Spændende statistik. Er det bare mig eller er disse stats ikke særligt prangende for spillere af den kaliber?Stoffer skrev: ↑19. jul 2019, 14:55Se i øvrigt denne oversigt fra Benjamin Leander på Twitter: https://twitter.com/LeandinhoDK/status/ ... 8932510725
Desværre fremgår James ikke, da statistikkerne er lavet baseret på minimum 10 kampe.
Transfer sommer 2019
Re: Transfer sommer 2019
-
ChristianJ
- Geografisk sted: London
- Kontakt:
Mega spændene. Mon ikke man har set på noget lignende og konkluderet af Nico er cirka lige så god, samtidig med at FCN betaler væssentligt mere end hans værdi. I øvrigt burde alle Svia kritikere nærstudere denne herStoffer skrev: ↑19. jul 2019, 14:55Se i øvrigt denne oversigt fra Benjamin Leander på Twitter: https://twitter.com/LeandinhoDK/status/ ... 8932510725
Desværre fremgår James ikke, da statistikkerne er lavet baseret på minimum 10 kampe.
Hvis man lige skal sammenligne med et par andre spillere på samme position: (alle tal er per kamp og taget fra Superliga.dk, så de er ikke 100% de samme som Leanders)Sniper skrev: ↑19. jul 2019, 15:03Spændende statistik. Er det bare mig eller er disse stats ikke særligt prangende for spillere af den kaliber?Stoffer skrev: ↑19. jul 2019, 14:55Se i øvrigt denne oversigt fra Benjamin Leander på Twitter: https://twitter.com/LeandinhoDK/status/ ... 8932510725
Clearinger, luftdueller vundet, bolderobringer, succesfulde afleveringer
Victor Nilsson: 8,7 - 4,3 - 1,9 - 87,5 %
Bjelland: 2,5 - 2,6 - 1,3 - 84,6 %
Erik: 5,7 - 4,7 - 2,3 - 78,4 %
Kian: 3,6 - 2,6 - 1,4 - 77,9 %
Nicolaisen: 3,7 - 3,9 - 1,3 - 84 %
Scholz: 3,1 - 2,3 - 1,7 - 84,6
Så Nilsson er bedst på clearinger og afleveringer. Erik er bedst på luftdueller og bolderobringer.
Tak for svarEsbenVest skrev: ↑19. jul 2019, 16:32Hvis man lige skal sammenligne med et par andre spillere på samme position: (alle tal er per kamp og taget fra Superliga.dk, så de er ikke 100% de samme som Leanders)Sniper skrev: ↑19. jul 2019, 15:03Spændende statistik. Er det bare mig eller er disse stats ikke særligt prangende for spillere af den kaliber?Stoffer skrev: ↑19. jul 2019, 14:55Se i øvrigt denne oversigt fra Benjamin Leander på Twitter: https://twitter.com/LeandinhoDK/status/ ... 8932510725
Clearinger, luftdueller vundet, bolderobringer, succesfulde afleveringer
Victor Nilsson: 8,7 - 4,3 - 1,9 - 87,5 %
Bjelland: 2,5 - 2,6 - 1,3 - 84,6 %
Erik: 5,7 - 4,7 - 2,3 - 78,4 %
Kian: 3,6 - 2,6 - 1,4 - 77,9 %
Nicolaisen: 3,7 - 3,9 - 1,3 - 84 %
Scholz: 3,1 - 2,3 - 1,7 - 84,6
Så Nilsson er bedst på clearinger og afleveringer. Erik er bedst på luftdueller og bolderobringer.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -billigere
Sælg ham dog til dem.. Dog med flere klausuler..
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Så skal de være med 30-35 % videresalgs klausul. Paul Onuachu kommer til at shine i en ny klub.henker skrev: ↑19. jul 2019, 19:35https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -billigere
Vil personligt savne ham, men under ham en god ny kontrakt, med millioner på lønkontoen.
Er folk trygge ved at enten James, Reese eller Nikolajsen skal overtage efter Kian? Jeg synes det er en klar svækkelse af forsvaret. De tre stoppere og Jesper Hansen havde et rigtigt godt samarbejde.
Jeg tror egentlig godt Rasmus Nikolajsen kunne tage et step op. Problemet er bare hans skadeshistorik. Hvis det derved ender med James/Reese som erstatning, så mener jeg vi er markant svækket i forsvaret.
Tror I vi henter en ny ind?
Jeg tror egentlig godt Rasmus Nikolajsen kunne tage et step op. Problemet er bare hans skadeshistorik. Hvis det derved ender med James/Reese som erstatning, så mener jeg vi er markant svækket i forsvaret.
Jeg håber og tror at nicolajsen bliver i stedet for kian.
Så ville vi satse på ungdommen, samt få en venstrebenet stopper i forsvaret.
Så ville vi satse på ungdommen, samt få en venstrebenet stopper i forsvaret.
