhr eller smider han Joel derover og bruger Cajuste på HWB. (Den helt store joker ville være, at han får overtalt MDH til at spille den næste måneds tid, for at stå bedre til de europæiske kampe.)
ANG: Forventer Wikheim starter, men bliver det med Brumado eller Kaba som lege kammerat? Jeg forventer og håber førstnævnte. Skal Kaba spille en central rolle til kampene mod Rangers, skal han selvfølgelig også i gang. (Men hold op, hvor har han virket sløj de gange jeg har set ham til træning
)
VWB: Vælger han(træneren) Dyhr eller smider han Joel derover og bruger Cajuste på HWB. (Den helt store joker ville være, at han får overtalt MDH til at spille den næste måneds tid, for at stå bedre til de europæiske kampe.)
ANG: Forventer Wikheim starter, men bliver det med Brumado eller Kaba som lege kammerat? Jeg forventer og håber førstnævnte. Skal Kaba spille en central rolle til kampene mod Rangers, skal han selvfølgelig også i gang. (Men hold op, hvor har han virket sløj de gange jeg har set ham til træning
- DenStolteJyde
Pdole: der er også stadig muligheden for at Paulinho er klar og spiller den VWB han er indkøbt til.
Tror man kunne finde på at bruge Frank på højre bak og Joel i venstre, og Polle på midtbanen.
Jeg tror ikke på, at Poulsen spiller, men at man holder linjen set i de to første kampe. Presspillet har alt andet lige, fungeret bedre uden ham, og det har mega stor betydning i den nye spillestil man forsøger i FCM (især for at nå Europa, og blive langt bedre på bolden)
Tror heller ikke på, at han i sæsonen får lov at starte de kampe hvor man har mulighed for at vælge andre. Jens Lys er også foran ham.
Tror heller ikke på, at han i sæsonen får lov at starte de kampe hvor man har mulighed for at vælge andre. Jens Lys er også foran ham.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Håber på 1000 tilskuere i Aarhus, vi ses. God kamp. Sejr.
“Paulinho måtte lade sig udskifte mod FC Nordsjælland og forventes ude et par uger.“ skriver FCM.DenStolteJyde skrev: ↑27. jul 2019, 01:39Pdole: der er også stadig muligheden for at Paulinho er klar og spiller den VWB han er indkøbt til.
Så det bliver spændende, om Dyhr får chancen.
FCK bliver desværre ved med at vinde. Jeg håber vi kan holde trit med dem indtil vores indbyrdes møde.
Samme start som sidste kamp, med Jens i stedet for Paulinho, og så håber jeg på tid til Poulsen og især Sory.
Samme start som sidste kamp, med Jens i stedet for Paulinho, og så håber jeg på tid til Poulsen og især Sory.
-
mousebreaker
Man kan selvflg altid drømme og det før jeg da også, men jeg ser ikke at vi kan være med FCK i denne sæson. Vi skal selvflg kæmpe for det indtil det ikke længere er muligt. Jeg tror til gengæld at vi kan være med næste år - kan se et kæmpe potentiale i denne trup, men en meget uerfaren træner på dette niveau samt en masse unge urutinerede spillere i nye og store roller på holdet vil give pointtab hen over sæsonen.
Vi kan håbe på et forsvar af pokaltitlen det er i bund og grund kun to-tre kampe man skal vinde og vi er topfavorit tror jeg, fordi FCK rammer et gruppespil og det tror jeg ikke på at vi gør. Håber jeg tager fejl med EL for de kampe er langt vigtigere end begge hjemlige turneringer.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
når det kommer til store spillerindkøb så har jeg det altid som et lille barn til jul. Jeg vil lege med alt det nye legetøj, gerne på een gang. Jeg vil se Sory Kaba mod AGF ellers går jeg skuffet i seng i aften 
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Jeg er lidt tvivl på om KA er modig nok til at sætte Dyhr til en kamp mod meget fysisk AGF holdet..
Såeh jeg tror at vi får at se samme hold som sidste gang med Jens lyn til højre back..
Og sparv kommer ind til centrale midtbane istedet for okosun eller Onyeka..
Jeg tror nu også at kaba får chancen idag måske til anden halvleg.
Tipper på at vi tager 1 eller 3 point med hjem.
Såeh jeg tror at vi får at se samme hold som sidste gang med Jens lyn til højre back..
Og sparv kommer ind til centrale midtbane istedet for okosun eller Onyeka..
Jeg tror nu også at kaba får chancen idag måske til anden halvleg.
Tipper på at vi tager 1 eller 3 point med hjem.
- DenStolteJyde
Nogen der skal se AGF-FCM et sted i Kbh i dag?
Jeg er helt enig i at det ser svært ud i denne sæson, men jeg synes ikke FCK heller har været overlegne.mousebreaker skrev: ↑28. jul 2019, 12:22Man kan selvflg altid drømme og det før jeg da også, men jeg ser ikke at vi kan være med FCK i denne sæson. Vi skal selvflg kæmpe for det indtil det ikke længere er muligt. Jeg tror til gengæld at vi kan være med næste år - kan se et kæmpe potentiale i denne trup, men en meget uerfaren træner på dette niveau samt en masse unge urutinerede spillere i nye og store roller på holdet vil give pointtab hen over sæsonen.
Vi kan håbe på et forsvar af pokaltitlen det er i bund og grund kun to-tre kampe man skal vinde og vi er topfavorit tror jeg, fordi FCK rammer et gruppespil og det tror jeg ikke på at vi gør. Håber jeg tager fejl med EL for de kampe er langt vigtigere end begge hjemlige turneringer.
Jeg har ikke set alle deres kampe, men bagud 2-0 mod OB og får først scoret i de sidste 10 minutter mod Horsens.
Falk er skadet, Skov er solgt, Boilesen er skadet. Jeg har set flere FCK fans skrive at de har en smal trup, og med fraværet af de 3 nævnte kan jeg sagtens håbe på at de snubler en del gange. Især hvis de samtidig skal spille europæisk.
Jeg er optimist til det sidste og kan stadig se både tæt kamp om guldet, et gruppespil og en pokalfinale i denne sæson.
Men måske jeg ser lidt mere sort på det hele, efter dagens kamp.
Jeg håber, vi fortsætter traditionen med at give de unge chancen. En svær udekamp men har store forhåbninger til Nikolas. Og så håber jeg virkeligt, at Kaba er fit nok til at spille en rolle i dag. Det bliver spændende at se ham i aktion. Jeg tror også, det bliver samme midtbanekonstellation. Tvivler på Sparv får en rolle.
Ja, Cajuste var fornuftig mod FCN, men uanset hvad er Joel på venstreback ikke optimalt. Giv Nikolas Dyhr chancen i dag!
Ja, Cajuste var fornuftig mod FCN, men uanset hvad er Joel på venstreback ikke optimalt. Giv Nikolas Dyhr chancen i dag!
Hvis man ikke sætter dyhr i starten 11’eren så bryder man sin strategi. Vi har utallige gange hørt om, at man skal skabe situationer for træneren, så han ikke har et alternativt valg end at sætte en ung ind (og nej Cajuste er ikke back!).
Sammenlignelig situation med NK i Nordsjælland (Rømers røde kort) er blevet fremhævet som et eksempel.
Sammenlignelig situation med NK i Nordsjælland (Rømers røde kort) er blevet fremhævet som et eksempel.