Er der ikke et par indlæg her der ikke har noget med Europa League at gøre ?
JO - jeg sad sgu da også lige og blev lidt forvirret
Nu må de endelige kamptidspunkter da godt snart blive meldt ud idag, så der kan arrangeres AWAY-tur
Det bliver først når Celtic har spillet deres runde færdig. Ryger de (sensationelt) ud, skal de spille samme dag i Glasgow. Da de så er i Champions Path, vil det være vores kampe mod Rangers der bliver byttet om. Sådan har jeg i hvertfald forstået det.
Det kan vel heller ikke planlægges endeligt inden det er afgjort Rangers faktisk går videre?
EDIT: Synes faktisk ikke det er så kontroversielt af Tøfting, der ellers ikke plejer at være bleg for at puste lidt til ilden.
Men Morten Espersen der har skrevet artiklen, er ret klar Brøndby fan, så han gør vel hvad kan for at forsøge at lave røre i FCM.
Hvis man læser på Rangers fora, så er de uenige i, at Candeias er noget større tab. Prisen antyder vel egentlig det samme.
I.ø. efter at have vendt tankerne, så er jeg blevet gladere for lodtrækningen. Jeg har hele tiden anset det for urealistisk, at vi kommer igennem Q4. Vi mangler særligt vinderinstinktet, når vi spiller europæisk. Med henblik på det tror jeg, at det bliver godt at møde Rangers. Rangers er en traditionsklub, som forventer at vinde, og nu er de på vej op igen.
Er der ikke et par indlæg her der ikke har noget med Europa League at gøre ?
JO - jeg sad sgu da også lige og blev lidt forvirret
Nu må de endelige kamptidspunkter da godt snart blive meldt ud idag, så der kan arrangeres AWAY-tur
Det bliver først når Celtic har spillet deres runde færdig. Ryger de (sensationelt) ud, skal de spille samme dag i Glasgow. Da de så er i Champions Path, vil det være vores kampe mod Rangers der bliver byttet om. Sådan har jeg i hvertfald forstået det.
Det kan da for pokker ikke være rigtigt...
Det har de jo først om en uges tid
Ved lodtrækningen sagde de at alle spilletidspunkter ville komme op idag - senest
JO - jeg sad sgu da også lige og blev lidt forvirret
Nu må de endelige kamptidspunkter da godt snart blive meldt ud idag, så der kan arrangeres AWAY-tur
Det bliver først når Celtic har spillet deres runde færdig. Ryger de (sensationelt) ud, skal de spille samme dag i Glasgow. Da de så er i Champions Path, vil det være vores kampe mod Rangers der bliver byttet om. Sådan har jeg i hvertfald forstået det.
Det kan da for pokker ikke være rigtigt...
Det har de jo først om en uges tid
Ved lodtrækningen sagde de at alle spilletidspunkter ville komme op idag - senest
Måske de kommer op med 2 potentielle datoer så?
Vi skal spille torsdag d. 8/8 og torsdag d. 15/8. Og alt tyder på det bliver hjemme i første kamp og dermed away-tur den 15/8.
Men hvis Celtic, meget mod forventning, ikke formår at slå estiske Nomme JK Kalju, og dermed ryger i EL fremfor for CL, vil der blive byttet rundt så vi starter på udebane d. 8/8 og slutter af hjemme d. 15/8.
Det er sådan jeg udleder det
Det bliver først når Celtic har spillet deres runde færdig. Ryger de (sensationelt) ud, skal de spille samme dag i Glasgow. Da de så er i Champions Path, vil det være vores kampe mod Rangers der bliver byttet om. Sådan har jeg i hvertfald forstået det.
Det kan da for pokker ikke være rigtigt...
Det har de jo først om en uges tid
Ved lodtrækningen sagde de at alle spilletidspunkter ville komme op idag - senest
Måske de kommer op med 2 potentielle datoer så?
Vi skal spille torsdag d. 8/8 og torsdag d. 15/8. Og alt tyder på det bliver hjemme i første kamp og dermed away-tur den 15/8.
Men hvis Celtic, meget mod forventning, ikke formår at slå estiske Nomme JK Kalju, og dermed ryger i EL fremfor for CL, vil der blive byttet rundt så vi starter på udebane d. 8/8 og slutter af hjemme d. 15/8.