- Administrator
Hmm jeg er ikke vilde med at benytte James eller Reese.. Da de virker at være ustabil og utryg at have dem på banen sammen med svia og scholtz.. Men jeg er rigtig tilfreds med Nicolaisen.. Så vi må være forsigtig med Nicolaisen og kender ham bedre efterhånden hvor vi ikke presse ham for hårdt..Noerum skrev: ↑19. jul 2019, 21:54Er folk trygge ved at enten James, Reese eller Nikolajsen skal overtage efter Kian? Jeg synes det er en klar svækkelse af forsvaret. De tre stoppere og Jesper Hansen havde et rigtigt godt samarbejde.
Men jeg stemmer for at vi behøver en stærk ny centraleforsvar som ikke kommer for ofte frem på banen. Men bliver tilbage...
Jeg har ikke lyst til at sætte navne på.. For ellers risikerer jeg at få mange til at taber sutte og bvæfer..
Ups.. Jeg stemmer også for at korsmar. James og Reese må meget gerne smutter, hvis vi finder en stærk og lad 1-2 akademi spiller dykker op til A-holdet..henker skrev: ↑19. jul 2019, 22:45Hmm jeg er ikke vilde med at benytte James eller Reese.. Da de virker at være ustabil og utryg at have dem på banen sammen med svia og scholtz.. Men jeg er rigtig tilfreds med Nicolaisen.. Så vi må være forsigtig med Nicolaisen og kender ham bedre efterhånden hvor vi ikke presse ham for hårdt..Noerum skrev: ↑19. jul 2019, 21:54Er folk trygge ved at enten James, Reese eller Nikolajsen skal overtage efter Kian? Jeg synes det er en klar svækkelse af forsvaret. De tre stoppere og Jesper Hansen havde et rigtigt godt samarbejde.
Men jeg stemmer for at vi behøver en stærk ny centraleforsvar som ikke kommer for ofte frem på banen. Men bliver tilbage...
Jeg har ikke lyst til at sætte navne på.. For ellers risikerer jeg at få mange til at taber sutte og bvæfer..![]()
Men vi må også forbereder os på at finde en ny målmand.. Hvis vi ikke får brug for Jesper Hansen til næste sæson.. end at sover os over. Det bryder jeg mig ikke om..
Interessant spørgsmål, og jeg er selv meget i tvivl om, hvad vi gør her. Potentialet er stort hos både Nico og James (Større end hos Kian, som jeg ser det), men de er bare ikke "sikre kort", som Kian var. Jeg hælder mest til, at de får chancen i de kommende kampe, men jeg vil ikke blive overrasket, hvis henter en spiller til midtforsvaret, inden vinduet lukker, men det afhænger nok af, om enten James eller Nico griber chancen, og muligvis om vi kvaller til Europa.Noerum skrev: ↑19. jul 2019, 21:54Er folk trygge ved at enten James, Reese eller Nikolajsen skal overtage efter Kian? Jeg synes det er en klar svækkelse af forsvaret. De tre stoppere og Jesper Hansen havde et rigtigt godt samarbejde.
Hvis vi har solgt ham for mellem 7-11 mio., som der har været nævnt, så bør vi kunne finde en ret fin erstatning, hvis det er det, som vi vil, men det vil omvendt være en stor mistillid til James og Nico. Særligt Nico har ventet mange år (skader har naturligvis spoleret meget for ham) på sin chance, og lige nu er vejen banet for ham, så hvis vi vil noget med målsætninger om spilletid til akademidrenge, så skal han have chancen nu.
Jeg er faktisk også spændt på, om Scholz kan løfte sit niveau yderligere, hvis han ryger over i højre side, der må være mere naturlig for ham?
Reese må være efter både Nico og James lige nu, så tror ikke så meget på, at han er løsningen for os. Han er dog ventrebenet, hvilket er et plus, men ser ham mere som en fornuftig reservespiller, der ikke har samme topniveau som James og Nico, men til gengæld nok har et højere bundniveau, og er mere stabil end de to andre. Så spørgsmålet er, hvad vi satser på? Stabilitet eller topniveau?
Jeg tror mest på, at vi går med dem med det højeste topniveau (og videresalgspotentiale), da vejen til gruppespil og til at slå FCK, må gå via spillere med det højteste topniveau (så må vi håbe de rammer det i de store kampe...)
https://mobile.twitter.com/SSorgenfri/s ... 3284552705
AFCON overstået - aftale done... Som et par stykker har nævnt - lugter af at denne aftale har været sat i stand længe.
AFCON overstået - aftale done... Som et par stykker har nævnt - lugter af at denne aftale har været sat i stand længe.
/ ABT

Bliver spændende at se hvilken pris man lander på. Ifølge medierne startede vi med at kræve 10 mio. euro, men nu lyder det til, at vi "kun" kræver 9 mio. euro.ABT skrev: ↑19. jul 2019, 23:57https://mobile.twitter.com/SSorgenfri/s ... 3284552705