Det er sådan jeg udleder det
Selvfølgelig - tak
Alligevel lidt træls ikke at vide noget 100%, men tænker heller ikke at Celtic snubler
Det kan da for pokker ikke være rigtigt...
Det har de jo først om en uges tid
Ved lodtrækningen sagde de at alle spilletidspunkter ville komme op idag - senest
Måske de kommer op med 2 potentielle datoer så?
Vi skal spille torsdag d. 8/8 og torsdag d. 15/8. Og alt tyder på det bliver hjemme i første kamp og dermed away-tur den 15/8.
Men hvis Celtic, meget mod forventning, ikke formår at slå estiske Nomme JK Kalju, og dermed ryger i EL fremfor for CL, vil der blive byttet rundt så vi starter på udebane d. 8/8 og slutter af hjemme d. 15/8.
Det er sådan jeg udleder det
Selvfølgelig - tak
Alligevel lidt træls ikke at vide noget 100%, men tænker heller ikke at Celtic snubler
Det havde helt sikkert været mere belejligt at have haft det helt på plads. Mon sådan er det jo med sådan noget
Nogle gange er det svære at forstå på steinlein s ambitioner..
Han bliver jo bare spurgt ind til tingene og svarer høfligt.
Medierne ved jo han er Liverpool fan, samt at de har et rum hvor de invitere modstanderne ind efter europa kampe
Jeg kunne ikke være mere uenig.
Det er fair at have respekt for Rangers (og Gerrard), men at udtale sig som en forfjamsket teenager, der skal møde sit store idol er alt andet end professionalisme og klasse. Den der begejstring må han gemme til konen og vennerne. Jeg synes det er en blanding af ynkeligt og dilettantisk.
Nogle gange er det svære at forstå på steinlein s ambitioner..
Han bliver jo bare spurgt ind til tingene og svarer høfligt.
Medierne ved jo han er Liverpool fan, samt at de har et rum hvor de invitere modstanderne ind efter europa kampe
Jeg kunne ikke være mere uenig.
Det er fair at have respekt for Rangers (og Gerrard), men at udtale sig som en forfjamsket teenager, der skal møde sit store idol er alt andet end professionalisme og klasse. Den der begejstring må han gemme til konen og vennerne. Jeg synes det er en blanding af ynkeligt og dilettantisk.
Vi snakker om at steinlein ikke skal lyde begejstret, manden vil lyde begejstret på vej til en kikkertundersøgelse I endetarmen.
Journalister er dygtige til at stille spørgsmål på den rigtige måde, artiklen kunne have været skrevet inden Steinlein blev ringet, og bare bekræfter.
Nogle gange er det svære at forstå på steinlein s ambitioner..
Han bliver jo bare spurgt ind til tingene og svarer høfligt.
Medierne ved jo han er Liverpool fan, samt at de har et rum hvor de invitere modstanderne ind efter europa kampe
Jeg kunne ikke være mere uenig.
Det er fair at have respekt for Rangers (og Gerrard), men at udtale sig som en forfjamsket teenager, der skal møde sit store idol er alt andet end professionalisme og klasse. Den der begejstring må han gemme til konen og vennerne. Jeg synes det er en blanding af ynkeligt og dilettantisk.
Jeg gik ellers lige og troede at jeg havde patent på at være det sure løg herinde
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Han bliver jo bare spurgt ind til tingene og svarer høfligt.
Medierne ved jo han er Liverpool fan, samt at de har et rum hvor de invitere modstanderne ind efter europa kampe
Jeg kunne ikke være mere uenig.
Det er fair at have respekt for Rangers (og Gerrard), men at udtale sig som en forfjamsket teenager, der skal møde sit store idol er alt andet end professionalisme og klasse. Den der begejstring må han gemme til konen og vennerne. Jeg synes det er en blanding af ynkeligt og dilettantisk.
Jeg gik ellers lige og troede at jeg havde patent på at være det sure løg herinde
Jeg vil til enhver tid kæmpe med næb og kløer for den titel.
Tænker ikke at Rangers bommer sig igen,
så vi er ihvertfald et par stykker der har booket fly til Edinburgh onsdag d. 14. august om aftenen
Her kan man rejse kl. 22 med Ryanair for ca. 200-250 kr lige og nu her - hjemrejse eks. fredag aften for 600 kr ca
Vel at mærke til København
Om ikke andet må man nyde et par dage deroppe eller droppe billetten og køre til Luxembourg i stedet